;
coinex

رنگ بندی شیائومی 12 لایت مشخص شد؛ چهار رنگ جذاب

تیزرهایی که اخیرا در توییتر منتشر شده، به رنگ بندی شیائومی 12 لایت اشاره می‌کنند. شیائومی رسما تایید کرده که این گوشی وجود دارد و به‌زودی آن را معرفی می‌کند.

شیائومی با انتشار چند تیزر در توییتر، به رنگ بندی شیائومی 12 لایت اشاره کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، نسخه Lite این خانواده در چهار رنگ جذاب به بازار می‌آید.

رنگ بندی شیائومی 12 لایت

همانطور که در تیزرها مشاهده می‌کنید، شیائومی 12 لایت در رنگ‌های سبز، بنفش، صورتی و سیلور عرضه می‌شود. شیائومی با انتشار چند پوستر به این نکته اشاره کرد که شیائومی 12 Lite در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود تا سازگاری بیشتری با استایل و سلیقه کاربر داشته باشد.

رنگ بندی شیائومی 12 لایت مشخص شد؛ چهار رنگ جذاب

 

در این تیزرها به طراحی سبک و باریک Xiaomi 12 Lite هم اشاره شده است. شیائومی به غیر از رنگ بندی شیائومی 12 Lite و طراحی سبک، هیچ جزییاتی از مشخصات و ویژگی‌های گوشی را فاش نکرده است.

خوشبختانه، اخیرا برخی از مشخصات شیائومی 12 لایت فاش شده که از وجود تراشه اسنپدراگون 778G، باتری 4500 میلی‌آمپرساعت، شارژ سریع 67 وات و دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی خبر می‌دهد.

شیائومی هنوز تاریخ مشخصی را برای رونمایی از این گوشی اعلام نکرده؛ اما با توجه به این تیزرها می‌توان گفت که در آینده نزدیک باید منتظر رونمایی رسمی این گوشی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رنگ بندی شیائومی 12 Lite چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر