;
coinex

آیا اوج گرفتن کرونا جام جهانی قطر را تعطیل می‌کند؟

آیا با اوج گیری دوباره بیماری کرونا جام جهانی قطر تعطیل خواهد شد؟ برخی آمارها و اخبار منتشر شده در ساعات گذشته این احتمال را قوت بخشیده است.

خبر اوج گیری دوباره کرونا، همه جا را در بر گرفته است. با اوج‌گیری دوباره این بیماری، احتمالا باید منتظر کنسل شدن مسابقات جام جهانی سال 2022 باشیم. البته اقداماتی که کشور قطر در جهت کنترل کرونا و مهار این بیماری از زمان شیوع آن انجام داده، بسیار موفقیت آمیز بوده است و جز کشورهایی به شمار می‌آید که به خوبی توانست این بیماری را کنترل و مهار کند، اما تصمیم در مورد جام جهانی، بستگی به ادامه روند کرونا و مراحل پیشگیری آن دارد.

بیشتر بخوانید: عدم پخش بازی های جام جهانی از تلویزیون ایران ؛ برنامه صداوسیما برای جام جهانی چیست؟

کرونا جام جهانی قطر را تعطیل می‌کند؟

با توجه به اعلام سازمان بهداشت جهانی و با توجه به اقدامات و کنترل خوب قطر در مهار این بیماری هیچ گونه نگرانی در این مورد وجود ندارد و در نتیجه بعید است برگزاری بازی‌های جام جهانی با مشکل خاصی مواجه شود.

تاثیر کرونا در جام جهانی قطر

امسال کشور قطر میزبان جام جهانی سال 2022 خواهد بود. این کشور قرار است هنگام برگزاری جام جهانی میزبان تماشاگران بسیاری باشد. این موضوع باعث ایجاد نگرانی در جهت شیوع دوباره کرونا شده است.

مدیر بخش اورژانس سازمان بهداشت جهانی، مایکل گفته که وجود تماشاگران در این کشور و در باشگاه‌های قطری هیچ گونه مشکلی در مورد شیوع کرونا ایجاد نخواهد کرد. او در ادامه بیان کرد که به عنوان سازمان بهداشت جهانی ارتباطمان با این کشور را حفظ خواهیم کرد و اگر لازم باشد در جهت برگزاری بهتر این مسابقات می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم.

ریان در ادامه گفتگوهاش اظهار کرد که سازمان بهداشت جهانی با مقامات بهداشتی قطر در ارتباط است. این ارتباط، حول محور برگزاری بهتر مسابقات در این کشور می‌چرخد. در نتیجه در ماه‌های نوامبر و دسامبر که جام جهانی برگزار می‌شود، هیچ گونه نگرانی در این مورد را نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما آیا کرونا جام جهانی قطر را تعطیل می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر