;
coinex

مشخصات گوشی های سری IQOO 10 لو رفت

کمپانی iQOO قصد دارد گوشی های سری IQOO 10 را در ماه جولای عرضه کند. اخیرا اما اطلاعاتی دقیق از مشخصات گوشی‌های سری آیکو 10 فاش شده است.

شرکت iQOO ماه پیش به طور رسمی خبر عرضه‌ی دو گوشی هوشمند خود را منتشر کرد. این در حالی است که ما هنوز منتظر اعلام تاریخ عرضه گوشی هوشمند سری IQOO 10 هستیم.

حالا این شرکت اعلام کرده است که سری iQOO 10 به زودی با Snapdragon 8+ Gen 1 SoC عرضه می‌شود و پوستری که توسط iQOO به اشتراک گذاشته شده است، تأیید می‌کند که نسخه‌های حرفه‌ای‌تری از این گوشی‌های هوشمند را دریافت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

مشخصات و جزئیات فاش شده از گوشی های سری IQOO 10

هرچند کمپانی iQOO جزئیات زیادی از گوشی هوشمند سری iQOO 10 فاش نکرده، اما به طور غیرمستقیم تأیید کرده که این سری شامل یک مدل Pro است.

همچنین به نظر می‌رسد این کمپانی از تراشه Snapdragon 8 + Gen 1 در سری جدید محصولات خود استفاده خواهد کرد. گفتنی است که طبق حدس و گمان فعالان تکنولوژی، مدل ساده‌ی این سری به تراشه Dimensity 9000+ مجهز خواهد بود. با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی از محصولات جدید IQOO در دسترس نیست و همه چیز بر پایه‌ی گمانه‌زنی قرار دارد.

گوشی هوشمند سری IQOO 10

با توجه به این که iQOO هنوز هیچ گوشی هوشمندی با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه نکرده است، باید دید که آیا iQOO 10 Pro اولین گوشی هوشمند iQOO خواهد بود که با جدیدترین پرچمدار سیلیکونی کوالکام عرضه می شود یا خیر.

مدل دیگر این سری، گوشی هوشمند iQOO 10 به تازگی توسط TENAA تأیید شده است و همین سبب فاش شدن اطلاعاتی از مشخصات این گوشی شده است.

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED 1440p خواهد بود و قابلیت پشتیبانی از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را دارد. همچنین دو دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت آن تعبیه خواهد شد. علاوه بر جزئیات مذکور، شایعه شده است که گوشی هوشمند IQOO 10 از شارژ سیمی 200 وات و شارژ بی سیم 65 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

اگرچه اخبار واضح‌تری از این محصولات در دسترس نیست اما با توجه به کمپین‌های تبلیغاتی خود شرکت، به نظر میرسد در روزهای آتی شاهد انتشار جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند سری IQOO 10 باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی های سری IQOO 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر