;
coinex

سفارش غذای Uber Eats پشتیبانی از شیبا اینو و دوج کوین را آغاز کرد

از این پس، سفارش غذای Uber Eats با شیبا اینو و دوج کوین میسر خواهد بود. این مهم به لطف همکاری Uber Eats با صرافی BitPay ایجاد شده است.

هولدرهای رمزارزهای شیبا اینو و دوج کوین می‌توانند هزینه‌ تحویل غذای Uber Eats را با ارزهای دیجیتال خو بپردازند. عملیات پرداخت رمزارزی Uber Eats با همکاری صرافی BitPay اجرا خواهد شد. از دیگر رمزارزهای پشتیبانی‌شده توسط BitPay می‌توان به بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، Dai، Wrapped Bitcoin و استیبل کوین‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت اوالانچ در سال 2022 

پشتیبانی از شیبا اینو و دوج کوین توسط سفارش غذای Uber Eats

به گفته سایت BitPay، قابلیت خرید غذا با ارز دیجیتال به طور مستقیم در سامانه سفارش غذای اوبر ایتس وجود ندارد اما کاربران می‌توانند با تهیه کارت هدیه BitPay و کارت‌ اصلی صرافی BitPay اقدام به خرید غذای مورد علاقه خود کنند. روشی دیگر برای خریداری غذا از اوبر ایتس، استفاده از کیف پول‌های Menufy است. شرکت Menufy یکی از شرکای BitPay است که کاربران با استفاده از کیف پول‌های آن قادر به خرید از رستوران‌های زنجیره‌ای منطقه‌ای یا ملی خواهند بود.

سفارش غذای Uber Eats پشتیبانی از شیبا اینو و دوج کوین را آغاز کرد

بسیاری از شرکت‌های تحویل غذا مانند DoorDash، GrubHub و همچنین رستوران‌های بیرون‌بر مانندGrill، Chili’s، Carrabba’s Italian Grill، Steak ‘n Shake نیز خرید رمزارزی از طریق BitPay را می‌پذیرند.

میزان پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداختی در هفته‌های گذشته افزایش چشمگیری یافته است. در هفته‌های اخیر، شرکت‌های ساعت‌سازی بزرگ مانند Tag Heuer، Hublot و Breitling اقدام به پذیرش پرداخت رمزارزی نمودند. پرداخت در وبسایت این شرکت‌ها از طریق پردازنده BitPay صورت خواهد گرفت.

علاوه بر شرکت‌های تحویل غذا و کالای لوکس، Panini America، شرکت مختصص کلکسیون‌های ورزشی نیز از کیف پول رمزنگاری‌شده خود رونمایی کرد. در این کیف پول رمزارزهایی مانند شیبا اینو، بیت کوین و سایر ارزهای محبوب از طریق درگاه BitPay قابل دسترس خواهند بود. Panini America یک ناشر چند ملیتی کارت‌های معاملاتی، برچسب‌ها، مجلات کمیک و نشریه کودکان در ایالات متحده است.

افزایش فعالیت شبکه شیبا اینو و دوج کوین

طبق داده‌های سایت Santiment، فعالیت کیف پول‌های شیبا اینو و دوج کوین به بالاترین سطح خود در هفت هفته اخیر رسیده است. این شرکت تحلیلی زنجیره‌ای در توییت روز 29 ژوئن خود نوشت:

در ده روز گذشته، فعالیت‌ شبکه رمزارزهای شیبا اینو و دوج کوین به طرز قابل توجهی افزایش یافته است.

میزان تراکنش‌های شیبا اینو و دوج کوین نسبت به 10 روز گذشته به ترتیب شاهد افزایش 32 درصدی و 35 درصدی بوده است. در زمان نگارش این مقاله، هر واحد توکن شیبا اینو با قیمت 0.000011 دلار معامله می‌شود. قیمت هر واحد دوج کوین نیز 0.06 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پذیرش رمزارزها توسط سامانه سفارش غذای Uber Eats چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر