;
coinex

گری اسکیل: حل مسائل حقوقی ETF بیت کوین تا دو سال به طول خواهد انجامید

به عقیده گری اسکیل، تفاوت میان معاملات آتی و ETF بیت کوین هیچ ارتباطی با تأییدیه‌ها ندارد و حل مسائل حقوقی ETF بیت کوین تا دو سال به طول خواهد انجامید.

به عقیده گری اسکیل (Grayscale)، قیمت بر اساس بازارهای بیت کوین اسپات حرکت می‌کند و تفاوت بین معاملات آتی و صندوق ETF بیت کوین هیچ ارتباطی با تأییدیه‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: بیت کوین در سال 2022

مشکلات و مسائل حقوقی ETF بیت کوین

شرکت‌های مدیریت دارایی همچنان به مبارزه خود برای راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله بیت کوین در ایالات متحده (ETF) ادامه می‌دهند. تنظیم‌کنندگان قوانین نسبت به ایده راه‌اندازی صندوق ETF مشکوک هستند.

کریگ سالم (Craing Salm)، مدیر ارشد حقوقی در Grayscale، شکایت این شرکت در مورد تبدیل Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به یک ETF بیت‌کوین را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به اشتراک گذاشت.

گری اسکیل: حل مسائل حقوقی ETF بیت کوین تا دو سال به طول خواهد انجامید

سالم علاوه بر پاسخ به مهم‌ترین پرسش‌های مرتبط با شکایت مطرح شده، به توضیح مبنای استدلال‌ گری اسکیل علیه کمیسیون SEC نیز پرداخت. به گفته این افسر حقوقی، عدم پذیرش مسائل حقوقی ETF بیت کوین توسط SEC، منجر به جداسازی و تمایز میان معاملات مارجین و فیوچرز ETF بیت کوین می‌شود.

گری اسکیل استدلال می‌کند تأییدیه‌های ETF بیت کوین هیچ ارتباطی با تفاوت‌های ذکر شده ندارد، زیرا هم قیمت‌های مارجین و هم قیمت ETF بیت‌کوین فیوچرز بر اساس بازارهای بیت‌کوین فیوچرز تنظیم شده‌اند.

به اعتقاد تیم حقوقی گری اسکیل، عدم تأیید صندوق‌های ETF بیت کوین فیوچرز و به طور همزمان تأیید صندوق‌های ETF مارجین این رمزارز را می‌توان «تبعیض ناعادلانه» تلقی کرد. سالم ادعا می‌کند قانون وضع‌شده چندین قانون مهم از جمله قانون رویه اداری و قانون بورس اوراق بهادار 1934 را نقض می‌کند.

سالم پس از توضیح استدلال‌های گری اسکیل، به رایج‌ترین سؤال میان کسانی که مسائل حقوقی ETF بیت کوین را دنبال می‌کنند، پاسخ داد؛ بالاخره چه زمانی ETF بیت کوین تأیید می‌شود؟ به عقیده سالم، بنا بر بسیاری از دلایل هیچ قطعیتی در مورد زمان‌ تأیید ETF بیت کوین وجود ندارد، اما می‌توان حدس زد که این فرآیند یک تا دو سال طول بکشد.

احتمال راه‌اندازی ETF بیت کوین در سال‌های آینده

پیش‌بینی می‌شود پروسه پیگیری پرونده و اعلام رأی نهایی طولانی شود. طبق اظهارات Salm، گری اسکیل شدیداً به استدلال‌های خود اعتقاد داشته و به نوعی مطمئن خواهد بود که دادگاه به نفع آن رأی خواهند داد.

هنگامی که گری اسکیل اقدام به راه‌اندازی چالش قانونی برای  SEC نمود، اعضای جامعه از شرکت حمایت کردند. بسیاری از کاربران با مشاهده عدم پذیرش صندوق اسپات ETF بیت کوین ناامید شدند. یکی از کاربران توییتر اظهار نمود که هدف SEC از این اقدامات، سرکوب قیمت بیت کوین است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مسائل حقوقی ETF بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر