;
coinex

گوشی شیائومی تا 5 میلیون چی بخریم؟

بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون کدام مدل است؟ 19کالا به عنوان مرجع موبایل در اینجا به معرفی چند مدل از گوشی‌های شیائومی با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان می‌پردازد. با ما همراه باشید.

گوشی شیائومی تا 5 میلیون

امروز بیش از 10 سال از فعالیت شرکت چینی شیائومی در حوزه‌ی موبایل می‌گذرد و این برند در سراسر دنیا شناخته شده است.

بدون شک شما هم می‌دانید اصلی‌ترین دلیل شهرت و موفقیت شیائومی عرضه‌ی بهترین مشخصات سخت‌افزاری در هر محدوده‌ی قیمتی است؛ در نتیجه منطقی به نظر می‌رسد که زمانی که تصمیم به خرید یک گوشی اقتصادی با محدوده‌ی قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان داریم، مدل‌های این برند بهترین گزینه‌هایی باشند که پیش رویمان صف می‌کشند.

اگر تصمیم به خرید یک گوشی شیائومی تا 5 میلیون تومان دارید، 19کالا که یکی از معتبر ترین مراجع موبایل در ایرانست، در ادامه شما را راهنمایی می‌کند و به شما می‌گوید کدام مدل برایتان مناسب‌ترست.

گوشی‌های تا 5 میلیون شیائومی به درد چه کسانی می خورند؟

در ادامه 5 مدل از گوشی‌های شیائومی که قیمتی کمتر از 5 میلیون دارند  را معرفی و ویژگی های منحصر به فردشان را ذکر می‌کنیم و می‌گوییم که هر یک  برای کدام دسته از کاربران مناسب‌ترند.

Xiaomi Redmi 9C

اگر مهم‌ترین فاکتور برای شما در خرید گوشی قیمت آنست، Redmi 9C را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چراکه با وجود قیمت جهانی 140 دلاری، در حال حاضر در بازار ایران حتی قیمت بسیار مناسب و اقتصادی‌تری هم دارد. تراشه‌ی پردازنده‌ی این گوشی Helio G35 مدیاتک است که مناسب بازی‌های سنگین نیست، اما در اجرای برنامه‌های معمولی عملکرد خوبی دارد. این گوشی یک نمایشگر6.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و باتری نسبتاً بزرگ 5000 میلی‌آمپری نیز دارد و از نظر نرم‌افزاری هم به صورت پیش‌فرض رابط کاربری  MIUI 12را بر طبق نسخه‌ی 10 اندروید اجرا می‌کند.

Xiaomi Redmi Note 10 5G

اگر برای خرید گوشی شیائومی تا 5 میلیون دید آینده‌نگرانه‌تری دارید و مدلی را می‌خواهید که از نسل پنجم اینترنت هم پشتیبانی کند، این گوشی خوراک خودتان است.

گوشی شیائومی تا 5 میلیون چی بخریم؟

شیائومی برای ساخت این مدل نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD در نظر گرفته که از رفرش ریت 90 هرتزی هم پشتیبانی می‌کند، بعلاوه تراشه‌ی پردازنده‌ی Dimensity 700 مدیاتک که لیتوگرافی 7 نانومتری دارد را نیز مورد استفاده قرار داده و با توجه به این مشخصات می‌توان گفت که ردمی نوت ۱۰ 5G برای بازی کردن هم تا اندازه‌ای مناسب است. البته در نظر داشته باشید که در اینجا در مورد گوشی شیائومی تا 5 میلیون صحبت می‌شود و عملاً  مدل‌هایی که در این محدوده‌ی قیمتی قرار می‌گیرند، گیمینگ نیستند و اگر مدلی را مناسب بازی معرفی می‌کنیم، عملکرد آن را در مقایسه با همرده‌هایش در نظر گرفته‌ایم.

نرم‌افزار پیش‌فرض این گوشی هم رابط کاربری MIUI 12 براساس اندروید 11 است.

Xiaomi Redmi 10 Prime

اگر موبایل شیائومی تا 5 میلیون می‌خواهید که دیربه دیر نیاز به شارژ کردن داشته باشد، این شرکت گوشیRedmi 10 Prime  را برای شما ساخته است. این مدل یک باتری حجیم 6000 میلی‌آمپری دارد که در صورت استفاده معمولی حداقل تا دو روز دوام می‌آورد و همچنین از فست شارژ 18 واتی هم پشتیبانی می‌کند؛ یک ویژگی کاربردی در قسمت باتری این گوشی قابلیت پشتیبانی از شارژ معکوس 9 واتیست که می‌توانید از آن برای شارژ گجت‌‌های هوشمند خود استفاده کنید.

البته تنها مشخصه‌ی قابل‌توجه در این مدل باتری آن نیست و موارد فوق را هم Redmi 10 Prime  می‌توان اضافه کرد.

  • گوریلا گلس 3
  • نمایشگر FHD+ با رفریش ریت 90 هرتز
  • مقاوم در برابرنفوذ قطرات آب و گردو غبار
  • دوربین 4 گانه 50 مگاپیکسلی

Xiaomi Redmi Note 10S

در صورتی که تا 5 میلیون گوشی شیائومی همه چیز تمام می‌خواهید بهترین گزینه برای شما Note 10S است. این مدل دوربین اصلی 4گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی دارد که توانایی ضبط ویدئو K 4 را داراست. نمایشگر آن هم از نوع امولد بوده که وضوح و روشنایی فوق‌العاده‌ای دارد. باتری 5000 میلی‌آمپری آن هم با فست‌شارژ 33 وات در زمانی حدود یک ساعت فول می‌شود. این گوشی شیائومی گواهی‌نامه‌ی IP53 را نیزکسب کرده و در مقابل نفوذ قطرات آب و گرد و غبار مقاوم است. علاوه بر اینها تراشه‌ی پردازنده‌ی Note 10S هم G95 مدیاتک است که در بنچمارک‌های مختلف امتیازات درخور توجهی کسب کرده و به طور کلی عملکرد خوبی دارد.

صرفاً با در نظر گرفتن محدوده‌ی قیمتی می‌توان این مدل را بی‌کم و کاست دانست. البته جای دارد که بار دیگر نیز یادآوری کنیم که 19کالا گوشی‌های تا 5 میلیون را ملاک بررسی و مقایسه قرار داده است.

 Xiaomi Redmi Note 11 (4G)

جدیدترین گوشی تا 5 میلیون شیائومی با نمایشگر و اسپیکر فوق‌العاده که خوراک فیلم دیدن و وب‌گردی باشد هم Redmi Note 11 است. این مدل‌ نمایشگر آمولد با مشخصاتی چون پیک روشنایی 1000 نیتی، پششتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی تصویر و رزولوشن 1080 × 2400 پیکسلی دارد.

گوشی شیائومی تا 5 میلیون چی بخریم؟

اسپیکرهای استریویی شیائومی نوت ۱۱ کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌دهند و در نهایت اگر باتری 5000 میلی‌آمپری آن را فول شارژ کنید، می‌توانید با آن تقریبا 20 ساعت فیلم ببینید و یا حدود 16 ساعت وبگردی کنید. Redmi Note 11 از قابلیت فست‌شارژ 33 واتی هم برخوردارست که در صورت تمام شدن باتری در زمانی حدود 1 ساعت آن را فول می‌کند.

19کالا به عنوان یک مرجع موبایل در اینجا چند مدل از گوشی‌های تا 5 میلیون شیائومی را معرفی و جامعه‌ی هدف هر مورد را مشخص کرد تا بهتر بتوانید گوشی بخرید که با نیازها و انتظاراتتان همخوانی داشته باشد. شما کدام مدل را انتخاب می‌کنید؟

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر