;
coinex

نسل جدید اپل واچ با تاچ آیدی عرضه خواهد شد!

معمولا عادت نداریم که خیلی زود شاهد استفاده از فناوری‌های رایج بازار تکنولوژی در محصولات اپل باشیم، اما گویا نسل جدید اپل واچ با تاچ آیدی عرضه خواهد شد!

معمولا استراتژی اپل درباره فناوری‌های جدید و البته نه‌چندان ضروری در دنیای موبایل و گجت‌های هوشمند، این است که اجازه دهد چند سالی بگذرد،‌ فناوری مذکور دوره آزمون و خطا را گذرانده و به نوعی بلوغ و برسد و در این شرایط اگر واقعا فناوری جدید یا قابلیت جدید مورد پذیرش همگانی قرار گرفت، به تدریج آن‌ را به دستگاه‌های خود اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

نسل جدید اپل واچ با تاچ آیدی

استفاده از سنسور اثرانگشت در ساعت هوشمند هم یکی از آن فناوری‌هایی است که اپل حالا و بعد از مدت‌ها به نظر در اندیشه استفاده از آن در ساعت‌های هوشمند خود است. این سنسور ممکن است در نسل بعدی اپل واچ تعبیه شود.

نسل جدید اپل واچ با تاچ آیدی عرضه خواهد شد!

بنابر جدیدترین تصاویر از پتنتن‌های اپل؛ ممکن است این سنسور در کنار تاج چرخان دستگاه قرار بگیرد. چنین طراحی بنابر آنچه در پتنت دیده می‌شود کمی عجیب است. چراکه اپل به جای تعبیه یک دکمه اضافی، می‌توانست به سادگی سنسور اثر انگشت را با یکی از دکمه‌ها یکپارچه‌سازی کند و یا حتی از سنسور اثرانگشت زیرنمایشگر استفاده کند.

به نظر می‌رسد اگر بخواهیم پاسخی منطقی برای این پرسش‌ها پیدا کنیم به مشکل می‌خوریم. اما حداقل در مورد سنسورهای زیرنمایشگر باید گفت که اپل به علت مشکلاتی که این نسل از سنسورها به همراه دارند، تمایل زیادی به استفاده از آن‌ها ندارد.

هنوز مشخص نیست که اپل این پتنت را درنهایت در ساعت‌های اپل واچ خود به کار خواهد گرفت یا نه. فقط گذشت زمان این موضوع را ثابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه نسل جدید اپل واچ با تاچ آیدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر