;
coinex

بازی جدید Terminator معرفی شد [+تریلر]

بازی جدید Terminator رسما با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه توسط شرکت Nacon رونمایی شد. نام کامل این بازی،‌ Terminator Survival Project است.

در جدیدترین خبرها، شرکت Nacon رسما از یک عنوان جدید در دنیای ترمیناتور رونمایی به عمل آورده است. این بازی با نام کامل Terminator Survival Project معرفی شده و اثری بقا محور است. در ضمن شرکت سازنده تیزر تریلر کوتاهی از بازی منتشر کرده که در ادامه آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

بازی جدید Terminator

در این تیزر کوتاه، شاهد حضور نابودگر یا تی 800 از مجموعه ترمیناتور هستیم. در حال حاضر اطلاعاتی از گیم‌پلی و یا داستان بازی منتشر نشده است، اما در توضیحات کانال یوتیوبی که تریلر را منتشر کرده آمده، طرفداران در آینده نه چندان دور منتظر تجربه بازی باشند. بنابر این توضیحات، بازی ترمیناتور سرواپول پراجکت، در زمان عرضه برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود.

بازی Terminator: Resistance آخرین بازی برجسته از مجموعه‌ی ترمیناتور بود.این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4، 5 و ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد و به خاطر طراحی بصری و صوتی خوب، داستان جذاب و شخصیت‌پردازی عمیق مورد تحسین بسیاری از گیمرها قرار گرفت. این بازی در دسامبر 2021 میزبان بسته الحاقی Annihilation Line شد. در ادامه تریلر این بازی را ببینید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازی جدید Terminator چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و کاربران تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر