;
coinex

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار [مهر 1402]

تکراتو در این مطلب که راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ ارزان قیمت است، بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار را معرفی کرده است.

به دنبال گلکسی واچ ارزان خوب هستید یا قصد دارید اپل واچ ارزان بخرید؟ شاید هم در نظر دارید ساعت هوشمند شیائومی ارزان تهیه کنید، پس این مطلب راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ ارزان قیمت را از دست ندهید

کمپانی‌های مختلفی تولید کننده انواع ساعت‌های هوشمند هستند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود مدل مناسبی را از یک برند مناسب انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

در این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ ارزان قیمت همراه ما باشید تا بتوانید بهترین ساعت هوشمند میان رده را انتخاب و خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

امروزه ساعت‌های هوشمند یکی از محصولات بسیار پرفروش و خوش‌قیمت بازار هستند که با پرداخت هزینه‌ای معقول می‌توان نمونه‌های بسیار خوبی از آنها را تهیه کرد.

اسمارت واچ‌ها یا ساعت‌های هوشمند به یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی تبدیل شده‌اند. این امر باعث شده تا تکراتو در ادامه بهترین ساعت هوشمند میان رده بازار را برای کاربران معرفی کند.

تی سی اچ Z40

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: پشتیبانی از حالت های مختلف ورزشی، دارای گام شمار، کالری شمار، پایش وضعیت خواب، کنترل موسیقی

اگر بخواهیم یکی از بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار را نام ببریم باید به تی سی اچ Z40 اشاره کنیم. این محصول ارزان قیمت که با گوشی‌های اندرویدی و ios سازگار است و امکان مکالمه هم دارد، ساعت هوشمند z40 از برند TCH است. این ساعت، دارای نمایشگر گرد AMOLED به اندازه‌ی ۱.۴۳ اینچ و رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است که کیفیت تصویر و روشنایی خیلی خوبی را ایجاد می‌کند.

بدنه‌ی ساعت، از آلیاژ روی و پلاستیک ABS ساخته شده و وزن بسیار کمی دارد. بندهای ساعت نیز که سیلیکونی هستند، بسیار سبک بوده و مقاومت بالایی دارند. بنابراین این ساعت هوشمند tch، گزینه مناسبی برای کاربری روزمره و همینطور اسپرت به حساب می‌آید. مودهای ورزشی و سلامت مختلفی که برای آن تعبیه شده نیز، موقع انجام ورزش‌های مختلف اطلاعات دقیقی درباره‌ی وضعیت جسمانی به شما ارائه می‌دهند.

این ساعت، از یک باتری قوی ۲۲۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که بین ۵ الی ۷ روز ماندگاری دارد.

کیسلکت calling watch Kr Pro

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: سنجش اکسیژن خون، شمارش گام، شمارش ضربان قلب، پشتیبانی از 70 حالت ورزشی، بند آهن ربایی، پاسخ به تماس از طریق ساعت

بدون شک یکی از بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار همین مدل است، البته که این محصول گران‌ترین ساعت هوشمند این لیست به حساب می‌آید و منطقی است که قابلیت‌های جذابی را هم پیش روی شما قرار دهد. این ساعت هوشمند دارای قابلیت مکالمه است که می‌تواند برای کاربران زیادی مهم باشد و شما می‌توانید از طریق گوشی تماس‌های دریافتی را با این ساعت پاسخ دهید یا تماس برقرار کنید.

این امکان به لطف برخورداری کیسلکت کالینگ واچ kr پرو از میکروفون و اسپیکر قابل دسترسی است. این مدل یک نمایشگر دایره‌ای شکل با اندازه 1.43 اینچ دارد و به لطف امولد بودن و رزولوشن 466 در 466 محتوا را به صورت بسیار شارپ و با کیفیت بالا به نمایش درمی‌آورد. روشنایی این نمایشگر در حالت حداکثری به 400 نیت می‌رسد تا بدون مشکل بتوانید محتوا را مشاهده کنید.

این ساعت هوشمند از سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون بهره می‌برد و می‌تواند وضعیت خواب و استرس شما را نیز تحت نظر داشته باشد. به لطف این سنسورها فعالیت شما در 70 ورزش مختلف به خوبی ثبت و ضبط می‌شود و می‌توانید از وضعیت سلامت خود آگاهی پیدا کنید.

از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به امکان ایجاد پسورد، بازی‌های پیش فرض، آپدیت نرم افزاری، دستیار صوتی،‌ ماشین حساب، تمرین تنفس، گواهی IP68، شارژدهی باتری 7 روزه با استفاده نرمال و امکان اتصال به اندروید 5 و IOS 9 به بالا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

شیائومی Band 7 Pro

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: پشتیبانی از 117 حالت ورزشی، پایش ضربان قلب، اندازه‌ گیری سطح اکسیژن خون، محاسبه مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب

می بندهای شیائومی بدون شک جزو محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی هستند و قیمت پایین این محصولات باعث می‌شود که کاربران زیادی به خرید این بندها علاقه نشان دهند. امسال برای اولین بار شیائومی در کنار عرضه می‌ بند 7، مدل گران‌تر و البته بهتر این محصول را نیز با نام می بند 7 پرو به بازار عرضه کرد. این ساعت هوشمند خود را به مدل‌های بالارده نزدیک کرده و قطعا ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

اولین ویژگی این ساعت که جلب توجه می‌کند اندازه بزرگ 1.64 اینچی نمایشگر آن است که شکل مستطیلی دارد و از فناوری امولد نیز استفاده می‌کند. نسبت این پنل به بدنه حدود 70 درصد است و با داشتن رزولوشن 456 در 280 تراکم 326 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد و همچنین می‌تواند روشنایی را بسته به نور محیط تنظیم کند. کیفیت این صفحه نمایش واقعا خوب است و یکی از نقاط قوت اصلی این ساعت به حساب می‌آید.

جالب‌تر از همه این که می بند 7 پرو از قابلیت AOD نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌تواند بیش از 110 فعالیت ورزشی مختلف را پیگیری کند که 14 عدد از این ورزش‌ها را می‌تواند به صورت تخصصی پیش ببرد. همچنین ناگفته نماند که می بند 7 پرو از GPS هم پشتیبانی می‌کند. امکان سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب، وضعیت خواب، وضعیت استرس و تمرین تنفس نیز از دیگر ویژگی‌های سلامتی آن هستند.

قابلیت‌های مرسوم دیگر مانند دریافت اعلان‌های مختلف، چراغ قوه، کنترل موزیک، دستیار صوتی الکسا و بسیاری از قابلیت‌های دیگر نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده و باتری آن باعث می‌شود با استفاده نرمال هر 12 روز یک بار نیاز به شارژ این محصول داشته باشید.

میبرو لایت 2 Mibro Lite

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: تقویم، تایمر، نمایش وضعیت آب و هوا، ماشین حساب، قفل صفحه، پیدا کردن ساعت از طریق گوشی، استفاده به عنوان شاتر برای دوربین گوشی

میبرو یکی از زیربرندهای شیائومی است که در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند فعالیت گسترده‌ای دارد و محصولات مختلف آن به دلیل کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب ارزش خرید بالایی دارند. این ساعت که قطعا در لیست بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت جای می‌گیرد از یک پنل دایره‌ای 1.3 اینچی با رزولوشن 360 در 360 استفاده می‌کند و تراکم بسیار خوب 391 را در مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد.

فناوری ساخت نمایشگر این ساعت هوشمند میبرو امولد است و به همین جهت شما به قابلیت AOD نیز دسترسی خواهید داشت. شما با این ساعت نیز می‌توانید به تماس‌های دریافتی گوشی پاسخ دهید و مکالمه HD را تجربه کنید که یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. این ساعت فلزی از گواهی 2ATM پشتیبانی می‌کند و تا عمق 20 متری در برابر نفوذ آب مقاومت دارد.

شما می‌توانید 60 فعالیت ورزشی مختلف را با میبرو لایت 2 پیگیری کنید و با توجه به سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون آگاهی کاملی از وضعیت سلامت خود داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شارژدهی 12 روزه با داشتن استفاده نرمال، پیگیری وضعیت عادت ماهانه بانوان، دریافت اعلان و امکان پاسخ سریع، وجود دو بند سیلیکونی و چرمی درون جعبه، امکان ایجاد رمز، ماشین حساب و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار 

 هوآوی WATCH FIT new

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: پشتیبانی از ژست‌ های لمسی و لغزشی نمایش پیام‌ ها و تماس‌ های دریافتی، قابلیت کنترل با اپلیکیشن Huawei Health، پایش 24 ساعته اکسیژن خون و ضربان قلب، نظارت بر استرس و کیفیت خواب

این ساعت هواوی را می‌توانیم تا حد بسیار زیادی شبیه به می بند 7 پرو بدانیم و این دو ساعت قطعا رقبای هم به حساب می‌آیند. این مدل هم طراحی مستطیلی دارد و از نمایشگر امولد 1.64 اینچی با رزولوشن مشابه و نسبت صفحه نمایش به بدنه یکسان استفاده می‌کند. این ساعت هم مانند می بند 7 پرو از سنسورهای مختلف پشتیبانی می‌کند ولی مقداری شارژدهی ضعیف‌تری دارد و با استفاده نرمال 10 روز دوام می‌آورد.

کیسلکت مدل K11 Pro

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: پشتیبانی از ژست‌ های لمسی و لغزشی نمایش پیام‌ ها و تماس‌ های دریافتی، قابلیت کنترل با اپلیکیشن Huawei Health، پایش 24 ساعته اکسیژن خون و ضربان قلب، نظارت بر استرس و کیفیت خواب

در ابتدای لیست ساعت هوشمند کیسلکت کالینگ واچ kr پرو را به شما معرفی کردیم و این مدل هم تا حد بسیار زیادی شبیه به ساعت ابتدای لیست است ولی با این تفاوت که امکان مکالمه ندارد و به همین دلیل با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد. بدنه این ساعت فلزی و ظریف است و به لطف نمایشگر 1.43 اینچی امولد با رزولوشن 466 در 466 می‌توانید محتوا را با شارپی بالایی مشاهده کنید. از نظر بازدهی باتری هم اگر استفاده معمول داشته باشید می‌توانید بین 5 تا 7 روز به روی این ساعت حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

 امیزفیت GTS 2 mini

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: پشتیبانی از بیش از70 حالت ورزشی، دارای بیش از 50 صفحه ساعت، کنترل پخش موسیقی، دارای دستیار XiaoAI Xiaomi ، امکان نمایش نوتیفیکیشن و پیام های فارسی

فرقی نمی‌کند که به دنبال بهترین ساعت هوشمند ارزان پسرانه باشید یا دخترانه، در هر صورت امیزفیت GTS 2 مینی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما باشد. این ساعت امیزفیت از نمایشگری 1.55 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 354 در 306 استفاده می‌کند و تراکم 301 پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد. این ساعت مستطیل شکل 450 نیت هم روشنایی دارد تا در زیر نور مستقیم خورشید هم بتوانید محتوا را مشاهده کنید. به این موارد برخورداری از AOD را نیز بیفزایید.

با است ساعت شما می‌توانید بیش از 68 فعالیت ورزشی را پیگیری کنید و به لطف سنسورهای سنجش اکسیژن خوب و ضربان قلب 24 ساعته کنترل بیشتری به روی وضعیت سلامت خود داشته باشید. مانند مدل‌های دیگر سنجش استرس و وضعیت خواب نیز برای GTS 2 مینی در نظر گرفته شده است. به گفته امیزفیت شما به بیش از 80 واچ‌فیس و بیش از 60 AOD دسترسی خواهید داشت.

باتری این ساعت با استفاده سنگین 7 روز و با استفاده معمول 14 روز دوام می‌آورد که عملکرد بسیار خوبی به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به دستیار صوتی الکسا، دریافت اعلان‌ها، کنترل دوربین و موزیک، گواهی 5ATM به معنای مقاومت تا عمق 50 متر، تمرین تنفس و پیگیری وضعیت عادت ماهانه بانوان اشاره کرد. این ساعت ورژن کوچک شده ساعت امیزفیت gts 2 است.

وی سریز مدل V8

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: میکروفون با کیفیت بالا،اسپیکر داخلی، قابلیت نصب سیم کارت

ساعت هوشمند ارزان وی سریز V8 از کیفیت بسیار بالا و رضایت بخشی برخوردار است. این مدل را می‌توان با موبایل هوشمند مقایسه کرد، اما این نام گذاری به دلیل وجود میکروفون با کیفیت بالا و اسپیکر داخلی با قابلیت نصب سیم کارت است.

وی سریز مدل V8 که بهترین ساعت هوشمند میان رده است، طراحی زیبا و ظریفی دارد. این مدل صفحه نمایش دایره‌ای دارد و از ویژگی‌های محبوب آن می‌توان به وجود چهره ساعت‌های مختلف ساعت اشاره کرد که با لمس صفحه می‌توان آنها را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری‌های نامرئی

وی سریز مدل Q18

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: نصب سیم کارت و نصب کارت حافظه تا 32 گیگ، بلوتوث و شتاب سنج

این ساعت هوشمند با طراحی زیبا و کاربردی همراه با قیمت مناسب توانسته فروش زیادی داشته باشد. قابلیت نصب سیم کارت و نصب کارت حافظه تا 32 گیگ را دارد. از امکانات آن می‌توان به دوربین 0.8 پیکسل، مکالمه مستقیم، بلوتوث و شتاب سنج اشاره کرد. البته قابلیت‌های ویژه دیگر همچون گام شمار، ماشین حساب، تقویم، ضبط ضدا و … نیز دارد.

HW16

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: پردازنده سریع و باتری قدرمتند، سنجش ضربان قلب و نوار قلب

ساعت هوشمند HW16 که یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند با قیمت ارزان است توانسته با پردازنده سریع و باتری قدرمتند تمام کاربران را جذب خود کند.

این ساعت کپی ساعت هوشمند اپل سری 6 است که دارای نمایشگر با کیفیت و قابلیت نمایش تصاویر با وضوح کامل را دارد. ساعت HW16 دارای 13 مود ورزشی، سنجش ضربان قلب و نوار قلب، سنجش فشار خون، کنترل موزیک و دوربین موبایل، سنجش میزان خواب و… است.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست های گیمینگ بازار

38mm Aluminium Case with Sport Band

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: ضد آب، باتری پرقدرت، گام شمار و شمارش ضربان قلب

ساعت هوشمند اپل سری 3 جی پی اس مدل 38mm Aluminium Case with Sport Band دقیقاً همان کالایی است که شما برای انجام کارهای بسیاری به آن احتیاج پیدا می‌کنید.

این مدل مقاوم در برابر آب (تا عمق 50 متر) است که یک ویژگی بسیار مثبت برای آن شمرده می‌شود. همچنین باتری 300 میلی‌آمپر ساعت آن قادر است تا 10 ساعت باتری را نگه دارد که از این جهت شما دیگر نگرانی بابت اتمام باتری نخواهید داشت.

از ویژگی‌های این ساعت که اپل واچ ارزان که نیز محسوب می‌شود می‌توان به حسگر شتاب سنج، ژیروسکوپ، گام شمار و شمارش ضربان قلب اشاره کرد. این مدل بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار است.

 

42mm Space Aluminum Case with Sport Band

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: سنجش ضربان قلب و گام‌شمار، سیستم مسیریابی گلوناس، جی‌پی‌اس داخلی

این اپل‌واچ 42 میلی‌متری که بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار بوده، پیشرفت‌های چشمگیری داشته است؛ برخورداری از پردازنده‌ قدرتمندتر و قابلیت استفاده از آن برای برخی ورزش‌های آبی.

شرکت اپل برای اینکه این قابلیت به بهترین شکل کارایی خود را حفظ کند، فناوری جالبی را برای قبل و بعد از تماس ساعت با آب در نظر گرفته است. بدین ترتیب، کاربر ابتدا حالت تماس ساعت با آب (یا حالت شنا) را انتخاب کرده و منافذ و صفحه بسته و قفل می‌شوند و بعد از بازکردن این قفل، اسپیکر آن با ایجاد نویزی چندثانیه‌ای منافذ را از رطوبت تخلیه می‌کند.

سنسورهای متنوعی که برای پایش فعالیت‌های فیزیکی در نظر گرفته شده است: سنجش ضربان قلب و گام‌شمار، سیستم مسیریابی گلوناس، جی‌پی‌اس داخلی که حتی در هنگام دور بودن از گوشی آیفون هم امکان ثبت مسیر و مسیریابی را میسر می‌سازد.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست های واقعیت مجازی (VR)

Galaxy Watch4 40mm

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب

صفحه‌نمایش این نسخه از ساعت Galaxy Watch4 سامسونگ 1.2 اینچی بوده و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش 396 × 396 پیکسل بوده و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد.

این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب هستند. با به‌همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی مسئولیت‌هایی که در طول روز دارید راحت می‌شود. این مدل گلکسی واچ ارزان خوب محسوب می‌شود.

مودیو مدل MW01

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: قابلیت نصب سیم‌کارت، دارای بدنه آلومینیومی

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01 یکی از بهترین ساعت‌‌های هوشمند موجود در بازار بوده که به‌دلیل امکانات بسیار خوب خود در مقایسه با قیمت پایینش، بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفته است.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت ساعت هوشمند MW01 می‌توان به بلوتوث قدرتمند، بدنه مستحکم و طراحی جذاب اشاره کرد. یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت بسیار بالای این محصول در بین کاربران شده، قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه روی آن است.

در واقع به کمک اسپیکر داخلی و میکروفون می‌توان این ساعت هوشمند را به یک تلفن همراه هوشمند مچی تبدیل کرد. کاربر می‌تواند به کمک برنامه‌هایی مانند FUNRUN یا Bt Notification با گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کند.

جتس بدنه ساعت هوشمند مودیو مدل MW01 از فلز آلومینیوم بوده و دارای استحکام بسیار بالایی است. این محصول به یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی مجهز شده که دارای کیفیت نسیتا خوبی است.

بیشتر بخوانید: بهترین هدفون زیر 1 میلیون تومان

ساعت هوشمند مدل A1

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: صفحه نمایش لمسی، قابلیت نصب سیم‌کارت

ساعت هوشمند مدل A1 را نیز می‌توان جزو بهترین ساعت‌های هوشمند بازار تلقی کرد که بعد از عرضه مورد استقبال طرفداران زیادی قرار گرفت. این محصول به‌واسطه قیمت مناسب و امکانات بسیار خوبش تحسین گسترده طرفداران تکنولوژی را به‌همراه داشت.

این محصول از قابلیت نصب سیم کارت و کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشیبانی می‌کند؛ از دیگر از ویژگی‌های کاربردی ساعت هوشمند مدل A1 برخورداری از میکروفون و بلندگو در قسمت بالایی و پایینی است.

از ویژگی‌های کاربردی دیگر این محصول می‌توان به قابلیت ارسال پیامک، دریافت اعلانات شبکه‌های اجتماعی، قدم‌شمار، زنگ هشدار و سنسور ضد سرقت اشاره کرد.

Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب

این ساعت که بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار محسوب می‌شود، دارای حسگرهای متنوعی است که می‌توان شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب را نام برد. قابلیت ضدآب این ساعت باعث می‌شود بتوانید از آن در شنا کردن استفاده کنید.

حاشیه این محصول جدید سامسونگ به لمس حساس است. صفحه Galaxy Watch3 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‎‎تواند فوراً و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های سامسونگ در بازار

Amazfir GTS 2 mini

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: صفحه‌‌نمایش همیشه‌روشن، سنجش غلظت اکسیژن خون، پایش ضربان قلب و وضعیت خواب

جی تی اس ۲ مینی با نمایشگر ۱٫۵۵ اینچی امولد از قابلیت صفحه‌‌نمایش همیشه‌روشن نیز بهره می‌برد که با بیش از ۶۰ حالت مختلف می‌تواند اطلاعات را نمایش دهد؛ این ساعت تنها ۱۹٫۵ گرم وزن دارد و با وجود ابعاد بسیار کوچکش، عمر باتری بسیار خوب دو هفته‌ای را در استفاده‌های عادی ارائه می‌دهد.

سازگاری با اندروید و iOS، سنجش غلظت اکسیژن خون، پایش ضربان قلب و وضعیت خواب و همچنین پشتیبانی بیش از ۷۰ حالت ورزشی از دیگر امکانات آمازفیت جی تی اس ۲ مینی هستند.

ریلمی واچ S

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: عمر باتری تا دو هفته، پایش غلظت اکسیژن خون، پایش ضربان قلب

ریلمی مانند دیگر برندهای تازه‌کار چینی، علاوه‌بر گوشی هوشمند محصولات دیگری مانند، هندزفری و ساعت هوشمند نیز تولید می‌کند که از کیفیت قابل‌قبولی در مقایسه با قیمت، بهره می‌برند.

ریلمی واچ S با امکاناتی نظیر نمایشگر ۱٫۳ اینچ ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل، طول عمر باتری تا دو هفته، پایش غلظت اکسیژن خون، پایش ضربان قلب، پشتیبانی از ۱۶ حالت ورزشی، پایش وضعیت خواب، گواهی ضدآب و گردوغبار IP68، نمایش اعلانات و پشتیبانی از زبان فارسی، ارزش خرید بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های گیمینگ در بازار

Amazfit T-Rex Pro

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: مقاوم در برابر آب، گردوغبار و ضربه

این ساعت که بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار بوده، به معنای کلمه یک «هیولا» است. تی-رکس پرو ۱۵ گواهینامه نظامی دارد و تقریباً دربرابر همه‌چیز مقاوم است. برای نمونه، بدنه تی-رکس می‌تواند دربرابر گرمای ۷۰ درجه و سرمای منفی ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد مقاومت کند. به‌علاوه، به‌طور کامل دربرابر آب، گردوغبار و ضربه مقاومت دارد.

از نظر امکانات هم می‌توانیم به حسگر سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، GPS و نمایشگر اولد ۱٫۳ اینچی در ساعت هوشمند امیزفیت تی‌-رکس پرو اشاره کنیم. بد نیست بدانید که تی-رکس پرو با یک بار شارژ کردن می‌تواند تا ۱۸ روز شارژدهی کند.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند میان رده بازار کدام است؟

اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید و به دنبال مدلی مناسب هستید پس این مطلب را از دست ندهید زیرا راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ ارزان قیمت است و به شما کمک می‌کند انتخاب خوبی داشته باشید. انواع مختلفی ساعت هوشمند از برندهای مختلف معرفی شد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، مدلی مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

جدیدترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار کدام است؟

در این نوشتار از تکراتو تلاش کردیم لیستی از بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار را در اختیار شما قرار دهیم. اما اگر بخواهیم چند مورد از بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار را نام ببریم باید به شیائومی Band 7 Pro، کیسلکت calling watch Kr Pro و تی سی اچ Z40 اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر