;
coinex

بهترین مودم جیبی 5G [معرفی و راهنمای خرید]

با مودم‌های جیبی می‌توانید در هر مکانی از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شوید. بسیاری از کاربران پرمصرف که تقریبا در هر مکانی به اینترنت نیاز دارند، به‌دنبال بهترین مودم جیبی 5G هستند تا بتوانند از بهترین شبکه اتصالی موجود استفاده کنند. به‌همین دلیل، در ادامه قصد داریم بهترین مودم های جیبی بازار که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند را معرفی کنیم.

مودم‌های همراه یا «جیبی» از کاربردی‌ترین گجت‌های امروزی هستند. به گزارش Techtrends.news، از بین تمام مدل‌های موجود در بازار، مودم‌هایی که از اینترنت نسل پنجم یا 5G پشتیبانی می‌کنند،‌ کارایی و محبوبیت بیشتری دارند.

در این راهنمای خرید مودم جیبی به شما کمک می‌کنیم تا انتخابی درست داشته باشید. در ادامه، بهترین مودم جیبی 5G را معرفی کردیم؛ برای آشنایی بیشتر و انتخاب بهتر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه هک وای فای ؛ چطور وای فای را هک کنیم؟

بهترین برنامه هک بازی ؛ لذت بازی بدون محدودیت

بهترین مودم جیبی 5G

بیشتر افراد وقتی برای خرید مودم همراه اقدام می‌‌کنند تنها مواردی که در نظر می‌‌گیرند، سرعت و آنتن دهی است و نسبت به موارد دیگر آگاهی ندارند. در نتیجه، پس از مدت کوتاهی پشیمان می‌شوند و سرمایه‌‌ی هزینه شده‌‌ی خود را از دست رفته می‌بینند.

اگر شما هم قصد خرید مودم جیبی دارید، بهتر است بهترین مودم جیبی 5G را انتخاب کنید. در مورد خرید آن هم نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا این راهنمای خرید مودم جیبی به شما کمک می‌کند تا انتخاب درستی داشته باشید.

نت‌گیر مدل Nighthawk M5

مودم Nighthawk M5 بسیار شبیه به مودم M1 است ولی کمی کشیده‌تر به نظر می‌رسد و از ابعاد مربعی، به ابعاد مستطیلی تغییر شکل داده است. رنگ این مودم هم سیاه است و یک نمایشگر کوچک دارد.

این دستگاه از مودم Snapdragon X50 کوالکام برای شبکه‌های ۵G و تراشه اصلی اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد.

این مودم از انواع امواج و فرکانس‌های تعریف شده برای شبکه‌های ۵G و وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند و با وای‌فای ۵ (۸۰۲.۱۱ac) سازگار است. مودم Nighthawk M5 همچنین به آنتن‌های میلی‌متری مجهز شده و از امواج میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

این مودم حرفه‌ای یک باتری قابل شارژ نیز دارد؛ برای شارژ این باتری از یک کابل و درگاه USB 3.1 Gen 1 با سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Instagram Plus

ZTE مدل MU5001

روتر جدید ZTE، مجهز به فناوری‌های ارتباطی جدید و البته، ویژگی‌های جذاب است. این روتر از اینترنت 5G با قابلیت استفاده از سیم کارت، پشتیبانی می‌کند.

همچنین گفتنی است که این مودم جیبی ZTE از نمایشگر لمسی بهره می‌برد. این موضوع، اجازه می‌دهد تا تنظیمات مودم جدید این شرکت را از طریق آن تغییر دهید و نیازی به دستگاه جانبی نداشته باشید.

این مودم، دارای طراحی دو رنگ است. بالا و پشت این مودم جیبی به رنگ مشکی است. در مقابل، قاب این مودم دارای رنگ آبی متالیک است. این مودم جیبی از درگاه Ethernet استفاده می‌کند. باتری به کار رفته در این مودم، ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد.

بر اساس ادعای ZTE، این مودم می‌تواند حداکثر ٣٢ کاربر را میزبانی کند. کاربران می‌توانند از طریق وای فای، درگاه Ethernet و یا Type-C به این مودم جیبی متصل شوند.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

تی پی لینک M7650

مودم 5G تی‌پی‌لینک M7650 مودم همراهی با سرعت 600 مگابیت در بازار ایران است. تی‌پی‌لینک M7650 یکی از سریع‌ترین و بهترین مودم‌های همراه LTE-Advanced در جهان به شمار می‌رود. این مودم به علت برخورداری از سرعت بالا و مجموعه کاملی از امکانات و ویژگی‌ها، مورد توجه بسیاری از اپراتورهای مخابراتی است.

تی‌پی‌لینک M7650 روی شبکه‌ وای‌فای از هر دو فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و در رده AC1200 قرار می‌گیرد، چون در فرکانس پایین‌تر، سرعت 300 مگابیت و روی فرکانس بالاتر سرعت 867 مگابیتی را ارائه می‌‌دهد.

امکانات ارتباطی این مودم شامل یک درگاه میکرو USB برای شارژ باتری دستگاه، یک اسلات سیم‌کارت میکرو و یک اسلات کارت حافظه است که حداکثر از 32 گیگابایت حجم پشتیبانی می‌کند. روی شبکه FDD-LTE از غالب فرکانس‌های موجود پشتیبانی می‌کند و با سیم‌کارت‌های اپراتورهای ایران از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل، شاتل و غیره مشکلی ندارد.

شرکت تی‌پی‌لینک برای این مودم یک نرم‌افزار موبایل به نام tpMiFi هم عرضه کرده است که اجازه می‌دهد با اسمارت‌فون‌ها و به شکلی آسان، برخی تنظیمات را انجام داد و وضعیت شبکه موبایل و وای‌فای را دنبال کرد.

روی شبکه موبایل این مودم از فناوری MIMO 3×3 استفاده شده که مبتنی بر مدولاسیون 256-QAM است. این دستگاه از فناوری WPS نیز پشتیبانی می‌کند و حداکثر 32 کاربر می‌توانند به آن متصل شوند.

بیشتر بخوانید:

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS [آموزش هک بازی با HappyMod]

ای ای مدل QTAD52E

مودم 5G مدل QTAD52E که به عنوان 5GEE WIFI نیز شناخته می‌شود، از شبکه‌های 4.5G ،4G و 5G تمامی اپراتورها پشتیبانی می‌کند. در شبکه 5G حداکثر سرعت دانلود این مودم به 2.33Gb بر ثانیه می‌رسد و حداکثر سرعت آپلود آن 1.25Gb بر ثانیه است. 5GEE WIFI از WiFi 6 پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، تا 64 کاربر می‌توانند به صورت همزمان از طریق فرکانس‌های 2.4Ghz و 5Ghz به مودم وصل شوند و از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

5GEE WIFI مجهز به یک باتری قدرتمند 6460 میلی‌آمپری است و با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند به مدت 12 ساعت به صورت مداوم کار کند. طراحی این مودم به گونه‌ای است که هم می‌تواند به عنوان مودم همراه استفاده شود و هم به عنوان مودم خانگی و محل کار.

در ساخت این مودم از چیپست کوالکام اسنپدراگون 5G استفاده شده است که از به روزترین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد. اگر دسترسی به آخرین تکنولوژی روز دنیا و همچنین بالاترین سرعت ممکن برای شما اهمیت دارد، مودم 5G ای ای مدل QTAD52E بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

هواوی مدل huawei LTE Advanced Cat16

این مودم با بهره گیری از تکنولوژی نسل پنجم (۵G) یک اینترنت با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مودم اولین مدل cat16 در دنیا است.

سرعت دانلود تا ۱ گیگابیت در ثانیه و آپلود ۱۵۰ مگابیت در ثانیه نمایانگر قدرت این محصول است. همه این‌ها در کنار مانیتور رنگی لمسی و طراحی چشم نواز، این دستگاه را به انتخابی ایده‌آل تبدیل کرده‌اند.

وزن این دستگاه تنها ۱۵۲ گرم بوده و در ابعاد ۶۵ میلی‌متر (ارتفاع) در ۱۲۹ میلی‌متر (عرض) و ۱۳.۵ میلی‌متر (ضخامت) ساخته شده است. یعنی کاملا یک مودم همراه قابل حمل و سبک برای کاربرانی است که دائم در حال جابه‌جایی هستند.

این مودم از حافظه میکرواس‌دی تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی کرده و به شیار سیم‌کارت میکرو و درگاه شارژر USB 2.0 Type-C مجهز است.

هوآوی مدل Unlock 5785 2022

مودم 5G جیبی هوآوی مدل Unlock 5785 2022 دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است.

این مودم از شبکه‌های 2G ،3G ،4G ،4.5G ،5G پشتیبانی می‌کند. این نکته هم باید ذکر شود که اتصال این مودم به صورت بی سیم بوده و بهترین مودم جیبی 5G محسوب می‌شود.

سرعت دانلود این مودم 300 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن 50 مگابیت بر ثانیه است. از سوی دیگر ۱۶ کاربر به صورت همزمان می‌توانند بدون مواجه شدن با قطعی و یا کاهش سرعت اینترنت به این مودم متصل شوند.

این مدل چون جیبی است هر کاربری می‌تواند در هر فضا و هر زمانی از طریق این مودم به اینترنت متصل شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین جایگزین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران ؛ برنامه شبیه اینستاگرام چی نصب کنیم؟

هوآوی مدل E6878-870

بهترین مودم جیبی 5G

مودم 5G جیبی هوآوی مدل E6878-870 یکی از معروف‌ترین و بهترین مودم‌های جیبی عرضه شده در بازار است.

این مودم از قابلیت اتصال نوع بی‌سیم و با سیم پشتیبانی می‌کند و از باتری، صفحه نمایش، پورت USB C، شیار سیم‌کارت و شیار کارت حافظه MicroSD نیز بهره می‌برد.

مودم جیبی HW57

در ادامه راهنمای خرید مودم جیبی به بررسی مودم 5G جیبی HW57 می‌پردازیم؛ یک مودم جدید و حرفه‌ای که تاکنون توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

اگر قصد خرید بهترین مودم جیبی 5G را دارید این مدل می‌تواند انتخابی درست و هوشمندانه باشد. این مدل قابل حمل و جیبی است و شما می‌توانید آن را در هر مکان و زمانی همراه خود داشته باشید.

شما با صرف یک هزینه مناسب می‌توانید یک مودم زیبا و کاربردی را خریداری کنید و برای استفاده روزانه به خوبی روی آن حساب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام ؛ اپلیکیشن های دانلود استوری و پست

استاپ موشن چیست و نحوه ساخت Stop Motion چگونه است؟

در این مطلب که راهنمای خرید مودم جیبی بود، بهترین مودم جیبی 5G معرفی شد. مدل‌هایی که در این مطلب معرفی شدند همگی دارای بهترین ویژگی‌ها و امکانات هستند. شما می‌توانید از بین مدل‌های معرفی شده در این مطلب مدل مناسبی را برای خود انتخاب کرده و خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین مودم جیبی 5G کدام است؟

کاربرد مودم‌های همراه فقط به مسافرت محدود نمی‌شود. مودم‌های همراه را می‌توانید به‌راحتی در کیف قرار دهید و تمام دستگاه‌های خود را به آن متصل کنید؛ بنابراین فقط با خرید یک بسته اینترنتی برای سیم‌کارتی که درون مودم قرار دارد، می‌توانید تمام گجت‌هایتان را از اینترنت بهره‌مند کنید. حتی در فضاهای کوچک هم می‌توانید با اتصال مودم به شارژر دیواری، از اینترنت پرسرعت بهره ببرید و از آن‌ها به‌عنوان مودم خانگی استفاده کنید. مودم همراه می‌تواند در همه ۲۴ ساعت روز و در هر مکانی کاربرد داشته باشد. در این مطلب بهترین مودم جیبی 5G معرفی شد. از بین مدل‌های معرفی شده شما می‌توانید مدل مناسبی رابراساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید و در مورد خرید آن تصمصم گیری کنید. انتخاب با شماست!

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین مودم جیبی 5G چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر