;
coinex

فروش ده میلیون دلاری Minions: The Rise Of Gru در روز اول اکران

فروش ده میلیون دلاری Minions: The Rise Of Gru در روز اول شگفت‌انگیز و قابل توجه بوده است. به نظر می‌رسد دومین فیلم از دنیای مینیون‌ها موفقیت خوبی کسب کند.

Minions: The Rise Of Gru دومین قسمت از جهان مینیون‌ها می‌باشد. قسمت اول در سال 2015 اکران شد و افتتاحیه‌ای 115 میلیون دلاری را تجربه کرد. مینیون‌ها اولین بار در انیمیشن من نفرت‌انگیز حضور پیدا کردند؛ اما محبوبیتشان به قدری زیاد بود که کمپانی ایلومینیشن تصمیم گرفت، این موجودات را در اثری جداگانه معرفی کند و ماجراجویی‌هایشان را بر پرده سینما نشان دهد.

حال پس از گذشت هفت سال، Minions: The Rise Of Gru اکرانش را به صورت محدود در سالن‌های سینما شروع کرده است. برخلاف قسمت قبل که بر روی مینیون‌ها متمرکز بود، این قسمت گرو 12 ساله نیز به داستان اضافه شده است. ظاهرا به نظر می‌رسد، بالاخره مینیون‌ها ارباب شرورشان را پیدا کرده‌اند. طبق خلاصه‌هایی که از این قسمت منتشر شده است، در این قسمت، گرو نوجوان تلاش می‌کند تا در گروه ابرشروران عضو شود؛ اما با جواب رد آنها روبرو می‌گردد و تصمیم می‌گیرد خود را به ابرشروران اثبات کند.

بیشتر بخوانید: نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) 

فروش ده میلیون دلاری Minions: The Rise Of Gru

فروش Minions: The Rise Of Gru در روز اول اکران به ده میلیون دلار رسیده است. آیا این فروشی ناامیدکننده برای کمپانی ایلومینیشن محسوب می‌شود؟ هنوز نه!

نکته‌ای که باید در نظر گرفت، این است که Minions: The Rise Of Gru به صورت محدود اکران شده است. کمپانی ایلومینیشن قصد دارد، همزمان با جشن چهارم جولای ،جشن استقلال امریکا، تعداد سالن‌های انیمیشن Minions: The Rise Of Gru را به 3350 سالن افزایش دهد و پس از گذشت مدتی دوباره 1500 سالن دیگر اضافه نماید. چنین رویه اکرانی در امریکا کاملا استاندارد است. معمولا کمپانی‌ها با فروشی که از اکران محدود به دست می‌آورند، تصمیم می‌گیرند چقدر روی تبلیغات و اکران گسترده فیلم مانور دهند.

فروش Minions: The Rise Of Gru

نکته‌ای که باعث می‌شود، کمپانی ایلومینیشن به فروش قسمت دوم مینیون‌ها امیدوار باشد، محبوبیت موجودات زرد دوست داشتنی در میان کودکان و نوجوانان است. شاید همین محوبیبت فروش 3.55 میلیارد دلاری را برای کل قسمت‌های این فرانچایز به همراه داشته است.

همچنین برخلاف نمرات متوسط منتقدین، مخاطبان نمره A را به انیمیشن Minions: The Rise Of Gru داده‌اند که نشان می‌دهد همچون قسمت‌های قبلی از این اثر هم رضایت کامل دارند. (تمامی قسمت‌های این فرانچایز نمره A گرفته‌اند.) همین رضایت باعث می‌شود، کمپانی همچنان به جادوی این موجودات زرد امیدوار باشد.

با آنکه انیمیشن Minions: The Rise Of Gru در روز اول اکران فروش 10 میلیون دلاری داشت؛ اما باید به این نکته توجه کرد که انیمیشن Lightyear افتتاحیه پایین‌تری نسبت به قسمت دوم مینیون‌ها داشته است و تقریبا نصف مینیون‌ها فروش کرده است.

تا به اینجای کار فقط قسمت دوم سونیک توانسته با فروش ناامیدکننده روز اول، فروش هفته اول خوبی را پشت سر بگذارد. باید دید آیا Minions: The Rise Of Gru می‌توانند مانند دیگر قسمت‌های این فرانچایز فروش پایان هفته خوبی را رقم بزنند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش ده میلیون دلاری Minions: The Rise Of Gru چیست؟ دیدگاهتان را با ما در تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر