;
coinex

نمایشگر آیفون 14 پرو با قابلیت همیشه روشن (Always on Display) ارائه می‌شود

طبق گزارش‌ها نمایشگر آیفون 14 پرو با قابلیت همیشه روشن (Always on Display) عرضه می‌شود و در آن امکان نمایش برخی ویجت‌های پرکاربرد فراهم است.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ مدعی شده که به نظر می‌رسد نمایشگر سری گوشی‌های پرچمدار جدید اپل، یعنی آیفون 14، قابلیت همیشه روشن (Always on Display) داشته باشند. این نمایشگرهای همیشه روشن امکان نمایش اطلاعات مفیدی از برخی ویجت‌های کاربردی مانند وضعیت آب و هوا و تناسب اندام را در حالت صفحه نمایش قفل یا لاک اسکرین iOS 16 برای کاربران فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: در آیفون 14 هم خبری از رفرش ریت 120 هرتزی نیست!

ویژگی‌های جذاب نمایشگر آیفون 14 پرو

قبل از این نیز اخبار دیگری در باب عرضه مدل‌های گوشی هوشمند IPhone 14 پرو همراه با بهره‌مندی از نمایشگر همیشه روشن منتشر شده بود. در تمامی گزارش‌ها به به طور واحد به این مساله اشاره شده است که نمایشگر IPhone 14 پرو به کاربران این امکان را می‌دهد بتوانند بدون نیاز به باز کردن قفل صفحه نمایش، به برخی از اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

و حالا خبرنگار بلومبرگ در گزارش خود به طور رسمی اعلام می‌کند که در گوشی‌های هوشمند IPhone 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس که از iOS 16 پشتیبانی می‌کنند، حتی در حالت لاک اسکرین امکان مشاهده‌ی اطلاعات بعضی ویجت‌ها وجود دارد.

ویژگی‌های جذاب نمایشگر IPhone 14 پرو

با استناد به صحت گزارش‌های منتشر شده، در گوشی هوشمند آیفون 14 پرو نیز مانند اپل واچ، اطلاعات ویجت‌هایی از جمله وضعیت آب و هوا، تقویم، وضعیت سهام، برخی فعالیت‌ها و داده‌ها بر روی نمایشگر همیشه روشن و با نرخ بروزرسانی پایین به نمایش گذاشته می‌شود. شباهت دیگر این گوشی به  اپل واچ آن است که از نمایش برخی داده‌های حساس در لاک اسکرین خودداری می‌کند.

علاوه بر ویجت‌هایی که در گزارش‌ها به آن اشاره شده است، به نظر می‌رسد نمایشگر همیشه روشن IPhone 14 پرو اطلاعاتی دیگر همچون تاریخ، ساعت و نوتیفیکیشن‌های خوانده نشده را نیز نمایش دهد. با توجه به رویکردی که کمپانی اپل برای اپل واچ سری 5 در پیش گرفت، احتمالا در این گوشی نیز برای کاربران امکانی را فراهم کند که از طریق تنظیمات برنامه بتوانند نمایشگر همواره روشن را در مدل‌های مختلف نمایشگر IPhone 14 پرو و یا پرومکس فعال یا غیرفعال کنند.

علاوه بر این مارک گورمن در گزارش خود به نکات دیگری نیز اشاره کرد. طبق گفته‌ی این کارشناس، اپل تدابیری می‌اندیشد که در حالت نمایشگر همیشه روشن، IPhone 14 پرو با اتخاذ رویکردی از جمله روشنایی کمتر و فریم ریت پایین‌تر بتواند مصرف باتری را به حداقل‌ترین حالت ممکن کاهش دهد. کمپانی اپل همچنین در مدل‌های 13 پرو نرخ بروزرسانی نمایشگر را در حالتی که فعالیت خاصی با گوشی انجام نشود تا 10 هرتز کاهش داده است.

به گفته ، یکی از تحلیلگران حوزه نمایشگر؛ راس یانگ، به نظر می‌رسد نرخ بروزرسانی نمایشگر گوشی‌ هوشمند IPhone 14 پرو نیز مانند اپل واچ تا یک هرتز کاهش داشته باشد. در حال حاضر در دنیای تکنولوژی منتظر عرضه‌ی گوشی‌‌های هوشمند مدل‌ آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر همیشه روشن به بازار هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نمایشگر آیفون 14 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر