;
coinex

ساخت میدان تایمز در متاورس با همکاری مجله تایمز

متاورس آماده پذیرایی از مکان‌های معروف دنیاست! و قرار است به زودی شاهد ساخت میدان تایمز در متاورس باشیم. اما آیا مناطق مشهور دیگری نیز به متاورس می‌آیند.

مجله تایم با شرکت بازی‌سازی مبتنی بر بلاکچین سندباکس (The Sandbox)، همکاری می‌کند تا میدان تایمز را در متاورس بسازد. هدف مجله تایم از این کار، وارد شدن به دنیای بزرگ NFTهاست.

بیشتر بخوانید: بازی سندباکس (Sandbox)

ساخت میدان تایمز در متاورس

میدان تایمز محله‌ای در مرکز شهر منهتن (نیویورک) ایالات متحده است که یک مرکز فرهنگی، تجاری مهم محسوب می‌شود و یک مکان گردگشگری نیز به شمار می‌رود. دلیل محبوبیت و معروف بودن این محل، بیلبوردهای تبلیغاتی وسیع و پر نور است. این میدان با نام قلب نیویورک و کانون کل جهان شناخته می‎شود.

ساخت میدان تایمز در متاورس

اکنون مجله تایم می‌خواهد این مکان را در دنیای بزرگ متاورس ایجاد کند. با این کار، اولین مکان رسانه تایم در فضای سندباکس ساخته خواهد شد. انجمن تایم پیسز (TIMEpieces) در سپتامبر سال 2021، توسط این شرکت رسانه‌ای ساخته شد. تایم پیسز، آثار هنری بیش از 40 هنرمند را دارد که در حوزه NFT به جلو حرکت می‌کنند. این انجمن به صورت کلی، دارای 4 مجموعه NFT است.

ساخت میدان تایمز در متاورس

رئیس رسانه تایم، کیت گروسمن (Keith A. Grossman) در رابطه با فعالیت‌های متاورس گفت: «هدف ما ایجاد مکانی است که قلب متاورس باشد. ما از زمان راه‌اندازی تایم پیسِز، بر توسعه جامعه‌ای در وب ۳ متمرکز شده‌ایم که از میراث شگفت‌انگیز ۱۰۰ ساله تایم بهره‌مند خواهد شد و دسترسی آسانی را به آن فراهم خواهد کرد».

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساخت میدان تایمز در متاورس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر