;
coinex

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

بسیاری از کاربران واتساپ دوست دارند پیام ها را طوری بخوانند که مخاطبشان متوجه نشود، در آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی با ما همراه باشید.

برنامه واتساپ پس از فیلتر شدن تلگرام در ایران به پیام رسانی محبوب بین کاربران ایرانی تبدیل شد. پیام رسان واتساپ علاوه بر ارسال پیام های متنی، صوتی و ویدیوئی امکان تماس صوتی و ویدیوئی را نیز به شما می دهد. اما ارسال پیام های متنی یکی از ویژگی های پرکاربرد بین کاربران واتساپ است.

وقتی شما یک پیام متنی را در پیام رسان واتساپ ارسال می کنید، سه حالت متفاوت برای آن پیش می آید و هر حالت آن با نمادی برای شما نمایش داده می شود. حالت اول هنگامی است یک تیک تیره رنگ کنار پیام ارسالی شما نمایان می شود که به این معنا ست که پیام شما ارسال شده است. در حالت دوم، دو تیک تیره رنگ کنار پیام شما نمایان می شود که به این معناست که پیام ارسالی شما به گیرنده مورد نظر رسیده است یا به اصطلاح (Deliver) شده است. و اما حالت سوم که مهم تر هم هست، تغییر رنگ دو تیک تیره رنگ به آبی است که به این معنا ست که شخص گیرنده آن پیام را خوانده است.

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کسی در پیام رسان واتساپ برایتان پیام ارسال کرده باشد و شما بخواهید پیامش را بی آنکه او متوجه شود بخوانید، اما روش خواندن پیام های واتساپ بدون تیک آبی را ندانید. در این مقاله به آموزش دیدن پیام واتساپ بدون تیک آبی در همه روشهای ممکن می پردازیم.

در پیام رسان واتساپ چندین روش وجود دارد که به شما این امکان را می دهد بی آنکه شخص فرستنده پیام متوجه شود که پیامش را خوانده اید، پیام ارسالی را بخوانید.

دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی با غیرفعال کردن Receipts

ساده ترین روش خواندن پیام های واتساپ بدون تیک آبی ، این است که پس از ورود به واتساپ این مراحل را به ترتیب انجام دهید.

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

  • وارد منوی تنظیمات یا “Settings” شوید.
  • گزینه “Privacy” را انتخاب کنید. اگر این گزینه را رویت نکردید، ابتدا گزینه “Account” و پس از آن “Privacy” را انتخاب نمایید.
  • سپس گزینه ی “Receipts” که در حالت پیش فرض فعال است و تیک آن زده شده را غیر فعال کنید. اکنون شما می توانید پیام های دریافتی واتساپ را بی آنکه تیک آن ها آبی شود بخوانید.

نکته قابل توجه در اجرای این روش آن است که شما نمی توانید متوجه شوید مخاطبتان چه زمانی پیام شما را خوانده است، چون در این صورت تیک آبی برای شما هم نمایان نمی شود.

بیشتر بخوانید:

نحوه انتقال چت از واتساپ به تلگرام ؛‌ آپدیت جدید تلگرام

نحوه ارسال لوکیشن در واتساپ آیفون

استفاده از Airplane Mode برای دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

در روش دوم آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی یک ترفند جالب داریم، و آن استفاده از Airplane Mode یا همان حالت پرواز است. در این روش ابتدا حالت پرواز را در گوشی خود فعال کنید تا اتصال شما به اینترنت قطع شود.

حالا وارد واتساپ شوید و پیام مورد نظرتان را بخوانید، سپس به طور کامل از برنامه واتساپ خارج شوید. اکنون می توانید گوشی خود را از حالت پرواز خارج کنید چون شما به آسانی و بدون آنکه پیام های واتساپتان تیک آبی بخورد آن را خوانده اید.

بیشتر بخوانید:

دانلود و آموزش کار با WhatsAuto

رفع مشکل زنگ نخوردن واتساپ اندروید و آیفون

استفاده از ویجت واتساپ برای دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

اگر شما ویجت برنامه واتساپ را روی گوشی خود نصب کرده باشید، می توانید زمانی که پیامی در واتساپ برای شما ارسال شود بدون نیاز به اجرای واتساپ آن را در ویجت واتساپ بی آنکه پیام ها تیک آبی بخورد، بخوانید. البته در ویجت مشکل عدم نمایش تصاویر و ویدیوها را خواهید داشت و همچنین شکلک ها و ایموجی ها هم محدود هستند.

استفاده از نوار اعلانات برای دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

 در روش چهارم آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی، روش سریع و آسان خواندن پیام ها واتساپ با گسترش پیام ها در اعلان را به شما پیشنهاد می کنیم. این روش چه در Android و چه در ios امکان پذیر است. با استفاده از  این روش می توانید بی آنکه مخاطب متوجه شود پیامش را بخوانید و در زمان مناسب به آن پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید:

امنیت واتساپ چقدر است؟

آموزش ضبط تماس تصویری واتساپ

دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی با خاموش کردن اینترنت گوشی

دیگر روش خواندن پیام های واتساپ بدون تیک آبی که بسیار آسان هم هست، این است که هنگامی که در برنامه واتساپ برای شما پیامی ارسال شد، ابتدا اینترنت گوشی خود را خاموش کنید سپس وارد واتساپ شوید و پیام هایی که برایتان ارسال شده را بخوانید.

در این حالت شخصی که پیام را ارسال کرده است نمی داند شما پیامش را خوانده اید یا نه. وقتی به طور کامل از برنامه واتساپ خارج شدید، می توانید اینترنت گوشی خود را هم دوباره روشن کنید.

استفاده از اوجی واتساپ (OG Whatsapp) برای دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

شما با نصب و استفاده از برنامه اوجی واتساپ می توانید به صورت همزمان دو واتساپ با دو سیم کارت در گوشی خود داشته باشید. او جی درواقع نسخه جدید واتساپ است که ویژگی و قابلیت های جالب تری هم دارد.

شما با او جی واتساپ این امکان را خواهید داشت که تیک آبی کنار پیام ها را غیر فعال کنید و همچنین امکان حذف کردن پیام ارسال شده پس از زمان خاصی را خواهید داشت. علاوه بر این برنامه او جی تم های متفاوت و جذابی هم دارد. البته ممکن است این برنامه با بروزرسانی واتساپ خوب عمل نکند. به همین خاطر در روش هفتم برنامه جی بی را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل وویس واتساپ

رفع بلاک و ریپورت واتساپ

از برنامه GB واتساپ استفاده کنید

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی را با معرفی برنامه جی بی واتساپ به پایان می رسانیم. جی بی واتساپ برنامه ای جانبی و شبیه واتساپ اصلی است، همه بخش های جی بی واتساپ با برنامه واتساپ اصلی یکسان است، اما امکانات آن بیشتر است و دارای قابلیت شخصی سازی جذابی هم هست. شما با نصب جی بی واتساپ و متصل کردن آن به واتساپ اصلی، به همه پیام ها واتساپ اصلی خود دسترسی خواهید داشت و بی آنکه تیک آبی بخورند می توانید آن ها را بخوانید.

برنامه جی بی واتساپ که در واقع نسخه غیر رسمی واتساپ اصلی است، امنیت اطلاعاتش مانند واتساپ اصلی است و نباید کاربران از این جهت نگران باشند. از دیگر ویژگی های برنامه جی بی واتساپ گزینه ای است که برای حفظ حریم شخصی کاربران در نظر گرفته شده است، با استفاده از آن می توانید حالت روح را روشن کنید تا آخرین بازدید شما از دید مخاطبانتان مخفی بماند. همچنین شما با برنامه جی بی امکان حذف پیام های ارسال شده را خواهید داشت.

علاوه بر روش خواندن پیام های واتساپ بدون تیک آبی با برنامه جی بی، این برنامه امکان دیگری را هم برای شما فراهم می کند تا از تیک خوردن خاکستری کنار پیام هم جلوگیری کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از جی بی واتساپ پیام های فهرست انتظار و عادی خود را از هم جدا کنید، و نیز امکان گزینشی کردن پیام های صوتی و ویدیویی که دریافت می کنید را خواهید داشت.

دیگر قابلیت برنامه جی بی واتساپ این است که شما می توانید فیلم های دریافتی را بدون اینکه آن ها را دانلود کنید، تماشا کنید. همچنین امکان فرستادن تصاویر برای مخاطبانتان با کیفیتی بالاتر از برنامه واتساپ اصلی خواهید داشت. جی بی واتساپ افزایش تعداد ارسال فایل های صوتی از 16 به 100 مگابایت را هم برای شما فراهم می کند. یکی دیگر از ویژگی جالب برنامه جی بی به نمایش گذاشتن وضعیت 7 دقیقه ای به جای وضعیت 30 ثانیه است که در واتساپ اصلی دارید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص روش خواندن پیام های واتساپ بدون تیک آبی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر