;
coinex

سنسور تله‌فوتو گلکسی S23 هیچ فرقی با نسل قبلی نخواهد داشت

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ در سری گلکسی S23 از همان سنسور تله‌فوتو استفاده می‌کند که در گوشی‌های سری S22 وجود داشت.

سامسونگ در آینده‌ای نزدیک از گوشی‌های Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 رونمایی خواهد کرد. علاوه‌براین، نسل جدید سری S نیز در حال توسعه است و احتمالا از زمستان آینده، کار خود را آغاز می‌کند.

تاکنون برخی مشخصات از سری S23 سامونگ منتشر شده است؛ اما با توجه به اینکه زمان زیادی تا تاریخ رونمایی باقی مانده، نمی‌‌توانیم به آنها اعتماد کنیم. در جدیدترین گزارش‌‌ها، به سنسور دوربین تله‌فوتو گلکسی S23 و S23 Plus اشاره شده که احتمالا آپگرید نمی‌شود.

سنسور دوربین گلکسی S23 سامسونگ

در این گزارش نوشته شده که گلکسی S23 و S23 Plus از همان سنسور 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو برخوردار می‌شوند که در گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 Plus هم وجود داشت. هنوز مشخص نیست که چه تغییراتی برای دوربین گلکسی S23 Ultra در نظر گرفته شده است.

سنسور تله‌فوتو گلکسی S23 هیچ فرقی با نسل قبلی نخواهد داشت

گزارش‌های جدید فقط به سنسور تله‌فوتو اشاره کرده‌اند و هیچ جزییاتی از سایر سنسورهای دوربین منتشر نشده است. فراموش نکنید که هیچ‌کدام از این اخبار، تاکنون تایید و یا تکذیب نشده‌اند و ممکن است تا زمان رونمایی رسمی سری اس 23، همه‌چیز تغییر کند.

انتظار می‌‌رود که هر دو گوشی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس به دوربین سلفی جدید و ارتقایافته مجهز شوند. این احتمال وجود دارد که دوربین سلفی این گوشی‌ها 12 مگاپیکسلی باشد.

هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی‌ها مشخص نیست؛ اما اگر همه‌چیز طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش برود، باید در یکی از روزهای بهمن ماه منتظر رونمایی این گوشی‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سنسور تله‌فوتو گلکسی اس 23 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر