;
coinex

سنسور دمای بدن به اپل واچ سری 8 اضافه می‌شود؛‌ اما به یک شرط!

مارک گورمن، تحلیلگر معروف در جدیدترین خبرنامه Power On از اضافه شدن سنسور دمای بدن به اپل واچ سری 8 خبر داده است که دمای بدن کاربر را بررسی می‌کند.

مارک گورمن در جدیدترین نسخه Power On، به حسگر سنسور دمای بدن در اپل واچ 8، اپل واچ SE 2 و نسخه مقاوم این ساعت هوشمند پرداخته و اطلاعات جالبی را با ما در میان گذاشته است.

به گفته گورمن، اپل واچ سری 8 و نسخه مقاوم ساعت هوشمند جدید اپل احتمالا هر دو از این ویژگی جدید برخوردار خواهند بود، اما در مورد اپل واچ SE2 بعید است خبری از این ویژگی جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2022

اضافه شدن سنسور دمای بدن به اپل واچ سری 8

گورمن درباره نحوه کارکرد ویژگی جدید در نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل می‌گوید:

ویژگی پایش دمای بدن مقدار خاصی را به کاربر ارائه نمی‌دهد (مانند دماسنج پیشانی یا مچ‌دست)؛ اما باید بتواند تشخیص دهد شما تب دارید یا خیر. سپس، ساعت می‌تواند به صاحب خود پیشنهاد دهد به پزشک مراجعه یا از دماسنج تخصصی استفاده کند.

سنسور دمای بدن به اپل واچ سری 8 اضافه می‌شود؛‌ اما به یک شرط!

اضافه شدن چنین حسگری به سری اپل واچ 8 طبیعتا جذاب است اما نباید فراموش کرد که چنین ویژگی در درجه اول نیاز به تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) دارد. در حال حاضر البته به نظر می‌رسد که ویژگی حسگر دمای بدن که اواخر امسال عرضه می‌شود، شباهت زیادی به حسگر اکسیژن دارد که لزوما اطلاعات پزشکی را ارائه نمی‌کند، بلکه صرفا می‌تواند شرایط کلی را بررسی کند.

در خبرنامه بلومبرگ گفته شده که دیگر تغییرات سخت‌افزاری نیز احتمالا بسیار جزئی خواهند بود. برای مثال همانطور که پیش‌تر نیز گفته شده بود، سری جدید ساعت‌های اپل احتمالا از همان تراشه S6 موجود در سری اپل واچ 6 برخوردار هستند. این موضوع، نسل 8 را به سومین نسل متوالی اپل واچ با پردازنده مشابه بدل می‌کند. گورمن همچنین در پایان اشاره کرده که نمایشگر اپل‌واچ‌های رده‌بالا به احتمال زیاد بسیار روشن‌تر و بروزتر از نسل قبلی خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اضافه شدن سنسور دمای بدن به اپل واچ سری 8 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر