;
coinex

قابلیت Notes اینستاگرام ؛ امکانی جدید برای انتشار یادداشت‌های کوتاه

متا در حال آزمایش ویژگی جدیدی در اینستاگرام است. قابلیت Notes اینستاگرام که به زودی عرضه می‌شود،‌ برای انتشار یادداشت‌های کوتاه کاربرد دارد.

با استفاده از قابلیت یادداشت ها در اینستاگرام، کاربران این شبکه اجتماعی محبوب می‌توانند مطالبی کوتاه را با دوستان و فالورهای خود به اشتراک بگذارند که تا 24 ساعت به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: 5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

قابلیت Notes اینستاگرام چیست؟

قابلیت جدید را احمد غانم که یک متخصص شبکه‌های اجتماعی است کشف کرده و در توییتر خود تصاویر آن را منتشر کرده است. بنابر این تصاویر که در ادامه می‌توانید ببینید؛ ویژگی جدید در صفحه پیام‌ها و در بالای آن ظاهر می‌شود. با انتخاب آیکون + در این بخش شما با عبارت Leave a note مواجه خواهید شد و در نتیجه می‌توانید یادداشت جدیدی را با دیگران به اشتراک بگذارید.

در قابلیت Notes البته محدودیت‌هایی نیز وجود دارد و برای مثال هر متن تنها می‌تواند شامل 60 کاراکتر باشد که به نظر قابل قبول است. این قابلیت نوتیفیکیشن ندارد اما به مدت 24 ساعت قابل مشاهده است.

در حال حاضر نحوه نمایش این حالت برای کاربران مشخص نشده است اما اینستاگرام تایید کرده که در حال آزمایش این قابلیت با شمار معدودی از کاربران است. سخنگوی متا در این باره گفته:

«ما همیشه در حال کار روی ویژگی‌هایی هستیم که به شما کمک کنیم که در اینستاگرام بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید. اکنون در حال آزمایش Notes هستیم تا کاربران بتوانند به سرعت افکار خود را با دوستان خود یا گروه کوچکی از افراد به اشتراک بگذارند.»

دیروز برایتان از ابزار جدید اینستاگرام برای تشخیص سن کاربر با استفاده از هوش مصنوعی گفتیم. اینستاگرام اخیرا در حال تلاش برای کنترل سن کاربران خود است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر