;
coinex

مایک مک‌گلون: بازار ارزهای دیجیتال در 6 ماه آینده بهتر خواهد شد

مایک مک‌گلون، استراتژیست برجسته Bloomberg Intelligence، اعتقاد دارد بازار ارزهای دیجیتال در 6 ماه آینده وضعیت بهتری را تجربه خواهد کرد.

مایک مک‌گلون (Mike Mcglone)، پیش‌بینی خود از بازار ارزهای دیجیتال را در توییتر منتشر کرد. مایک در ابتدا وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال را با وضعیت بازار سهام در سال‌های 2000 تا 2002 مقایسه کرد. در آن زمان حباب دات کام در نتیجه گسترش انبوه فناوری‌ اینترنت در بازار شکل گرفته بود.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

پیش‌بینی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در 6 ماه آینده

به عقیده مک‌گلون، بازار رمزارزها تنها پس از پاکسازی، تورم زدایی و خلاص شدن از شر شرکت‌کنندگان ضعیف، قدرت ایجاد تغییر اساسی در سیستم مالی را خواهد داشت. مک‌گلون معتقد است در نیمه اول سال 2022 شاهد مرحله پاکسازی بودیم.

به منظور ارائه تصویر گسترده‌تر از آنچه در حال وقوع است، Mcglone نموداری از نسبت شاخص کل بازار Wilshire 5000 در برابر تولید ناخالص ملی در ایالات متحده آمریکا منتشر کرد. بر روی این نمودار شاهد منحنی ارزش کل بازار کریپتو نیز هستیم. این نمودار که اولین بار توسط میلیاردر معروف، ورن بافت (Warren Bufffett) رایج شد، نشان‌دهنده سطح ارزش‌گذاری‌ها در لحظه مشخص است.

مایک مک‌گلون: بازار ارزهای دیجیتال در 6 ماه آینده بهتر خواهد شد

با مشاهده نمودار به این نتیجه می‌رسیم که وضعیت کنونی تمامی بازارهای مالی شبیه به بحران اوایل و اواخر دهه 2000 است. سرمایه‌گذاران با تحلیل نمودار می‌توانند علائم بحران را مشاهده کنند. مک‌گلون معتقد است بازار ارزهای دیجیتال در 6 ماه آینده بهتر خواهد شد و سرمایه‌گذاران در نیمه دوم سال فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری خواهند داشت.

شاخص Bloomberg Galaxy Crypto Index به سطحی مشابه با کف قیمتی سال 2018 نزدیک شده و قیمت بیت کوین نیز تا میانگین متحرک 50 و 100 هفته‌ای رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات مک‌گلون درباره آینده بازار رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر