;
coinex

اطلاعات جدیدی از فیلم کاپیتان آمریکا 4 لو رفت

فیلم کاپیتال آمریکا یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های مارول بوده که تا کنون سه قسمت آن به اکران در آمده است. حالا جزئیات فیلم کاپیتان آمریکا 4 لو رفته است.

فیلم کاپیتان آمریکا یکی از بهترین فیلم های مارول بوده که برای اولین بار در سال 2011 ساخته شده است. دیگر قسمت‌های این فیلم در سال‌های 2014 و 2016 به اکران درآمده و توانسته است نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. حال گویا قرار است چهارمین قسمت این فیلم هم ساخته شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

جزئیات فیلم کاپیتان آمریکا 4

درحال حاضر هنوز اطلاعات کاملی از قسمت چهارم فیلم کاپیتان آمریکا منتشر نشده است. اما درکل می‌دانیم که فیلم کاپیتان آمریکا ۴ (Captain America 4) با تمرکز روی شخصیت سم ویلسون (Sam Wilson) در دست ساخت قرار دارد و اکنون مارول کارگردان آن را معرفی کرده‌ است.

فیلم کاپیتان آمریکا ۴ (Captain America 4) با تمرکز روی شخصیت سم ویلسون (Sam Wilson) در دست ساخت قرار دارد و اخیرا مارول کارگردان آن را معرفی کرده‌ است.

جزئیات فیلم کاپیتان آمریکا 4

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول فرصتی مناسبی برای درخشش قهرمانان جدید است و آنتونی مک‌کی در نقش کاپیتان آمریکا می‌تواند آینده بسیار روشنی داشته باشد. فیلم‌نامه Captain America 4 توسط مالکوم اسپلمن (Malcolm Spellman)، نویسنده و خالق سریال فالکون و سرباز زمستان نوشته می‌شود و دیلان ماسون (Dalan Musson) نیز به او کمک می‌کند.

به طور کلی هنوز نمی‌توان جزئیات دقیقی در رابطه با این فیلم پر رمز و راز داد چرا که هنوز هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی اعلام نشده است. اما انتظار می‌رود فیلم Captain America 4 در تابستان سال 2023 اکران شود. امید است این فیلم همان چیزی باشد که در انتظار آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم کاپیتان آمریکا 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر