;
coinex

اسکین کاپیتان آمریکا مارول مجدد به فورتنایت بازگشت

اسکین کاپیتان آمریکا مارول به‌مناسبت جشن چهارم ژوئیه به‌همراه چند لوازم تزئینی دیگر مجدد به فروشگاه آیتم‌های فورتنایت اضافه شده است.
اسکین کاپیتان آمریکا مارول برای جشن چهارم ژوئیه به فروشگاه آیتم‌های بازی محبوب Fortnite به‌همراه مجموعه‌ای از لوازم تزئینی دیگر بازگشته است. در نظر داشته باشید که بازیکنان زمان محدودی برای گرفتن اسکین Captain America و همچنین لوازم‌های تزئینی درون بازی دارند.

اولین Avenger مارول در طول کراس اور بتل رویالی با مارول در چپتر 2 فصل 4 به فورتنایت معرفی شد. اپیک گیمز با استقبال کامل از این موضوع، بتل پس و فروشگاه درون بازی را با لوازم تزئینی مرتبط با دنیای مارول پوشش داد تا به بازیکنان حس کامل بودن یک شخصیت مارول را بدهد که به سمت یک درگیری قریب الوقوع با نیرویی غیر قابل توقف حرکت می کنند.

اسکین کاپیتان آمریکا مارول مجدد در دسترس قرار گرفت

باندل کاپیتان آمریکا مارول 2000 وی‌باکس (واحد پول درون بازی) برای بازیکنان هزینه خواهد داشت و شامل موارد زیر می‌شود:

  • Captain America Outfit
  • Proto-Adamantium Shield Back Bling
  • Proto-Adamantium Shield Harvesting Tool

اسکین کاپیتان آمریکا مارول مجدد به فورتنایت بازگشت

همچنین فروشگاه آیتم‌ها دارای تعداد زیادی لوازم تزئینی مرتبط مانند پوشش تفنگ “Fireworks” یا لباس “Fireworks Team Leader” برای بازیکنان نیز در دسترس قرار گرفته است.

Fortnite از همان روزهای اولیه خود که با نام Save the World شروع به کار کرد، به شدت رشد کرده است. معرفی کراس اور مارول در چپتر 2 فصل 4 برای این بازی بسیار بزرگ بود و فضای زیادی را برای کراس اورهای آینده فراهم کرد، زیرا بازیکنان افرادی مانند Hawkeye و Kate Bishop را دیدند که دارای اسکین‌های خاص خود هستند. به این دلیل که دنیای سینمایی مارول به تکامل خود ادامه می‌دهد. در ادامه همچنین بازیکنان شاهد کراس اورهایی با قهرمانان DC Universe بودند. که این فرصت را داشتند تا در نقش بتمن به گشت و گذار در بازی بپردازند.

خارج از قلمرو ابرقهرمانان و تبهکاران، بازی فورتنایت لوازم تزئینی درون بازی خود را نیز گسترش داده است تا مخاطبان بیشتری را جذب آن‌ها کند. اخیرا اسکین‌های خاصی از شخصیت محبوب ناروتو که احتیاجی به معرفی هم ندارد به این بازی اضافه شده است و همچنین آخرین فصل این عنوان یکی از نمادین ترین شخصیت‌های شرور تمام دوران در Darth Vader را نشان می‌دهد. برای طرفداران هنر نیز کراس اورهایی با هنرمندان مختلف موسیقی مانند تراویس اسکات و آریانا گراندی با محتوای اضافی درون بازی مانند اجرای زنده و همچنین کراس اورهایی با مارک‌هایی مانند لوازم آرایشی Fortnite x Jordan برای همه علاقه‌مندان به ورزش در بازی وجود داشته است.

بازگشت اسکین کاپیتان آمریکا مارول به فروشگاه آیتم‌های Fortnite راهی عالی برای جشن گرفتن چهارم ژوئیه از طرف Epic Games است. اما برای ما ایرانی‌ها که این گونه جشن‌ها در فرهنگ‌مان وجود ندارد تنها مزیتش دریافت همین اسکین خواهد بود. پس تا دیر نشده وارد بازی شوید و اسکین کاپیتان آمریکا مارول را برای خود از فروشگاه آیتم‌های بازی تهیه کنید.

فورتنایت هم اکنون برای پی‌‎سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و اندروید در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کراس اورهای بازی فورتنایت چیست ؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر