;
coinex

گلکسی A23 5G در پایگاه اطلاعاتی گیگ‌بنچ رویت شد

جدیدترین شایعات حاکی از آمادگی سامسونگ برای عرضه گوشی گلکسی A23 5G است. اخیرا  اما این گوشی در پایگاه اطلاعای گیگ‌بنچ رویت شده است.

چندی پیش اولین اطلاعات مربوط به گوشی گلکسی A23 فایوجی منتشر شد و حال نیز مشاهده این گوشی در گیگ‌بنچ، برخی از کلیدی‌ترین مشخصات فنی آن را فاش کرده است. البته بنابر شماره مدل دستگاه که SM-A236U بوده، به نظر می‌رسد این نسخه که توسط گیگ‌بنچ تست شده، مدل بازار آمریکا باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ

رویت گلکسی A23 5G در گیگ بنچ

بنابر اطلاعات فاش شده،‌ گوشی جدید سامسونگ در سری A از چیپست اسنپدراگون 695 برخوردار است که نسخه قدرتمندتر اسنپدراگون 690 محسوب می‌شود و از 5 جی پشتیبانی می‌کند.

وجود هسته‌های بهبود یافته Kryo 660 و پردازنده گرافیکی آدرنو 619 منجر به بهبود عملکرد 15 درصدی پردازنده مرکزی و 30 درصدی GPU شده است.

نتایج منتشر شده توسط گیگ‌بنچ همچنین از وجود رم به میزان 4 گیگابایت و سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ نسخه 4 حکایت دارند. نسخه 4G این گوشی که سال گذشته معرفی شد البته از رم 6 و 8 گیگابایتی نیز برخوردار بود، در نتیجه دور از ذهن نیست که انتظار عرضه نسخه‌های مشابه برای مدل 5G را نیز داشته باشیم.

گرچه بنابر رندرهای افشا شده از Galaxy A23 5G، تفاوت خاصی با نسخه 4 جی دیده نمی‌شود، اما برخی اطلاعات حاکی از سایز 6.55 اینچی نمایشگر است که نسبت به سایز 6.6 اینچی مدل 4G اندکی کوچکتر است.

از دیگر مشخصات نسخه 4 جی که شاید در مدل 5G نیز شاهد باشیم، باید به برخورداری از دوربین 4 گانه‌ای شامل سنسورهای 50، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپری اشاره کرد. این دستگاه همچنین از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. البته برخی شایعات از ارتقای دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید به 8 مگاپیکسل حکایت دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی A23 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و دیگر کاربران در میان بگذارید.

منبع:‌ gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر