;
coinex

اپل برای تولید نمایشگر OLED آیفون 14 با BOE همکاری می‌کند

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که کمپانی اپل در گوشی آیفون 14 از پنل نمایشگر OLED استفاده خواهد کرد. این کمپانی قصد دارد برای تولید نمایشگر OLED آیفون 14 با BOE همکاری کند.

گفته می‌شود که تولید پنل‌های OLED توسط BOE، پنجشنبه گذشته توسط اپل تایید شده‌ است و این کمپانی از اواخر ماه ژوئیه (اوایل مرداد)، تولید انبوه را آغاز می‌کند.

ارسال و تحویل این پنل‌ها نیز در ماه سپتامبر (شهریور تا اوایل مهر) انجام می‌شود. سری آیفون 14 هم در همین بازه زمانی رونمایی خواهند شد.

جزییات روند تولید نمایشگر OLED آیفون 14

کمپانی BOE سال گذشته و در زمان تولید پنل‌های نمایشگر سری آیفون 13، برخی المان‌های طراحی آن را خودسرانه تغییر داده بود. همین مسئله باعث شد که تولید نمایشگر OLED سری آیفون 14 توسط BOE زیر سوال برود و تا همین چند هفته قبل، تکلیف آن نامشخص بود. اما بالاخره مشخص شد که این کمپانی چینی، نمایشگر iPhone 14 را تولید خواهد کرد.

اپل برای تولید نمایشگر OLED آیفون 14 با BOE همکاری می‌کند

انتظار می‌رود که این تولیدکننده چینی، پنل‌های نمایشگر 6.1 اینچی LTPS PLED را برای آیفون 14 تولید کند. یکی از منابع آگاه پیش‌‌بینی کرده که اپل قصد دارد برای گوشی‌های امسال خود، 90 میلیون پنل نمایشگر سفارش دهد. از این تعداد، 60 میلیون پنل را کمپانی Samsung Display و 25 میلیون پنل را کمپانی LG Display تولید می‌کند. 5 میلیون پنل نمایشگر هم توسط BOE تولید خواهد شد.

این کمپانی پیش از این، در تولید نمایشگر آیفون 12 و 13 نیز نقش داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تولید نمایشگر OLED آیفون 14 توسط BOE چیست؟ آیا اپل امسال می‌تواند به این کمپانی چینی اعتماد کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر