;
coinex

آیکو با انتشار تیزر رسمی، طراحی آیکو 10 پرو را به رخ کشید

آیکو به‌تازگی تیزری را منتشر کرده که در آن، طراحی آیکو 10 پرو را به نمایش می‌گذارد. علاوه‌براین، برخی مشخصات این گوشی را نیز فاش کرده است.

آیکو اخیرا اعلام کرد که در تاریخ 19 ژوییه (28 تیر) از گوشی‌های سری iQOO 10 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رونمایی می‌کند. این کمپانی یک‌بار دیگر دست به افشاگری زده و جزییات بیشتری از طراحی آیکو 10 پرو و مشخصات گوشی را فاش کرده است.

طراحی آیکو 10 پرو

در ویدیوی زیر، طراحی iQOO 10 Pro در مدل BMW Legend Edition را مشاهده می‌کنید. آیکو 10 پرو از ساختار فلزی برخوردار شده و پنل پشتی آن از دو جنس مختلف ساخته شده است.

آیکو 10 پرو مدل BMW به یک دکمه پاور آبی رنگ مجهز شده تا با تم رنگی BMW Motorsport سازگاری داشته باشد. در این ویدیو همچنین می‌توان پورت USB-C را در لبه پایینی دستگاه مشاهده کرد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به گریل اسپیکرها، میکروفون و اسلات سیم‌کارت اشاره کرد.

اگر با دقت بیشتری به ویدیو نگاه کنید، نمایشگر دستگاه را می‌بینید که کمی خمیدگی دارد و پانچ هول در قسمت مرکزی و بالای نمایشگر قرار گرفته است. این ویدیو همچنین به مشخصات دوربین با زوم 40x و تراشه +V1 نیز اشاره می‌کند.

متنی که در گوشه پایین سمت راست ویدیو نوشته شده، نشان می‌دهد که آیکو 10 پرو از شارژ باسیم 200 واتی پشتیبانی می‌کند. نسخه استاندارد آیکو 10 نیز از شارژ 120 واتی برخوردار شده و احتمالا از تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس بهره‌مند خواهد شد.

آیکو هنوز تصاویر یا طراحی آیکو 10 را منتشر نکرده است؛ اما به لطف رندرهایی که قبلا منتشر شده، می‌توانیم زبان طراحی این گوشی را مشاهده کنیم. (تصویر زیر)

آیکو با انتشار تیزر رسمی، طراحی آیکو 10 پرو را به رخ کشید

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی iQOO 10 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر