;
coinex

اپل واچ مقاوم با برند Pro و قیمت 900 دلاری رونمایی می‌شود

تحلیلگر و کارشناس معروف، مارک گورمن از بلومبرگ مدعی است که اپل احتمالا اپل واچ مقاوم با برند Pro را با قیمت 900 دلاری روانه بازار خواهد کرد.

گورمن مدعی است که نسخه مقاوم اپل واچ با نام پرو و قیمت 900 دلاری عرضه می‌شود و این احتمالا به معنای پایان کار اپل واچ Edition نیز هست.

بیشتر بخوانید: نسل جدید اپل واچ با تاچ آیدی عرضه خواهد شد!

اپل واچ مقاوم با برند Pro و قیمت 900 دلاری

در سال جاری انتظار معرفی سه مدل اپل واچ را داریم و بنابر اظهارات گورمن، مدل مقاوم این خانواده با برند پرو عرضه می‌شود. نسخه پرو اپل واچ که در سال جاری رونمایی می‌شود، نمایشگری بزرگتر و مقاوم‌تر در برابر شکستن دارد و از ردیاب پیاده‌روی و شنا پیشرفته‌تری با باتری قوی‌تر برخوردار است. قاب این محصول نیز از مواد فلزی و غیرآلومینیومی درجه یک ساخته می‌شود و در نتیجه محکم‌تر است.

اپل واچ مقاوم با برند Pro و قیمت 900 دلاری رونمایی می‌شود

این ساعت به نحوی طراحی شده که برای ورزشکاران حرفه‌ای جذاب‌تر باشد و گورمن معتقد است که این مدل نام پرو خواهد گرفت تا سبد محصولاتی با پسوند پرو گسترش یابد.

از سوی دیگر مارک گورمن معتقد است که معرفی اپل واچ مقاوم به معنای پایان مسیر Apple Watch Edition نیز هست. به گفته تحلیگر بلومبرگ، اپل واچ پرو به تراشه S8 مشابه با سری 7 و 6 و سنسور دمای بدن جدیدی نیز مجهز خواهد بود. ناگفته نماند که قیمت اپل واچ پرو نیز به دلیل نمایشگر بزرگتر و وجود حسگرهای جدید و استفاده از مواد باکیفیت‌تر احتمالا از 900 تا 999 دلار آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اپل واچ مقاوم با برند Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر