;
coinex

موتورولا ریزر 2022 زودتر از موعد به نمایش گذاشته شد!

موتورولا ریزر 2022 گوشی تاشو جدید موتورولا که این روزها شایعات زیادی درباره آن مطرح می‌شود، امروز و در اتفاقی عجیب زودتر از موعد به نمایش درآمد.

به نظر می‌رسد موتورولا تا پایان ماه میلادی جاری نسل جدید گوشی‌های تاشو ریزر خود را در کنار پرچمدار فدرتمند، موتورولا ایکس 30 پرو رونمایی کند.

گرچه هنوز تاریخ رونمایی دقیقی برای هیچ یک از دو دستگاه توسط کمپانی مشخص نشده است، امروز و در جریان یک نشست خبری، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند شرکت لنوو، چین جین، موتورولا ریزر 2022 را به نمایش گذاشت! همچنین تیزر کوتاهی از این گوشی منتشر شده که در ادامه با هم خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

تصاویر موتورولا ریزر 2022

البته در جریان این نمایش عمومی گوشی، این مدیر بالارده لنوو اطلاعاتی از مشخصات فنی دستگاه فاش نکرد. اما اخیرا در یک ویدئوی لورفته مشخص شد که این گوشی هوشمند از طراحی پانچ هول و قسمت پایینی کوچک‌تر بهره می‌برد.

موتورولا ریزر 2022 زودتر از موعد به نمایش گذاشته شد!

موتورولا ریزر 2019 و ریزر 5G که در سالیان اخیر رونمایی شده بودند بریدگی قطره‌ای نمایشگر و یک لبه پایینی بزرگ داشتند. هر دو مدل تنها یک دوربین داشتند اما نسل بعدی گوشی احتمالا یک ماژول دوگانه دارد.

انتظارات و شایعات حاکی از این است که موتورولا Razer 2022 با نمایشگر از نوع P-OLED با ابعاد 6.7 اینچی عرضه می‌شود که رزولوشن FHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد. در مورد سخت‌افزار هم طبیعتا باید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را شاهد باشیم که با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. گرچه برخی افشاگری‌ها از باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی حکایت داشتند؛ جین این موضوع را در حال حاضر رد کرده است.

موتورولا ریزر 2022 زودتر از موعد به نمایش گذاشته شد!

در بخش پشتی دستگاه شاهد یک نمایشگر 3 اینچی بیرونی نیز هستیم. در گوشه این پنل، دوربین دوگانه‌ای شامل لنزهای 50 مگاپیکسلی اصلی و 13 مگاپیکسلی اولتراواید تعبیه شده است. برای تصاویر سلفی نیز، یک دوربین 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

احتمالا این گوشی با رابط کاربری MyUX مبتنی بر اندروید 12 عرضه خواهد شد و از یک حسگر اثرانگشت جنبی برخوردار است. در مورد قیمت هم در حال حاضر تنها گفته شده که در بازارهای اروپایی با قیمت 1149 یورو و در دو رنگ مشکی و آبی ارائه خواهد شد. در پایان تیزر منتشر شده از این گوشی را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی تاشو جدید موتورولا، موتورولا ریزر 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر