;
coinex

معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام چیست؟

ممکن است شما هم ضمیرهای جنسیتی را در بیو اینستاگرام برخی افراد دیده باشید. اما معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام چیست؟

اخیرا ویژگی جدیدی در اینستاگرام اضافه شده که افراد می‌توانند با استفاده از آن در قسمت بیو از ضمیرهای جنسیتی مانند She/Her یا He/Him استفاده کنند. تا قبل از روی کار آمدن این قابلیت، اگر کسی تمایل داشت که جنسیت خود را در بیوی اینستاگرام خود بزند، باید از 150 کاراکتر محدود بیوی خود استفاده می‌کرد.

از این رو اینستاگرام برای بخش نمایش ضمیر جنسیتی را اضافه نمود تا از محدودیت بیشتر در فضای بیوگرافی کاربران جلوگیری شود. اما سوالی که پیش می‌آید این است که معنای She/Her در بیو اینستا و یا معنای He/Him در بیو اینستا چیست و چگونه می‌توان این دو را به بیوی خود اضافه نمود؟

معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام

The Verge گزارش کرده است که اینستاگرام در حال اضافه کردن یک بخش اختصاصی برای تعیین جنسیت افراد است و افرادی که تمایل دارند می‌توانند ضمیر جنسیتی خود را در سمت راست اسمشان اضافه کنند. این ضمایر به رنگ خاکستری نمایش داده می‌شوند و she/her برای خانم‌ها و he/his برای آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به بیانی دیگر، معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام  به جنسیت کاربر مورد نظر برمی‌گردد. معنای She/Her در بیو اینستا نشان دهنده مونث بودن شخص و معنای He/Him در بیو اینستا نشان دهنده مذکر بودن شخص موردنظر است.

این ویژگی موجب می‌شود افراد بتوانند جنسیت خود را در بیو اینستاگرام خود اعلام کرده و از طرفی فضای محدود بیو نیز توسط متن تعیین جنسیت فرد اشغال نشود. علاوه بر این، این مسئله باعث می‌شود افراد بدون هیچ ناخوشایندی و ناراحتی جنسیت خود را اعلام کنند.

معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام

 

این ویژگی مدتی است که در اختیار کاربران قرار گرفته است و تاکنون کاربران می‌توانند حداکثر چهار ضمیر جنسیتی را به پروفایل خود اضافه کنند. به علاوه، افراد می‌توانند انتخاب کنند که ضمیر جنسیت آنها در نمایش عموم قرار بگیرد یا فقط برای دوستانش قابل مشاهده باشد. اگر کسی زیر ۱۸ سال باشد، این تنظیمات به طور اتوماتیک برای وی فعال می‌شود.

البته این ویژگی تاکنون تنها در چند کشور فعال شده است که نام کشورها نیز مشخص نیست؛ تنها می‌دانیم که ایران جزو این کشورها نیست. همچنین لیست کامل ضمیرها نیز در دسترس نیست ولی اگر این قابلیت در تمام کشورها فعال شود و ضمایر مورد نظر شما در لیست از پیش تعیین شده اینستاگرام قرار نداشته باشد، می‌توانید با پر کردن فرمی از بخش Help Center اینستاگرام، درخواست خود را مبنی بر اضافه کردن ضمیر ثبت کنید.

در واقع، امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند در شبکه‌های اجتماعی خود، جنسیتشان را تعیین کنند. به طور کلی، هدف از این امر عادی سازی بحث جنسیت تا افراد خاص نیز برای اعلام جنسیت خود معذب نباشند و یا به بیانی دیگر، اگر کسی قصد دارد جنسیت خود را عنوان کند خیلی عجیب و غیرطبیعی به نظر نرسد.

البته این ویژگی جدید اینستاگرام در دنیای فضاهای مجازی چندان هم جدید به حساب نمی‌اید چرا که فیسبوک در سال 2014 این ویژگی را به پلتفرم خود اضافه کرده بود. لینکدین نیز این قابلیت را در اوایل سال 2021 به پلتفرم خود اضافه کرد.

حال که معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام را متوجه شدیم و دانستیم که هدف از این کار، عادی سازی بحث جنسیت است، در ادامه به نحوه اضافه کردن She/Her در بیو اینستاگرام و یا نحوه اضافه کردن He/Him در بیو اینستاگرام می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

5 روش دانلود هایلایت اینستاگرام 

آموزش آپلود فیلم افقی در IGTV اینستاگرام

نحوه اضافه کردن She/Her در بیو اینستاگرام

معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام

برای اضافه کردتن ضمیر جنسیت به بیو اینستاگرام، اول از همه می‌بایست صبر کنیم تا این ویژگی به صورت گلوبال در دسترس تمام کاربران اینستاگرام قرار بگیرد. پس از اینکه این ویژگی در ایران نیز در دسترس کاربران قرار گرفت، کافیست به قسمت پروفایل بروید.

برای رفتن به قسمت پروفایل، روی عکس پروفایل خود در پایین صفحه زده و به قسمت Edit Profile بروید. در این قسمت، بین نام و نام کاربری شما گزینه‌ای به نام Pronoun اضافه شده است. در این قسمت شما می‌توانید ضمیر جنسیتی خود را اضافه کنید. نحوه اضافه کردن He/Him در بیو اینستاگرام نیز به همین صورت است و کافیست در بین گزینه‌های از پیش تعیین شده اینستاگرام  گزینه He/Him را انتخاب نمایید.

استفاده از ضمیرهای جنسیتی کمک می‌کند تا به نابرابری‌های جنسیتی پایان دهیم و البته این ویژگی تنها برای گروه خاصی استفاده نمی‌شود. برای مثال، زمانی که یک خانم She/Her را در بیوی اینستاگرام خود به کار می‌گیرد، بدین معناست که هویت جنسی او با هیوت جنسی‌اش در هنگام تولد یکسان است.

این گفتار به پایان رسید. اگر به دانستن بیشتر درباره شبکه اجتماعی اینستاگرام علاقه دارید، گفتارهای آموزش دانلود و ذخیره ویس دایرکت اینستاگرام در اندروید و آیفون، آموزش دسته بندی پست ها در اینستاگرام و قابلیت Recently Deleted اینستاگرام را در تکراتو مطالعه فرمایید.

همینطور می‌توانید مطالب میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام، میزان مصرف اینترنت اینستاگرام و 5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام را برای اطلاع از میزان مصرفی اینترنت این پلت فرم بررسی کنید.

در نهایت پیشنهاد می‌کنیم جستارهای بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام، نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام  و دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس را نیز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: hitc

نظر شما در خصوص معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام چیست؟ به نظر شما این ویژگی در چه زمانی به صورت گلوبال در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باسلام منظور ازbcaکه افراد توی بیوی اینستاشون میزارن چیه

    پاسخ