;
coinex

ایستگاه عاشقی در متروی تهران راه اندازی شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب و با هدف ترغیب و تشویق بانوان به رعایت حجاب عمومی، ایستگاه عاشقی در متروی تهران راه اندازی شده است.

این روزها به مناسب هفته عفاف و حجاب، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با همکاری برخی از نهادهای فرهنگی تصمیم به ایجاد ایستگاه های عفاف و حجاب در مترو تهران با نام ایستگاه عاشقی گرفته است.

بیشتر بخوانید: ازدواج سوم بهاره رهنما با این عکس قطعی شد

ایستگاه عاشقی در متروی تهران

سید محمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت:

به منظور تشویق و ترغیب بانوان به رعایت حجاب اسلامی در سطح شهر بویژه مکان‌های عمومی مانند مترو و هم‌چنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان جوانان، پایگاه بانوان با عنوان ایستگاه عاشقی در ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

ایستگاه عاشقی در متروی تهران راه اندازی شد

سید محمد نقیب افزود:

این پایگاه مشاوره با هدف ارایه مشاوره در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی – ایرانی باحضور کارشناسان و مشاوران در ایستگاه‌های امام خمینی ، تئاترشهر، شادمان، میدان حضرت ولی عصر (عج) و میدان جهاد برپا است.

وی همچنین از توزیع هدایای اسلامی و پذیرایی در این پایگاه خبر داد و گفت: کارشناسان و مشاوران از ۱۴ تا ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ الی ۱۹ پاسخگوی سوالات شهروندان می‌باشد.

این شرایط در عالی اعلام می‌شود که پیش از این نیز برای کنترل بیشتر بر وضعیت حجاب در سطح جامعه، از ممنوعیت عکس پروفایل بی حجاب در فضای مجازی و راه اندازی گشت ارشاد آقایان در مشهد خبر داده شده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ایستگاه عاشقی در مترو تهران چیست؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به قول استاد پور ازغدی حجاب فقط چادر نیست جلو مانتویی ها رو میگیرن با پوشش مناسب
    از حدشون میگذرن

    پاسخ