;
coinex

لوازم خانگی باز هم گرانتر می شوند ؛ این بار با مجوز صمت

گرچه وضعیت قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی خوشایند هیچ خریداری نیست، به نظر می‌رسد با مجوز وزارت صمت، لوازم خانگی باز هم گرانتر می شوند.

این روزها اوضاع در بازار لوازم خانگی ایران اصلا خوب نیست. به سراغ هر برند و هر محصولی که بروید، با قیمت‌هایی دور از انتظار و عجیب مواجه خواهید شد که شاید میل شما به خرید را از بین ببرد. این اوضاع اما گویا برای فروشنده و تولیدکننده نیز چندان مناسب نیست و در نتیجه حال خبر از افزایش احتمالی قیمت لوازم خانگی رسیده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دلار در سال 1401

لوازم خانگی باز هم گرانتر می شوند

همانطور که گفتیم، قیمت بالای محصولات در بازار لوازم خانگی نیز مانع از تصمیم برای افزایش دوباره قیمت‌ها نشده است و در شرایطی که رکورد بر بازار لوازم خانگی حکمفرماست، افزایش قیمت‌ها ممکن است به زودی اعمال شود.

لوازم خانگی باز هم گرانتر می شوند ؛ این بار با مجوز صمت

در این باره، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) از صدور مجوزی برای افزایش 15 درصدی قیمت تلویزیون و 10 درصدی یخچال، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ظرفشویی خبر داد و گفت که قیمت‌های جدید از اول تیر ماه اجرایی می‌شود. امید قالیباف در گفت‌وگویی با رسانه‌ها، در پاسخ به سوالی درباره تعیین تکلیف قیمت لوازم خانگی در سال جاری، گفت:

در حوزه لوازم خانگی، افزایش ۱۵ درصد برای تلویزیون و ۱۰ درصد برای یخچال، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ظرفشویی تایید شده و از اول تیر ماه اجرا می‌شود.

چندی پیش از این نیز، دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران از درخواست افزایش قیمت لوازم خانگی به سازمان حمایت خبر داده و گفته بود که بازار کشش افزایش قیمت ندارد و تولیدکنندگان هم از افزایش قیمت استقبال نمی‌کنند، اما باید توان ادامه فعالیت هم داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه لوازم خانگی باز هم گرانتر می شوند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر