;
coinex

پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 و 2022 ؛ آینده VeChain چه خواهد بود؟

پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 و 2022 اکنون مورد بحث است، آینده VeChain چگونه خواهد بود؟ در این مقاله به این مسئله خواهیم پرداخت، با ما همراه شوید.

VeChain Thor (VET) توکن اصلی بلاکچین VeChain یک دارایی رمزنگاری منحصر به فرد است که برای پشتیبانی از یک سیستم متمرکز  برای مدیریت زنجیره تامین، ردیابی و ساده سازی راه حل فرآیند تجاری طراحی شده است. پلت فرم وی چین خود از دو نشان متمایز استفاده می کند یک VeChain Thor که ارزش را به شبکه انتقال می دهد و VeChain Thoe Energy (VTHO) که به عنوان سوخت هزینه های معامله می کند.

این رمزارز در ابتدا تنها به عنوان تنها وی چین به عنوان توکن VEN عمل می کرد اما پس مدتی شبکه اصلی خود و نام منحصر به فرد خود را پیدا کرد. این آلت کوین خاص به دلیل پر کردن خلا مهمی، بسیار آینده امیدوار کننده ای دارد، چرا که وی چین قادر است اصالت کالا را اثبات کند و منشا محصول را از طریق تحویل به خانه مشتری ردیابی کند. ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد، بیشتر درباره آینده رمز ارز وی چین و پیش بینی قیمت VeChain 2021 صحبت نماییم.

پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 و 2022 ؛ آینده VeChain چه خواهد بود؟

وی چین دارای شرکا شناخته شده و قابل اعتماد از جمله BMW و شرکت بزرگ حسابری PWC است. به همین دلایل و موارد دیگر پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 مسئله بسیار مهم است، این دارایی دیجیتالی دارای ارزش بالقوه زیادی برای رشد است، اما نمودارهای قیمت همیشه انتظارات کارشناسان و تحلیلگران را منعکس نمی کند. در ادامه با معرفی و پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 به عنوان یکی از بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 با ما باشید.

بیشتر بخوانید:  پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

وی چین چیست؟

پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 و 2022 ؛ آینده VeChain چه خواهد بود؟
پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021

وی چین همانطور که گفته شد، یک زنجیره تامین بلاکچین و یک رمزارز آلت کوین است که تحت نماد VET در برابر دلار، بیت کوین یا سایر دارایی های رمزنگاری معامله می شود. پیش بینی قیمت 2021 VeChain براساس پویایی عرضه و تقاضا است. به طورکلی قیمت این رمز ارز به ازای هر توکن در کل عرضه توکن و محدودیت بازار تعیین می گردد.

قیمت فعلی این رمز ارز امروز 0.08 دلار است، اما با توجه به بی ثباتی بازار ارزهای رمز پایه پیش بینی قیمت وی چین در آینده کار بسیاری دشواری است. میزان عرضه توکن این رمز ارز تا کنون به تعداد 64,315,576,989 بوده است و کل ارزش بازار آن 5,239,755,014 دلار است.

وی چین به عنوان یک راه حل سازمانی تجاری مورد استفاده قرار می گیرد که جنبه های مختلف فرآیندهای کسب و کار را به یکدیگر متصل می کند به طوری که تمام اطلاعات شفاف، مشترک و همگام سازی می کند. به عنوان مثال، VeChain می تواند یک محصول را از فرآیند تولید، کنترل کیفیت، تا توزیع، تحویل و مالکیت را دنبال کند. در طول این می تواند اطمینان حاصل کند که یک محصول استانداردهای لازم مانند اندازه گیری دما، اندازه یا هر ویژگی خاص را دارد.

در طول این فرآیند نه تنها مراحل مختلف تولید و فرآیندهای تجاری ردیابی می شود، بلکه کلیه اطلاعات مرتبط، از جمله افرادی که در آن درگیر هستند، محل استقرار، نحوه ورود به آنجا و موارد دیگر نیز شامل می شود.

پیش بینی قیمت وی چین
پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021

وی چین قصد دارد با دادن مالکیت و کنترل کامل بر داده ها و تدارکات تجاری به افراد توانمندی کنترل دهد. اگرچه رمزپایه فقط در دنیای دیجیتال وجود دارند اما باید مشکلات دنیای واقعی را حل کنند. وی چین یک ارز رمزنگاری شده است که با استفاده از تراشه های RFID که هر مرحله از زنجیره تامین را ردیابی می کند و فاصله بین این دو را از بین می برد. شرکای وی چین شرکت های بسیار معروفی هستند که ما به یک مورد آن BMW اشاره کردیم، اعضا برند لویی ویتون نیز با شرکت تعامل دارد.

بیشتر بخوانید:  بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

تاریخچه قیمت VeChain: نگاهی به گذشته در سال های 2018،2019، 2020

از آنجا که VeChain تجارت خود را به عنوان VEN آغاز کرد، به همین جهت پیشینه تاریخی خیلی کمی درباره رمز ارز جدید VET وجود دارد. VET در اواخر سال 2018 در اوج بازار خود بود. از آن زمان به بعد عملکرد قیمت آن عمدتا نزولی بوده است و این نشانه خوبی برای آینده رمز ارز وی چین نیست.

قیمت اولیه رمز ارز VET در ابتدا 0.015 دلار برای هر رمز بود. اما در ماه مارس 2020 به کمترین حد خود یعنی0.0002 دلار رسید. بعدا اما به سختی به قیمت 0.02 دلار برای هر رمز ارز بازگشت.

قیمت VeChain اکنون 0.08 دلار برای هر رمز ارز است، اما پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 بسیار سخت است و قیمت آن در آینده می تواند به صورت ناگهانی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021

اگرچه روند قیمت وی چین اخیرا کاهشی بوده است، اما کارشناسان طیف گسترده ای از پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 و سال های بعد از آن انجام دادند. انتظارات متفاوت باعث می شود که ارزش وی چین در کوتاه مدت سوال برانگیز باش و پیش بینی قیمت VeChain 2021 در دراز مدت از متخصصان را با چالش بیشتری مواجه کند.

دیجیتال کوین پرایس پیش بینی می کند که قیمت این رمز ارز یک مسیر رشد آهسته از 0.01 دلار در سال داشته باشد. اما WalletInvestors همچنین از کاهش قیمت وی چین می گوید و پیش بینی قیمت این رمز ارز را در سال 2025 را 0.05073 پیش بینی می کند.

پیش بینی قیمت وی چین
پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021

معیارهای گرایش و اجتماعی در مقایسه با سایر ارزهای رمزپایه به طورکلی در حال سقوط و پایین هستند، احتمالا دلیل آن پایین آمدن سه گانه آلت کوین است. تجزیه و تحلیل گرایشات کار سختی است زیرا بسیار این متغیر سیال است.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT کدامند

پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 : تجزیه و تحلیل فنی تکنیکال

تجزیه و تحلیل فنی می تواند در پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 کمک بسیاری بکند. اما از آنجا که VEN به VET تغییر یافت هنگامی که رمز ارز به شبکه اصلی و خارج از Ethereum منتقل شد، تاریخچه قیمت مجددا شروع شد و نمودارها فقط به اواخر سال 2018 بر می گردند. بنابراین تحلیل تکنیکال از پیش بینی قیمت VeChain کار دشواری است. پیش بینی های مبتنی بر تجزیه و تحلیل فنی و هر پیش بینی بلند مدت بیش از اهداف واقع بیانه حدس و گمان است.

پیش بینی قیمت VeChain 2021

وی چین در عمر کوتاه مدت خودت بالا و پایین بسیاری تجربه کرده است، براساس سنجه های موجود پیش بینی قیمت VeChain 2021 حدود 40 سنت خواهد بود.

پیش بینی قیمت وی چین
پیش بینی قیمت VeChain 2021

وقتی می بینید دیگران در شبکه های اجتماعی می پرسند که چرا VeChain بالا می رود و یا چرا وی چین رو به کاهش است، باید بدانید که این به دلیل الگوهای نمودار پیش بینی کوتاه مدت است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

به نظر می رسد که وی چین قبل از یک هدف گذاری برای افزایش قیمت، شاهد قیمت نزولی خواهد بود و هنگامی که الگوی افزایشی شکست بخورد، وی چین با یک روند نزولی مواجه خواهد شد. پس از کش و قوس بازار در سال های 2023-2022 وی چین یکی از رمز ارزهایی خواهد بود که مورد توجه و بررسی دقیق قرار می گیرد.

آینده رمز ارز وی چین

پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 و 2022 ؛ آینده VeChain چه خواهد بود؟

آینده رمز ارز وی چین در مقایسه با ظرفیت دارایی های رمزنگاری برتر مانند بیت کویت، ریپل، EOS، Ethereum و لایت کوین مبهم است. وی چین پتانسیل بسیار خوبی به عنوان یک راه حل سازمانی برای فرآیندهای تجاری و زنجیره های تامین دارد، اما سرمایه گذاری در آن می تواند خطرناک باشد چراکه هیچ لزومی وجود ندارد که مشاغل گسترده ای از این فناوری استفاده کنند.

این امر مستلزم مقاوم سازی کلیه سیستم ها با برچسب های RFID است که توسط VeChain ارائه می شود. اگرچه وی چین برای اتصال و همگام سازی این سیستم ها طراحی شده است ، اما هزینه کار، وقت و تلاش می تواند به دلیل افزایش کارایی برای درنظر گرفتن پس انداز طولانی مدت بسیار گسترده باشد.

اگر آلت کوین به عنوان یک پروژه رمزنگاری دیگر از کار بیفتد، قیمت این رمز ارز نیز می تواند نزدیک به صفر شود. این مسئله باعث می شود که وی چین بیشتر شبیه یک بازی همه یا هیچ باشد تا یک نوع سرمایه گذاری مطئمن در دارایی رمزنگاری اثباث شده که اکثر افراد توصیه می کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد، رمز ارز وی چین در مقایسه با دیگر رمز ارزها بسیار جوان و تازه است. با توجه به پیش بینی قیمت VeChain 2021 نمی توان به این دارایی دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن نگاه کرد. به همین جهت سرمایه گذاری در این حوزه مانند قمار است، ممکن است شما با سرمایه گذاری در این حوزه ممکن است، بسیار موفق شده و یا همه دارایی سرمایه گذاری شدتان را از دست بدهید.

پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 و 2022 ؛ آینده VeChain چه خواهد بود؟

ما در این مقاله تلاش کردیم درباره آینده رمزارز وی چین و پیش بینی قیمت VeChain 2021 کمی با شما صحبت کنیم، امیدواریم که این مقاله توانسته باشد در این حوزه به شما یاری رسانده باشد.

در پایان برای پیگیری دنیای رمزارزها در سال 2021 و آشنایی با بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 توصیه می کنیم حتما پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 و پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 را ببینید. همچنین بررسی و مطالعه پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021، پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 و پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 نیز جالب توجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: primexbt

نظر شما درباره مطلب پیش بینی قیمت وی چین در سال 2021 و 2022 ؛ آینده VeChain چه خواهد بود؟ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر