;
coinex

ماجرای زامبی شدن دانشجویان در شیراز چیست؟ [+فیلم]

ماجرای زامبی شدن دانشجویان در شیراز در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از آنچه زامبی شدن دانشجویان دانشگاه آزاد شیراز با خوردن آدامس عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ویدئویی را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت که اگرچه درباره آنچه راجع به این فیلم می‌گویند اطمینانی ندارد ولی نقل شده است که فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز است که با خوردن نوع خاصی از آدامس‌های وارداتی با طعم توت‌فرنگی دچار مسمومیت شده و رفتارهای وحشیانه (زامبی‌طور) از خود بروز داده‌اند.

ماجرای زامبی شدن دانشجویان در شیراز چیست؟ [+فیلم]

بر اساس گزارش های تایید نشده در فضای مجازی ویدیو مربوط به تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز است که با خوردن نوع خاصی از آدامس‌ های وارداتی با طعم توت فرنگی دچار مسمومیت شده و رفتارهای زامبی گونه از خود بروز داده اند. بررسی ها حاکی است که انتشار این ویدئو مربوط به اسفند سال ۱۳۹۷ یعنی بیش از ۳ سال پیش است.

آن زمان بخشی از کاربران مدعی شده بودند که این اتفاق در دانشگاه آزاد واحد شیراز رخ داده است، اما همان موقع مسئولان این دانشگاه خبر را رد کرده بودند. آن‌ها گفته بودند که ویدیو مربوط به یکی از مدارس کشور‌های حوزه خلیج فارس است.

به هر صورت اگرچه مشخص نیست که داستان واقعی فیلم چیست، اما هرچه هست ارتباطی با ایران ندارد.

ویدیوی مربوط به این اتفاق را در ادامه تماشا کنید:

بیشتر بخوانید: 

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر