;
coinex

جزییات جدیدی از تاریخ رونمایی شیائومی 12 لایت و عرضه آن در بازارهای جهانی منتشر شد

شیائومی اخیرا به تاریخ رونمایی شیائومی 12 لایت اشاره کرده و گفته بود که به‌زودی، این دستگاه را معرفی می‌کند؛ اما همچنان هیچ تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است. به‌تازگی یکی از افشاگرها در توییت جدید خود، تاریخ عرضه این گوشی را فاش کرده است.

Paras Guglani با انتشار پستی در توییتر، جزییاتی از تاریخ رونمایی شیائومی 12 Lite را فاش کرده و مدعی شده است که این دستگاه همراه با شیائومی می بند 7 در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

تاریخ رونمایی شیائومی 12 لایت

این افشاگر اعلام کرده که شیائومی 12 لایت و شیائومی می بند 7 در تاریخ 13 ژوییه (22 تیر) در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. پیش از این، می‌دانستیم که در یکی از روزهای ماه ژوییه باید منتظر رونمایی شیائومی 12 Lite باشیم؛ اما تاریخ دقیق آن مشخص نبود. هرچند که هنوز هم باید منتظر اعلام رسمی شیائومی باشیم.

جزییات جدیدی از تاریخ رونمایی شیائومی 12 لایت و عرضه آن در بازارهای جهانی منتشر شد

اما درباره می بند 7 باید گفت که این دستگاه در مرحله اول، با قیمت نزدیک به 42 دلار در چین عرضه شد و حالا قرار است که در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. این دستگاه از نمایشگر 1.62 اینچی AMOLED و باتری 235 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است. از دیگر مشخصات شیائومی Mi Band 7 می‌توان به NFC، پشتیبانی از 100 مود اسپرت، GPS، واچ فیس‌های متعدد و استاندارد ضد آب 5ATM اشاره کرد.

مشخصات شیائومی 12 لایت

این دستگاه به نمایشگر 6.55 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. برای پردازش دستگاه نیز یک تراشه اسنپدراگون 778G در نظر گرفته شده است. این تراشه همراه با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی، قدرت دستگاه را تامین می‌کند.

جزییات جدیدی از تاریخ رونمایی شیائومی 12 لایت و عرضه آن در بازارهای جهانی منتشر شد

شیائومی 12 Lite از یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که با شارژ سریع 67 واتی شارژ می‌شود. سیستم عامل این دستگاه اندروید 12 است که همراه با MIUI 13 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شود. درباره مشخصات دوربین شیائومی 12 لایت هم باید گفت که از لنز اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی شیائومی 12 لایت و عرضه آن در بازارهای جهانی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر