;
coinex

تصاویری واقعی از قاب محافظ سری آیفون 14 فاش شد

به‌تازگی تصاویری از قاب محافظ سری آیفون 14 در پلتفرم ویبو و توییتر منتشر شده که جزییاتی از طراحی،‌ ابعاد و اندازه ماژول دوربین گوشی‌های 2022 آیفون را فاش می‌کند.

اپل امسال از 4 مدل آیفون رونمایی خواهد کرد؛ آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس. امسال از آیفون‌های سری مینی خبری نیست. آیفون 14 مکس که جایگزین سری Mini شده، هنوز اسم مشخصی ندارد و ممکن است با اسم «پلاس» راه‌اندازی شود.

اطلاعات فاش شده از عکس‌های قاب محافظ سری آیفون 14

DuanRui پستی از عکس‌های قاب محافظ گوشی‌‌های سری iPhone 14 را به اشتراک گذاشته است. ابعاد این قاب‌ها با چیزی که قبلا انتظار داشتیم، مطابقت دارند. پیش‌بینی می‌شد که گوشی‌های آیفون 14 و آیفون 14 پرو از نمایشگر 6.1 اینچی برخوردار می‌شوند و برای نسخه‌های بزرگ‌تر آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس، از پنل نمایشگر 6.7 اینچی استفاده خواهد شد.

تصاویری واقعی از قاب محافظ سری آیفون 14 فاش شد

عکس‌‌های جدید از قاب محافظ سری آیفون 14 شبیه به قالب‌های فلزی هستند که چند ماه قبل، تصاویری از آن منتشر شده بود.

DuanRui، قاب آیفون 14 پرو و پرو مکس را در کنار هم قرار داده و اندازه بریدگی ماژول دوربین را مقایسه کرده است. اینطور که به نظر می‌رسد، آیفون 14 پرو مکس کمی بزرگ‌تر است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که سخت‌افزارهای دوربین جدیدتری در این گوشی قرار بگیرد.

تصاویری واقعی از قاب محافظ سری آیفون 14 فاش شد

گفته می‌شود که آیفون 14 پرو مکس از دوربین 48 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. علاوه‌براین، دوربین سلفی در مدل‌های پرو نیز پیشرفته‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

به طور کلی، طراحی ظاهری آیفون‌های 2022 کاملا شبیه به سری آیفون 13 است و همان لبه‌ها و نمایشگر تخت در گوشی‌های جدید هم دیده می‌شود. البته ناچ نمایشگر تغییر خواهد کرد و به جای آن، دو بریدگی برای سنسورهای Face ID و دوربین سلفی قرار می‌گیرد.

برخی گزارش‌ها هم مدعی هستند که مدل‌های پرو آیفون 14 به تراشه جدید A16 Bionic مجهز می‌شوند؛ اما آیفون 14 و آیفون 14 مکس (پلاس) از همان تراشه نسل قبلی A15 برخوردار خواهند شد.

تصاویری واقعی از قاب محافظ سری آیفون 14 فاش شد
تصاویری از قالب‌های فلزی که چند ماه قبل منتشر شدند

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عکس‌های قاب محافظ آیفون‌های 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر