;
coinex

آیکو 10 با پردازنده پرچمدار مدیاتک عرضه می‌شود

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که آیکو 10 با پردازنده پرچمدار مدیاتک عرضه می‌شود. پرچمدار گیمینگ ویوو احتمالا قرار است به دایمنسیتی 9000 پلاس تجهیز شود.

زیرمجموعه Vivo، قصد دارد به طور گسترده گوشی‌های هوشمند جدیدی را عرضه کند. این شرکت اکنون آماده است تا به زودی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را تحت سری iQOO 10 عرضه کند و آنطور که شایعات می‌گویند، iQOO 10 مجهز به چیپست دایمنسیتی 9000 پلاس است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

جزئیات گوشی گیمینگ آیکو 10

طبق گزارشاتی که در وبسایت Tipster Digital Chat Station منتشر شده، به نظر می‌رسد گوشی هوشمند پرچمدار جدید قابلیت‌های بیشتری در مقایسه با نسل قبل خود دارد. این گوشی از چیپست تازه معرفی‌شده مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9000 پلاس برخوردار است که در رقابت با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه خواهد شد.

البته در متن گزارش مذکور اشاره دقیقی به مدیاتک دایمنسیتی 9000 پلاس نمی‌شود و در نتیجه احتمال دارد که شاهد استفاده از پردازنده دیگری باشیم. حتی این احتمال که این گوشی در دو نسخه با دو پردازنده متفاوت عرضه شود هم بعید نیست!

جزئیات بیشتر از گوشی هوشمند iQOO سری 10 بدانید!

همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 2K+ LTPO عرضه شود که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند و ناحیه بزرگی برای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در قسمت زیر نمایشگر دارد. از لحاظ دوربین نیز، گفته می‌شود که دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با تنظیمات دوربین سه گانه است.

به نظر می‌رسد که دو دستگاه در خط تولید این کمپانی وجود دارد iQOO 10 و iQOO 10 Pro. که البته انتظار می‌رود مدل پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند دنیا معرفی شود که از فناوری شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستگاه را در عرض 12 دقیقه به طور کامل یعنی 0 تا 100 شارژ کند. البته تاریخ عرضه سری گوشی‌های آیکو 10 هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود این گوشی‌ها در جولای سال جاری به صورت رسمی عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه آیکو 10 با تراشه مدیاتک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو  و دیگر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر