;
coinex

حامد آهنگی و امین حیایی در فینال جوکر ؛ چه کسی برنده شد؟ [+فیلم]

چالش حامد آهنگی و امین حیایی در فینال جوکر در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و پس از دو هفته انتشار در روز شنبه، تاریخ انتشار به دوشنبه‌ها تغییر پیدا کرد. رئالیتی شو جوکر، به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی هر هفته روزهای دوشنبه پخش می‌شد و قسمت پایانی آن دوشنبه 13 تیر 1401 از فیلیمو منتشر شد.

حامد آهنگی و امین حیایی در فینال جوکر ؛ دوئل خندیدن و خنداندن [+فیلم]

رئالیتی شو جوکر در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده بود. در هر فصل این برنامه، هشت نفر از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته طی شش ساعت برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت کردند. چالش اصلی این‌جا بود که خودشان نباید بخندد. اگر خودشان بخندد یا لبخندی بزند، با هر بار خندیدن یک کارت زرد و پس از پنجمین بار، با دریافت کارت قرمز از مسابقه حذف می‌شوند.

حامد آهنگی در فینال فصل هفتم این برنامه نقش جوکر را داشت و با خنداندن امین حیایی برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی شد.

حامد آهنگی و امین حیایی در فینال جوکر ؛ دوئل خندیدن و خنداندن [+فیلم]

امین حیایی مقابل حامد آهنگی دوام نیاورد. حامد آهنگی میکس خنده حرفه ای راه اندازی کرد و امین حیایی را خنداند. امین بالاخره برنده جوکر شد و حامد آهنگی نیز به عنوان جوکر برنده جایزه دوم شد.

در این ویدیو از فینال فصل هفتم سریال جوکر، حامد آهنگی با تقلید صداهای مختلف از جمله تقلید صدا و حرکات ابی موجب خنده امین حیایی شد. این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

در فصل 7 برنامه جوکر، آقایان غلام‌رضا نیکخواه، هومن برق‌نورد، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، یوسف صیادی، علیرضا استادی، حامد آهنگی، سیروس میمنت و امین حیایی حضور داشتند و این فصل به یکی از جذاب‌ترین و ماندگارترین فصول جوکر بدل شد.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر