;
coinex

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) ؛ یک انیمیشن خانوادگی پرنشاط

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) یکی از چالش‌برانگیزترین نقدهایی است که اخیراً رایج است. ما در تکراتو، به بررسی این انیمیشن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

مهم‌ترین ویژگی این محصول، این است که خواندن 2 نه‌تنها برای کودکان، بلکه برای نوجوانان و حتی بزرگسالان نیز مناسب است. هرکسی این انیمیشن را مشاهده کند، به طور یقین می‌تواند تجربه لذت‌بخشی داشته باشد. شما با تماشای این انیمیشن می‌توانید اوقات خوشی را با خانواده یا دوستان خود بگذرانید.

در سال 2016، قسمت اول این انیمیشن (Sing) اکران شد و در همان زمان هم توانست افراد زیادی را به خود جذب کند. وقتی خبر از اکران قسمت دوم این انیمیشن پخش شد، این افراد هیجان زیادی داشتند و منتظر اکران آن بودند.

ازاین‌رو، بسیاری از کسانی که به این انیمیشن واکنش مثبت نشان داند، قبلاً سری اول آن را تماشا کرده بودند. افراد زیادی هم اولین‌بار بود که آن را می‌دیدند و برای همان بار اول هم توانستند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند. در ادامه، با نقد و بررسی انیمیشن خواندن 2 با ما همراه باشید.

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، این انیمیشن، ادامه فیلم قبلی آن که در سال 2016 منتشر شد، است. ازاین‌رو، بهتر است اطلاعاتی هم در زمینه قسمت اول این انیمیشن کسب کنید تا این قسمت جدید را نیز بهتر درک کنید.

اگر قبل از نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) به دنبال لیست کاملی از انیمیشن‌های جذاب هستید، می‌توانید نگاهی به بهترین فیلم های کودکانه 2021 بیندازید. علاوه بر این، نقد انیمیشن افسون نیز یکی دیگر از انیمیشن‌های محبوبی است که اخیراً منتشر شده است. مآن،

به‌جز موارد ذکر شده، می‌توانید انیمیشن‌هایی که در سال 2022 نیز منتشر می‌شوند را هم مشاهده کرده و منتشر آن‌ها باشید. برای این کار، می‌توانید سری به لیست بهترین انیمیشن های 2022 به همراه تریلر و تاریخ اکران آن‌ها بزنید.

در این لیست، انیمیشن‌های بی‌نظیر بسیاری وجود دارد که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه، با نقد انیمیشن خواندن 2 بیشتر آشنا می‌شوید.

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

برای نقد انیمیشن خواندن 2 خوب است بدانید که این فیلم کودکانه را شرکت Illumination Entertainment ساخته است. از سوی دیگر، شرکت محبوب Universal Pictures نیز این انیمیشن را منتشر کرده است.

لازم به ذکر است که این انیمیشن از همه جهات بسیار عالی بوده و موفق شده که نمرات خوبی از منتقدان دریافت کند. بسیاری از منتقدان در نقد خواندن 2 گفته‌اند که این انیمیشن به‌خوبی از پس ادامه دادن نسخه قبلی خود برآمده و به زیبایی هرچه بیشتر کاراکترها را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho) 

نقد فیلم کندی من (Candyman)

تاریخ اکران Sing 2

بعدازاین‌که در سال 2016 اکران این انیمیشن به پایان رسید، عوامل فیلم با سیل عظیمی از طرفداران و علاقه‌مندان روبرو شدند. منتقدان در نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) اعتقاد دارند که شاید ادامه‌دار بودن آن نیز یکی دیگر از دلایل جذابیت آن باشد.

بدین ترتیب، در تاریخ 25 ژانویه 2017 (مطابق با 6 بهمن 1396) بود که شرکت‌های سازنده و منتشرکننده این انیمیشن که پیش‌ازاین ذکر شد، اعلام کردند که در مراحل اولیه ساخت سری دوم این انیمیشن هستند و با عکس‌العمل عالی طرفداران روبرو شدند.

از همان ابتدا، صداپیشگان این انیمیشن انتخاب شدند و در نهایت در سال 2020، تعدادی صداپیشه جدید نیز به آن‌ها اضافه شدند. از وقتی که شیوع ویروس کرونا شدت گرفت، کار آن‌ها به شکل دورکاری در حال انجام بود.

در ابتدا اعلام کردند که انیمیشن خواندن 2 در تاریخ 25 دسامبر 2020 (مطابق با 5 دی‌ماه 1399) منتشر شود. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، تاریخ اکران این انیمیشن هم مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر به تأخیر افتاد.

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

سپس شرکت سازنده این فیلم، تاریخ اکران آن را به تاریخ 2 ژوئیه 2021 (مطابق با 11 تیر 1400) تغییر دادند. در این تاریخ هم یک انیمیشن دیگر اکران شد و موجب شد که عوامل فیلم تصمیم بگیرند بازهم تاریخ اکران آن را تغییر دهند.

درنهایت، تاریخ اکران آن به زمان 22 دسامبر 2021 (یکم دی‌ماه 1400) تغییر یافت و در همین تاریخ هم منتشر شد. مدتی قبل هم تریلر انیمیشن آواز 2 منتشر شد و در چند روز گذشته، به انتظارها پایان داد. در ادامه، بیشتر با نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

نقد فیلم ونوم 2 (Venom 2)

داستان انیمیشن خواندن 2

قبل از این‌که به نقد و بررسی انیمیشن Sing 2 بپردازید، خوب است به‌اختصار با داستان آن آشنا شوید. همان طور که از قسمت اول این انیمیشن به یاد دارید، باستر مون که یک کوالا بود و سالنی برای اجرای موسیقی داشت، به دنبال برگزاری یک مسابقه بزرگ آواز بود و این مسابقات را برگزار کرد.

از بین حیوانات بسیاری که در مسابقه شرکت می‌کنند، یک خوک به نام رزیتا، یک موش به نام مایک، یک فیل به نام مینا، یک گوریل به نام جانی و درنهایت، یک جوجه‌تیغی به نام اش انتخاب می‌شوند.

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

بعدازاین مسابقه، وارد انیمیشن Sing 2 می‌شویم که باستر مون به همراه دوستان و تیم خود، درصدد برگزاری یک اجرا در تئاتر برج کریستال هستند. این برج در شهر ردشور قرار دارد و مدیر و مسئول این برج زیبا، جیم کریستال بوده که بسیار بی‌رحم و خشن است.

آن‌ها مجبور می‌شوند که برای برگزاری اجرا در این برج، با این گرگ بزرگ همکاری داشته باشند. این تیم حرفه‌ای می‌خواهند بعد از گذشت 15 سال که از خداحافظی کلی کالووی، شیر اسطوره راک از موسیقی گذشته است، بار دیگر وی را به روی صحنه بیاورند.

ژانر فیلم کودکانه Sing 2

حالا نوبت به آن می‌رسد تا برای نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) به ژانر آن هم نگاهی بیندازیم. شما با تماشای این فیلم کودکانه، مطمئناً با سکانس‌ها مفرح و شادی روبرو خواهید شد. همان طور که می‌دانید، این انیمیشن کاملاً موزیکال است و شما می‌توانید اوقات بسیاری خوشی با تماشای آن داشته باشید.

علاوه بر ژانر موزیکال خواندن 2، شما با یک انیمیشن کمدی و خنده‌دار مواجه هستید که بسیار هم سرگرم‎کننده است. ژانر دیگر این انیمیشن، به‌صورت ماجراجویی بوده و موجب افزایش سرگرمی شما می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Free Guy (مرد آزاد)

نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی

تحلیل ساختاری انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

در ادامه بررسی انیمیشن Sing 2 با ما همراه باشید. برای نقد خواندن 2 خوب است بدانید که شرکت سازنده این فیلم، یعنی Illumination همواره انرژی خود را روی مینیون‌ها گذاشته است.

بسیاری از منتقدان در نقد و بررسی خواندن 2 اعتقاد دارند که قسمت دوم این فیلم، به‌اندازه قسمت اول آن در سال 2016 موفق عمل نکرده است. اما به‌طورکلی، این انیمیشن موزیکال برای بسیاری از مردم هم خوشایند بود و نظر بسیاری از آن‌ها را به خود جلب کرد.

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

وجود ستارگان بی‌نظیری که مسئول گویندگی این انیمیشن بودند، یکی از دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود که موجب شده روایت ضعیف داستان را تا حد زیادی پوشش دهد. البته نکته جالب‌توجه درباره انیمیشن Sing 2 این است که این انیمیشن داستان تکراری قسمت قبل را تکرار نمی‌کند و موضوع آن تا حدودی جدید است.

در نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) مشاهده می‌کنیم که باستر مون برای اجرا در برج جیمی کریستال کاملاً خوش‌بین است و می‌گوید که در حال مذاکره و صحبت با کلی کالووی بوده تا وی را بعد از 15 سال وی صحنه برگرداند. برای این‌که نقد خواندن 2 را بهتر درک کنید، با برخی از کاراکترهای آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

نقد سریال هجوم (Invasion 2021)

نقد سریال بازی مرکب (Squid Game)

بررسی کاراکترهای انیمیشن خواندن 2

نقد Sing 2 به ما نشان می‌دهد که مهم‌ترین کاری که باستر مون برای اجرای گروه خود باید انجام دهد، ترغیب و راضی کردن کلی کالووی است. البته این شیر اسطوره، نزدیک به 15 سال است که از موسیقی خداحافظی کرده و قصد بازگشت روی صحنه را ندارد. همچنین با جانی که یک گوریل است، مواجه می‌شویم که امیدوار است بتواند بر ترس خود برای رقصیدن در برابر جمعیت غلبه کند.

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

از سوی دیگر، رزیتا را می‌بینیم که بعد از لذت بردن از وظایف مادری خود، اعتقاد دارد که استعدادهای بسیاری دارد که در این اجرا موفق خواهد شد. اما ترس او از ارتفاع نیز یکی دیگر از موانعی است که باید با آن روبرو شود.

علاوه بر این، مینا را مشاهده می‌کنید که یک فیل خجالتی است و در تلاش است تا بتواند به درون‌گرایی خود غلبه کند. او صدای خوب خود را در قسمت قبلی پیدا کرد و حالا نوبت به اجرای وی رسیده است.

تعامل کاراکترها با یکدیگر

همان طور که در نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) مشاهده می‌کنیم، شخصیت‌ها و کاراکترهای بسیاری در این فیلم کودکانه حضور دارند. اما نکته مهمی که با بررسی انیمیشن Sing 2 با آن روبرو می‌شویم، این است که این انیمیشن بیشتر حالت چندبخشی داشته و به همین دلیل هم شخصیت‌ها تعامل بسیار کمی با یکدیگر دارند.

منتقدان در نقد انیمیشن خواندن 2 اعتقاد دارند که با این‌که هر یک از شخصیت‌ها به طور جداگانه‌ای منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده است، با یکدیگر نیز ترکیب بسیار خوبی به نظر می‌رسند.

بدین ترتیب، اگر این شخصیت‌ها با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند و باهم کار کنند، فیلم بسیار قوی‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این امر، در یکی از صحنه‌های فیلم نیز مشهود است؛ جایی که این تیم برای این‌که به‌صورت مخفیانه وارد هتل جیمی شوند، همگی لباس سرایدار می‌پوشند.

آن‌ها به‌گونه‌ای به تمیز کردن آنجا می‌پردازند که کارهای آن‌ها مخاطب را به یاد حرکات کمدی چارلی چاپلین می‌اندازد. این موضوع نقش مهمی در نقد و بررسی Sing 2 دارد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad)

نقد انیمیشن Wish Dragon (اژدهای آرزوها 2021)

هنرمندان خواندن 2

حالا نوبت به آن می‌رسد که برای بررسی انیمیشن Sing 2 با هنرمندان آن نیز آشنا شوید. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، در انیمیشن خواندن 2 با هنرمندان بی‌نظیری مواجه می‌شویم که صداپیشگی این انیمیشن را بر عهده دارند. در این انیمیشن، برخی از مشهورترین و بهترین صداپیشگان و بازیگران را مشاهده می‌کنیم که به‌خوبی از پس ایفای این نقش‌ها برمی‌آیند.

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

یکی از مشهورترین صداپیشگان این انیمیشن که در نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) با آن روبرو هستیم، بونو بوده که یک خواننده ایرلندی موفق است. وی صداپیشگی کلی کالووی را انجام می‌دهد.

علاوه بر این، فارل ویلیامز را در بین این صداپیشگان مشاهده می‌کنیم که خواننده رپر آمریکایی است. وی نیز صداپیشگی آلفونسو را ایفا می‌کند. همچنین هالزی که ترانه‌سرا و خواننده محبوبی است، مسئولیت صداپیشگی پورشا کریستال را بر عهده دارد. در ادامه، با سایر صداپیشگان این انیمیشن آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم انتلرز (Antlers)

نقد فیلم اسپنسر (Spencer)

متیو مک‌کانهی صداپیشه باستر مون

همان طور که تاکنون متوجه شدید، باستر مون اصلی‌ترین شخصیت انیمیشن خواندن 2 محسوب می‌شود که متیو مک‌کانهی مسئولیت صداپیشگی وی را بر عهده دارد. مک‌کانهی، صداپیشه، بازیگرو تهیه‌کننده آمریکایی است که در تاریخ 4 نوامبر 1969 (مطابق با 13 آبان 1348) در ایالت تگزاس متولد شده است.

وی تاکنون در فیلم‌های بسیار زیادی نقش‌آفرینی کرده است و توانسته جوایز زیادی کسب کند. وی یک بار هم جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را در جشنواره اسکار دریافت کرد.

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

برای نقد انیمیشن خواندن 2 خوب است بدانید که این هنرمند موفق، صداپیشگی چندین انیمیشن شناخته‌شد را اجرا کرده است. برای مثال، انیمیشن محبوب Kubo and the Two Strings  که در سال 2016 منتشر شد، یکی از بهترین صداپیشگی‌های این هنرپیشه محسوب می‌شود. همان طور که گفتیم، وی مسئولیت صداپیشگی باستر مون در انیمیشن Sing در سال 2016 و همچنین انیمیشن Sing 2 را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال The Wheel of Time

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)

بونو صداپیشه کلی کالووی

ما در نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) با بونو نیز مواجه می‌شویم که صداپیشگی یکی از کاراکترهای مهم را برعهده دارد. نام حرفه‌ای این هنرمند، پاول دیوید هیوسن بوده که اغلب مردم او را با نام بونو می‌شناسند.

وی را می‌توان یکی از بهترین خوانندگان راک ایرلندی به‌حساب آورد. بونو علاوه بر این خوانندگی، کار ترانه‌سرایی، فعالیت‌های اجتماعی تجارت و همچنین بازیگری را نیز انجام می‌دهد. بونو، در تاریخ 10 می سال 1960 (مطابق با 20 اردیبهشت 1339) در شهر دوبلین به دنیا آمد.

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

خوب است برای نقد Sing 2 بدانید که این هنرمند مشهور و دوست‌داشتنی در سال 2006، یکی از 100 نفر تأثیرگذار در دنیا شمرده شد و تاکنون موفق به کسب جوایز بسیاری گشته است.

بونو در سال 1976 گروه مشهور U2 را تشکیل داد و تاکنون موفق به دریافت 22 جایزه گرمی شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که چ اشخاص حرفه‌ای و مهمی در بررسی انیمیشن Sing 2 حضور داشته و موجب موفقیت آن شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمیشن خانواده ادامز (The Addams Family)

نقد فیلم اعلان قرمز (Red notice) 

ریس ویترسپتون صداپیشه رزیتا

صداپیشه دیگری که ما در نقد و بررسی انیمیشن خواندن 2 با وی روبرو می‌شویم، ریس ویترسپتون بوده که نقش رزیتا را به زیبایی هرچه بیشتر صداپیشگی می‌کند.

این بازیگر و تهیه‌کننده موفق، در تاریخ 22 مارس سال 1976 (مطابق با 2 فروردین 1355) در ایالت لوئیزیانا در آمریکا دیده به جهان گشود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید که این بازیگر حرفه‌ای در سال 2019، یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران هالیوود به شمار می‌رفت. همچنین در همان سال، یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان شناخته شد.

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

در نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) با این هنرمند حرفه‌ای روبرو می‌شویم که تاکنون توانسته تعداد زیادی جایزه از آن خود کند. ویترسپتون برای بازی در فیلم‌های بسیاری جایزه دریافت کرد و همچنین در مینی سریال Little Fires Everywhere که در سال 2020 منتشر شد، یکی از بهترین کارهای او شناخته می‌شود.

اسکارلت جوهانسون صداپیشه اش

یکی دیگر از هنرپیشگانی که در نقد و بررسی انیمیشن Sing 2 مشاهده می‌کنیم، اسکارلت جوهانسون بوده که به زیبایی صداپیشگی نقش اش را انجام می‌دهد.

همان طور که این بازیگر و خواننده مشهور و محبوب آشنایی دارید، جوهانسون یکی از بازیگران موفقی است که کار خوانندگی هم انجام می‌دهد. وی در تاریخ 22 نوامبر سال 1984 (مطابق با یکم آذر 1368) در شهر نیویورک متولد شد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید فیلم‌هایی که جوهانسون بازی کرده است، بیشتر از 14 میلیارد دلار فروش داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)

این امر موجب شده که وی یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران هالیوود شناخته شود و در نشریه Forbes نیز از او به‌عنوان یکی از 100 سلبریتی برتر نام برده شده است.

اسکارلت جوهانسون تاکنون در فیلم‌های بی‌نظیری بازی کرده و در نتیجه، موفق به دریافت جوایز زیادی هم شده است. صداپیشگی او در نقش اس در انیمیشن محبوب خواندن 2 نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

امتیاز منتقدان به انیمیشن Sing 2

حالا نوبت به آن می‌رسد تا در نقد Sing 2 اطلاعاتی هم درباره امتیاز منتقدان به این فیلم کودکانه دریافت کنید. این انیمیشن در وب‌سایت راتن تومیتوز، توانست امتیاز 66 درصد را از آن خود کند.

در این وب‌سایت برای نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) نزدیک به 79 نقد برای این انیمیشن ثبت شد. از سوی دیگر، در وب‌سایت متاکریتیک هم 21 نقد برای Sing 2 انجام گرفت که از این تعداد، امتیاز 40 درصد نصیب این انیمیشن شد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم خانه گوچی (House of Gucci)

نقد فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)
نقدSing 2 ‎

نکته جالب‌توجه درباره این انیمیشن جذاب این است که این فیلم، دارای موسیقی متن بی‌نظیری است که هرکسی را به خود جلب می‌کند. همان طور که گفتیم، این داستان به‌گونه‌ای است که نه‌تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان هم بسیار مناسب است. پس شما می‌توانید به‌صورت خانوادگی این انیمیشن را مشاهده کنید. در ادامه، نظر برخی از منتقدان را درباره این انیمیشن مشاهده می‌کنید.

نظرات منتقدان درباره انیمیشن Sing 2 (خواندن 2)

همان طور که پیش‌ازاین هم متوجه شدید، منتقدان در نقد و بررسی انیمیشن خواندن 2 تا حد زیادی راضی بودند و امتیاز آن‌هم تقریباً متوسط است. درو تیلور که امتیاز 75 از 100 را به این انیمیشن داد، اعتقاد دارد که Sing 2 سراسر موزیک و شادی است.

شما می‌توانید لذت فراوانی از دیدن آن ببرید، اما نکته مهمی که درباره روایت داستان وجود دارد، این است که هیچ چالشی در آن مشاهده نمی‌کنید. این امر موجب شده فیلم تا حدودی یکنواخت پیش رود. منتقدان نظرات متفاوتی در بررسی انیمیشن Sing 2 دارند.

جاستین لاو که امتیاز 70 را به این انیمیشن داد، در نقد خواندن 2 اعتقاد دارد که مهم‌ترین عاملی که باعث جذابیت آن شده، صداپیشگی بی‌نظیر بونو، اسکارلت جوهانسون و سار هنرمندان است.

از سوی دیگر، برایان لوری با دادن امتیاز 65 برای نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) اظهار دارد که موسیقی متن فیلم و هماهنگی صداپیشگان آن موجب جذابیت بیشتر آن شده است. در ادامه، با سایر نظرات منتقدان در نقد و بررسی انیمیشن Sing 2 آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمیشن افسون (Encanto)

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2)
نقدSing 2 ‎

چارلز برامسکو که نمره 50 را به این انیمیشن داد، در نقد خواندن 2 اعتقاد دارد که مسائل کمدی این فیلم موجب زیبایی زیاد آن شده است. این امر موجب شده که نسبت به قسمت قبلی خود، بهتر عمل کند.

این در حالی است که ریچل لابونت در نقد و بررسی انیمیشن خواندن 2 خلاف این موضوع را بیان می‌کند. وی اعتقاد دارد که قسمت دوم این انیمیشن جذابیت و اصالت قسمت اول خود را ندارد. اما کسانی که قسمت اول را دوست داشتند، احتمالاً قسمت دوم آن را نیز دوست خواهند داشت. لابونت امتیاز 40 را در نقد خواندن 2 ارائه داد.

 سخن نهایی

نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) یکی از فیلم‌های کودکانه زیبایی است که کسانی که به قسمت اول آن علاقه داشتند، به قسمت جدید آن نیز واکنش خوبی نشان دادند.

در نقد و بررسی انیمیشن Sing 2 مشاهده کردیم که ما با تماشای این انیمیشن، با فیلمی طنز و موزیکال روبر خواهیم شد که برای کودکان و بزرگسالان کاملاً تماشایی است. ما در این مقاله، به نقد و بررسی انیمیشن خواندن 2 پرداختیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع:theaureview, nytimes

نظر شما در خصوص نقد انیمیشن خواندن 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    مشکل بزرگی در انیمیشن بود

    دوست آقای مون همون گوسفند فصل قبل در این فصل نبود

    همچنین موش خواننده فصل قبل

    دو مشکل اصلی

    ولی باز بی نظیر بود

    پاسخ

    گوسفند هم من متوجه نشدم چرا نیس
    اما در مورد موش اون خودش آخر یک جدا میشه!

    پاسخ