;
coinex

مشخصات موتورولا اج 30 اولترا لو رفت ؛ رقیب قدرتمند پرچمداران اندرویدی!

این روزها خبرهای خوشی از اردوی موتورولا می‌رسد و با توجه به مشخصات موتورولا اج 30 اولترا که لو رفته، این دستگاه رقیب قدرتمندی برای همرده‌های خود خواهد بود.

از ابتدای سال تا کنون شایعاتی در زمینه انتشار یک پرچمدار شگفت انگیز توسط موتورولا به گوش می‌رسد. این گوشی در ابتدا قرار بود با نام Motorola Frontier عرضه شود و مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

مشخصات موتورولا اج 30 اولترا

طبق شایعات منتشر شده، پرچمدار جدید موتورولا، اج 30 اولترا (Edge 30 Ultra) نام دارد و به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز شده است. چند ماه پیش، مدیر اجرایی موتورولا اعلام کرد که پرچمدار جدید این شرکت با سیستم شارژ سریع 125 واتی عرضه خواهد شد.

اخیرا گوشی موتورولا اج 30 اولترا با شماره مدل XT2241-1 رویت شده و طبق معمول گواهینامه 3C جزئیاتی در مورد فناوری شارژ دستگاه فاش می‌کند و شارژر 125 واتی را تایید می‌کند.

مشخصات موتورولا اج 30 اولترا لو رفت ؛ رقیب قدرتمند پرچمداران اندرویدی!

البته سرعت شارژ 125 واتی، سریعترین تکنولوژی شارژ موجود در بازار نیست، اما همچنان به عنوان استاندارد فوق سریع از آن یاد می‌شود. شارژ 125 واتی بالاترین استاندارد شارژی است که شرکت موتورولا تا کنون در گوشی‌های خود استفاده کرده است.

تاریخ عرضه موتورولا اج 30 اولترا

دو نمونه گوشی از شرکت موتورولا با شماره مدل‌های XT2251-1 و XT2243-2 اخیراً موفق به دریافت تأییدیه از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات شدند. بر اساس اطلاعات افشاگر معروف چینی، مدل XT2251-1 به تراشه فوق‌ قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز شده است و در ماه جولای عرضه خواهد شد.

مدل XT2243-2 نیز جانشین سری 20 موتورولا اج خواهد شد. شرکت موتورولا در گذشته اعلام کرده بود که یک گوشی پرچمدار جدید را در ماه جولای عرضه خواهد کرد. این پرچمدار موتورولا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مهجز شده است و دارای یک دوربین 200 مگاپیکلسی است.

دوربین 200 مگاپیکسلی موتورولا اج 30 اولترا جدیدترین محصول سامسونگ در بخش دوربین به شمار می‌رود. بنابراین برای اولین بار شاهد دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ در گوشی Motorola Edge 30 Ultra خواهیم بود.

Digital Chat Station، افشاگر معروف، در گذشته برخی از مشخصات فنی Motorola Edge 30 Ultra را فاش کرده بود. طبق اظهارات این افشاگر، گوشی اج 30 اولترا دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس با نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود.

در بخش دوربین نیز اطلاعات فاش شده علاوه بر دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ، به استفاده از سنسورهای 60 و 12 مپاپیکسلی اشاره دارند. دوربین سلفی این دستگاه نیز احتمالا 60 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی موتورولا اج 30 اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی فقط پیکسل و موتورولا

    پاسخ