;
coinex

تاریخ انتشار بازی Skull and Bones رسما توسط یوبیسفات اعلام شد [+تریلر]

یوبی‌سافت امروز و لحظاتی پیش، رسما از تاریخ انتشار بازی Skull and Bones که یکی از موردانتظارترین عناوین امسال است بارها تاخیر خورده، پرده برداشت.

بنابر جدیدترین تریلر سینمایی منتشر شده از بازی موردانتظار Skull and Bones، این عنوان پرطرفدار احتمالا در 8 نوامبر 2021 مقارن با 21 آبان 1401 برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پی  سی، استیدیا و لونا منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تاریخ انتشار بازی Skull and Bones

این بازی قرار است در دو نسخه مجزای استاندارد و پریمیوم عرضه شود. به گفته شرکت سازنده، نسخه پریمیوم شامل دو ماموریت، آرت بوک و موسیقی متن دیجیتال است.

در صورت پیش خرید بازی، بدون توجه به نسخه خریداری شده، کاربران به Highness of the High Sea Pack دسترسی پیدا می‌کنند که شامل لباس Notoriety Garb و آتش‌بازی Coronation می‌شود.

پیش از انتشار بازی نیز مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین برگزار می‌شود و یوبی‌سافت توصیه کرده که فر کس که می‌خواهد در این تست‌ها شرکت کند، بایستی برای ثبت‌نام به وب‌سایت رسمی باز مراجعه کند:

به بهشت خطرناک Skull and Bones که با الهام از اقیانوس هند در دوران طلایی دزدان دریایی ساخته شده، وارد شوید و بر خلاف انتظار دیگران در کار خود موفق شده تا از یک فرد طرد شده به دزد دریایی بدنام تبدیل شوید.

Skull and Bones ابتدا برای عرضه در سال 2018 برنامه‌ریزی شد، اما چندین بار به تعویق افتاد. سپس این پروژه در سال ۲۰۲۰ ریبوت شد. در ادامه شما را به تماشای تریلر سینمایی Skull and Bones دعوت می‌کنیم:

یوبی‌سافت اخیرا تایید کرده که این بازی شامل یک رویداد درون بازی نیز هست که به مشکلات صید بی‌رویه می‌پردازد و به عنوان بخشی از برنامه‌های شرکت سازنده برای برجسته کردن مسائل آب و هوایی از طریق بازی‌ها عمل می‌کند.

در ابتدا در این رویداد، افرادی به استثمار منابع خواهند پرداخت و به دنبال آن، مشخص می‌شود زمانی که تقاضا برای باله‌های کوسه منجر به صید بیش از حد کوسه‌ها شود، چه اتفاقی در دنیای بازی و دنیای واقعی رخ می‌دهد.

بازیکنان حق انتخاب برای کمک به حفاظت از حیات وحش دریایی و درک ماهیت مخرب تجارت باله کوسه را خواهند داشت. با مشارکت بازیکنان در چالش‌های اجتماعی و بسته به سطح کلی مشارکت، پاداش‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

در پایان می‌توانید تریلر گیمپلی منتشر شده از این اثر را تماشا کنید که در آن به شرح برخی از ویژگی‌ها، مکانیک‌ها و قابلیت‌های گیمپلی بازی پرداخته می‌شود:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اعلام تاریخ انتشار بازی Skull and Bones چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر