;
coinex

ملکه کریپتو در فهرست تحت تعقیب ترین افراد FBI

روجا ایگناتو مقلب به ملکه کریپتو وارد فهرست تحت تعقیب‌ترین افراد FBI شده و حالا برای هرگونه اطلاعاتی که به دستگیری او منجر شود، جایزه تعیین شده است.

اف‌بی‌آی (FBI) در بیانیه‌ای روجا ایگناتوا (ملکه کریپتو) را به لیست افراد تحت تعقیب خود اضافه کرد. هر شخصی که اطلاعاتی منجر به دستگیری روجا ارائه دهد، 100 هزار دلار پاداش خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت استار اطلس (Star Atlas)

ملکه کریپتو کیست؟

ملکه کریپتو در فهرست تحت تعقیب ترین افراد FBI

روجا ایگناتوا (Ruja Ignatova)، مقلب به ملکه کریپتو، در سال 2014 یک طرح پانزی با نام OneCoin تأسیس نمود. وی از طریق این طرح موفق به سرقت 4 میلیارد دلار از دارایی کاربران شد. FBI همچنان موفق به پیدا کردن روجا نشده است. لقت ملکه کریپتو لقبی است که ایگناتوا به خود اختصاص داده است.

ایگناتوا در گذشته اظهاراتی غلط درباره پروژه کلاهبرداری خود ارائه داده بود. او OneCoin را قاتل بیت کوین می‌دانست و افراد را به سرمایه‌گذاری بر روی این پروژه تشویق می‌کرد.

روجا در سال 2017 در جنوب نیویورک ناپدید شد. از زمان ناپدیدشدن ملکه کریپتوکارنسی، FBI حکم بازداشت وی را صادر کرده است. در فوریه 2018 کیفرخواست روجا مقرر گردید. آخرین مکان ردیابی شده از ایگناتوا، آتن یونان است. او در اکتبر 2017 از بلغارستان به آتن سفر کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره روجا ایگناتوا و پروژه OneCoin چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر