;
coinex

پیش‌فروش شیائومی 12 لایت در آذربایجان آغاز شد؛ مشخصات و قیمت

گوشی شیائومی 12 لایت برای پیش‌خرید در دسترس کاربران آذربایجانی قرار گرفته است. صفحه رسمی اینستاگرام شیائومی آذربایجان رسما از آغاز پیش فروش این دستگاه خبر داد.

وب‌سایت رسمی شیائومی آذربایجان هنوز به جزییات پیش‌فروش اشاره نکرده، اما در یکی از وب‌سایت‌های آذربایجانی، جزییاتی از مشخصات و قیمت شیائومی 12 لایت فاش شده است.

مشخصات احتمالی و قیمت شیائومی 12 لایت

این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED مجهز شده که از رزولوشن +Full HD، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز،‌ +HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در قسمت پانچ هول قرار می‌گیرد.

پیش‌فروش شیائومی 12 لایت در آذربایجان آغاز شد؛ مشخصات و قیمت

به نقل از Techtrends.news ، در پنل پشتی این گوشی، یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی قرار گرفته که در کنار لنزهای 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. اندروید 12 هم به همراه MIUI 13 به‌‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شود.

از دیگر مشخصات شیائومی 12 Lite می‌‌توان به تراشه اسنپدراگون 778G، باتری 4300 میلی‌آمپرساعت و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات اشاره کرد. نسخه‌ای که در آذربایجان عرضه شده، به رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی مجهز است.

این دستگاه هوشمند از اسپیکرهای استریو با قابلیت پشتیبانی از Dolby Atmos، تکنولوژی صدای فضایی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز بهره می‌برد. 12 لایت با ضخامت 7.29 میلی‌متری طراحی شده و وزن آن به 173 گرم می‌رسد.

درباره قیمت شیائومی 12 لایت هم باید گفت که با برچسب تقریبا 588 دلاری در آذربایجان به فروش می‌رسد. این دستگاه تا 8 جولای (17 تیر)‌ در فروشگاه‌های آفلاین باکو و آذربایجان برای پیش‌فروش آماده است و به‌زودی در فروشگاه‌‌های دیگر نیز عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند Xiaomi 12 Lite را در رنگ‌های مشکی، صورتی و سبز خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و قیمت شیائومی 12 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر