;
coinex

تاریخ رونمایی و مشخصات فنی شیائومی بوک پرو 2022 مشخص شد

شرکت پرچمدار شیائومی، به زودی لپ تاپ جدید خود را معرفی خواهد کرد. اخیرا تاریخ رونمایی و مشخصات فنی شیائومی بوک پرو 2022 مشخص شده است.

در سال 2021، شرکت شیائومی Mi Notebook Pro (معروف به Mi Laptop Pro) را در رویداد Mi 11 Ultra در چین عرضه کرد. حالا در حالی که یک سال از عرضه‌ی این محصول می‌گذرد، این شرکت تایید کرد که قصد دارد جانشین این لپ‌تاپ را تحت عنوان Xiaomi Book Pro 2022 در کنفرانس آتی همره با رویداد رونمایی از شیائومی 12 اس در چین معرفی کند.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های 2022

مشخصات فنی شیائومی بوک پرو 2022

طبق گزارشی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، کمپانی شیائومی قصد رونمایی از Book Pro 2022 را در تاریخ 4 ژوئیه در چین دارد. به نظر می‌رسد این معرفی در رویدادی خواهد بود که برای رونمایی از Xioami 12S برگزار می‌شود، البته شایان ذکر است که این شرکت همچنین تایید کرده است که در حاشیه‌ی این جلسه، ساعت هوشمند جدید خود، شیائومی Band 7 Pro را معرفی نیز خواهد کرد.

Xiaomi Book Pro 2022

البته در هنگام نوشتن این مطلب، کمپانی شیائومی اطلاعات مفیدی را در مورد شیائومی بوک پرو 2022 فاش کرده است. اول از همه باید گفت که این لپ تاپ جدید دارای طراحی نازک و وزن بسیار کم با بدنه فلزی است. علاوه بر این، این لپ تاپ از صفحه نمایشی با کیفیتی 4K OLED بهره می‌برد. نکته دیگر در مشخصات این لپتاپ آن است که مانند برخی از تلویزیون‌های اسمارت و گوشی‌های هوشمند این شرکت، نوت بوک جدید نیز از تکنولوژی Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

به نقل از Techtrends.news ، این رایانه با تکنولوژی MIUI+ مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های دارای MIUI عرضه می‌شود. جزئیات دیگری که از این دستگاه می‌دانیم، این است که Xiaomi Book Pro 2022 مجهز به دستیار صوتی Xiao AI خواهد بود.

اگرچه هنوز چهار روز با برگزاری کنفرانس و رویداد برزگ شیائومی فاصله داریم، اما به نظر می‌رسد که شیائومی در تیزرهای آینده که قبل از رویداد منتشر می‌شود، جزئیات بیشتری در مورد شیائومی بوک پرو 2022 فاش کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات فنی شیائومی بوک پرو 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو  و دبگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر