;
coinex

جانی دپ با دستمزد 300 میلیون دلاری یک بار دیگر در نقش جک اسپارو ظاهر می‌شود

مژده به طرفداران جانی دپ و کاراکتر جک اسپارو! آیا بار دیگر جک اسپارو باز خواهد گشت؟ خبرها می‌گوید جانی دپ با دستمزد 300 میلیون دلاری باز‌میگردد.

پس از اتمام دادگاه جانی دپ و امبرهرد و پیروزی جانی دپ در این پرونده شش ساله، شایعه جذابی مطرح شد. آیا بار دیگر جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو، در سری دزدان دریایی کارائیب حضور خواهد داشت؟

این بازیگر ۵۹ ساله در سال ۲۰۱۸ از این چندگانه توسط دیزنی کنار گذاشته شده بود. اما حالا و با غلبه جانی دپ بر امبر هرد، دیزنی با پیشنهاد 301 میلیون دلاری از جانی دپ برای حضور در دنباله “Pirates Of The Caribbean” دعوت به عمل آورده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2022 

جانی دپ با دستمزد 300 میلیون دلاری

جانی دپ شش سال قبل در پی شکایت امبر هرد، به اعمال خشونت خانگی متهم شد. و به همین سبب نقش جک اسپارو را از دست داد و در سال ۲۰۲۰ با شکست در پرونده شکایت از نشریه “سان” که او را “ضارب همسر” نامیده بود، از چندگانه “جانوران شگفت‌انگیز ۳” (Fantastic Beasts 3) نیز اخراج شد.

جانی دپ با دستمزد 300 میلیون دلاری
جانی دپ

دپ به مدت ۱۹ سال نقش اسپارو را بازی کرده و محبوبیت بسیاری به دست آورده بود. در سال ۲۰۱۸ با انتشار مقاله هرد در “واشینگتن پست”، دپ از دیزنی فاصله گرفت. در دادگاه ویرجینیا فاش شد که مقاله هرد باعث شد ستاره “ادوارد دست قیچی” (Edward Scissorhands) یک دستمزد ۲۲.۵ میلیون دلاری را از دست بدهد.

در طول برگزاری دادگاه، جانی دپ گفته بود که به چندگانه “دزدان دریایی کارائیب” باز نخواهد گشت. اما دیزنی پلاس امیدوار است که جانی دپ آن‌ها را ببخشد و در قسمت ششم دزدان دریایی، نقش کاپیتان را بازی کرده و با قرارداد موافقت کند.

به دنبال پیروزی دپ در دادگاه، شایعه اخراج “امبر هرد” از “آکوامن ۲” (Aquaman 2) نیز شنیده شد، اما این بازیگر با انتشار بیانیه‌ای آن را تکذیب کرد. آنطور که در دادگاه مشخص شد، امبر هرد با کمک‌های دپ این نقش را به دست آورده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازگشت جک اسپارو چیست؟ آیا جانی دپ با دستمزد 300 میلیون دلاری راضی به همکاری با دیزنی می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر