;
coinex

تاکتیک سامسونگ جواب داد؛ S22 اولترا همه رکوردهای فروش سری نوت را به نام خود کرد!

ادغام ویژگی‌های سری نوت با نسخه اولترا سری S برای سامسونگ جواب داده و حالا S22 اولترا همه رکوردهای فروش سری نوت را به نام خود کرده است.

کمپانی سامسونگ که با عنوان غول فناوری کره جنوبی شناخته می‌شود، تمرکز زیادی بر روند طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود داشته است.

با عرضه Galaxy S22 Ultra در سه ماهه اول سال 2022 شاهد ادغام خط تولید Note توسط سامسونگ با گوشی هوشمند سری پرچمدار Galaxy S بود و پایان عمر گوشی‌های محبوب نوت بود.

این تاکتیک اما جواب داده است و حالا فروش اس 22 اولترا بسیار بالاتر از انتظار است. این برند قابلیت‌های قلم سری Note را در گلکسی S22 پیاده‌سازی کرد و به این اشاره کرد که حفظ یک خط مجزا برای قابلیت‌های قلم ممکن است بی‌معنی و بی‌فایده باشد. در واقع سامسونگ دورنگری از انجام این کار برای سودآوری بیشتر داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2022

S22 اولترا همه رکوردهای فروش سری نوت را به نام خود کرد!

تاکتیک جدید برای سامسونگ نقطه‌ی عطفی شد و توانسته است به لطف تصمیم ادغام خط تولید Note با گوشی هوشمند سری پرچمدار Galaxy S، تاکنون بیش از 11 میلیون دستگاه اسمارت فون به فروش برساند. این عدد بسیار بسیار بیشتر از آمار فروش گوشی‌های سری Note تا به امروز است و موفقیت استراتژی جدید کمپانی سامسونگ را تایید می‌کند.

گوشی هوشمند S 22 اولترا

پس از مشکلات باتری نوت 7 در سال 2017 در نظر کاربران، سامسونگ پس از اقدامات کنترل کیفیت عمده به سراغ ارتقای گوشی‌های هوشمند خود در نسخه نوت 8 رفت. در گوشی هوشمند سری نوت 8 نیز، علاوه بر پیشرفت‌هایی که در مورد باتری انجام شد، اعتبار قلم S Pen سامسونگ نیز احیا شد. بنابراین این اسمارت فون محبوب بیش از 10 میلیون دستگاه فروش داشت.

این دستگاه با وجود قیمت اولیه 1199.99 دلاری که در میان گوشی‌های هوشمند پرچمدار تقریبا بالاترین قیمت بود، به طرز شگفت‌انگیزی فروش خوبی داشت.

به نظر می‌رسد پس از این موفقیت، غول فناوری کره‌ جنوبی تصمیم گرفته است با کاهش قیمت برخی از محصولات خود رضایت کاربری را بیشتر کند و از طرفی آمار فروش خود را بالاتر ببرد. این کمپانی در ژوئن امسال کاهش قیمت 125 دلاری را برای گوشی هوشمند Galaxy S22 Ultra در نظر گرفت.

از مشخصات این دستگاه می‌توانیم به یک پنل 6.8 اینچی AMOLED 2 که دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح QHD+ 3088 در 1440 پیکسل است، اشاره داشته باشبم.

علاوه بر این، صفحه نمایش گوشی هوشمند گوشی هوشمند اس 22 اولترا دارای نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، پوشش 100٪ DCI-P3 و حداکثر روشنایی 1750 نیت است. همچنین در این دستگاه، یک سنسور اولتراسونیک اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی F/1.8، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی f/2.2، لنز 3x 10 مگاپیکسلی F/2.4 و لنز پریسکوپ 10 مگاپیکسلی F/4.9 10x، مجموعه دوربین را در گوشی هوشمند S22 اولترا تشکیل می‌دهند. گفتنی است که یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی F/2.2 نیز در قاب جلویی تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رکوردهای فروش سری نوت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر