;
coinex

احیای 450 واحد راکد از سوی انجمن مشاوران مدیریت ایران

روز سه شنبه 21 تیرماه در طی یک نشست مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ با انجمن مشاوران مدیریت ایران ، برای احیای 450 واحد راکد و نیمه فعال انجام شد. این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهور در نهضت احیای واحد‌های اقتصادی برگزار شد.

سیدامیرحسین مدنیT نماینده معاون اول رئیس جمهور در نهضت احیای واحد‌های اقتصادی در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ با انجمن مشاوران مدیریت ایران برای احیای 450 واحد راکد و نیمه فعال، حضور داشت. این مراسم روز سه شنبه 21 تیرماه برگزار شد و در حضور جمعی از خبرنگاران، تفاهم‌نامه احیای 450 واحد راکد و نیمه فعال به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: پرداخت سود سهام عدالت شهریور ؛ چه کسانی سود سهام عدالت را دریافت می‌کنند؟

احیای تخصصی 450 واحد فعال و نیمه فعال به کمک انجمن مشاوران مدیریت ایران

مراسم امضای تفاهم نامه فوق با حضور جمعی از خبرنگاران و به مدت یک ساعت انجام شد. نماینده معاون اول رئیس جمهور در نهضت احیای واحد‌های اقتصادی در این مراسم گفت:

450 واحد راکد و نیمه فعال با کمک انجمن مشاوران مدیریت ایران احیا و به چرخه تولید بازگردانده می‌شوند.

احیای تخصصی 450 واحد فعال و نیمه فعال به کمک مشاوران مدیریت ایران

سیدامیرحسین مدنی نماینده معاون اول رئیس جمهور در نهضت احیای واحد‌های اقتصادی در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ با انجمن مشاوران مدیریت ایران برای احیای 450 واحد راکد و نیمه فعال اظهارداشت:

از شعار های دولت، رئیس جمهور و معاون وی تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی است؛ بخشی از این رشد اقتصادی به طور قطع باید از محل سرمایه‌گذاری و ارتقا بهره وری صورت گیرد.

وی افزود: «3.5 درصد از این رشد اقتصادی از محل بهره وری و 4.5 درصد از محل سرمایه گذاری تامین خواهد شد؛ بر این اساس نیازمند 1500 هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری هستیم.»

نماینده معاون اول رئیس جمهور در نهضت احیای واحد‌های اقتصادی ادامه داد: «برای تحقق این حجم از سرمایه گذاری باید به سمت فعال سازی پروژه های نیمه تمام و نیمه تعطیل و تعطیل رفت که اقتصاد کشور را با حداقل سرمایه گذاری متحول کند.»

معاون اول رئیس جمهور: احیای واحدهای راکد به رشد اقتصادی کمک می‌کند

سیدامیرحسین مدنی در خصوص احیای واحدهای نیمه فعال و راکد توضیح داد که اگر این واحدها راه‌اندازش شوند و به چرخه تولید بازگردند، باعث رشد اقتصادی کشور خواهند شد. وی تصریح کرد :

پیش بینی شده با احیا 5 هزار واحد اقتصادی 160 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در کشور ایجاد شود؛ در واقع دولت با 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری منجر به فعال شدن سرمایه گذاری 160 هزار میلیاردی می‌شود.

مدنی همچنین گفت: «از سرمایه مردم نیز برای احیای واحدهای تولیدی استفاده می‌شود که‌ اکنون با کمک بورس در حال انجام است و مردم استقبال می‌کنند و مدل های دیگری برای ورود سرمایه گذاری های مردمی در کنار دولت برای احیا واحد اقتصادی وجود دارد.»

مدنی در ادامه اظهار داشت: «قرار دادن واحد های دانش بنیان در کنار واحد های اقتصادی تعطیل و نمیه تعطیل از دیگر راه های احیا واحد های متعدد است. مدنی اضافه کرد: «به زودی نخستین پارک علم و فناوری احیا واحد های اقتصادی در کشور افتتاح خواهد شد.»

بیشتر بخوانید: ثبت نام نهضت ملی مسکن ؛ شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام

حضور نهادهای دیگر چون دستگاه‌های صندوق کارآفرینی امید در کنار مشاوران مدیریت

مدنی در طی مراسم امضای تفاهم نامه از حضور سایر نهادها در کنار مشاوران مدیریت ایران گفت:

 دستگاه های صندوق کارآفرینی امید، ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج مستضعفان، بنیاد مستضعفان در کنار نهضت‌ احیای واحدهای اقتصادی در حال فعالیت هستند که امیدواریم با فعالیت آنها احیای 4 هزار واحد اقتصادی انجام شود.

معاون اول رئیس جمهور در نهضت احیای واحدهای راکد: احیای واحدهای راکد به رشد اقتصادی کمک می‌کند

مدنی گفت: «استفاده از مشاوره مجموعه شرکت های مشاوره ای که امروز تفاهم نامه آن بسته می‌شود اتفاق مبارکی است. این شرکت ها می‌توانند فرآیند احیای واحد های اقتصادی را انجام دهند که با ۴۵۰ واحد اقتصادی آغاز می‌شود و این رقم قابل افزایش است.»

 توجه دولت به بخش خصوصی قابل قدردانی است

سعید احمدیان رئیس هیات مدیره انجمن مشاوران مدیریت ایران در این مراسم اظهار داشت: «در این مسیر دو اتفاق مبارک روی داده و به بخش خصوص توجه و وارد عمل شده و مورد مهم دیگر توجه به تخصص است که قابل قدردانی است.»

وی افزود: «این انجمن دارای سابقه 23 سال سابقه فعالیت و 850 عضو فعال در حوزه مشاوره مدیریت است.رئیس هیات مدیره انجمن مشاوران مدیریت ایران ادامه داد: حوزه فعالیت های ما در زمینه مدیریت بهره‌وری، کیفیت، بازرگانی، طرح،فناوری اطلاعات، مالی، اقتصادی و منابع انسانی است.»

بیشتر بخوانید

نظر شما در مورد طرح احیای 450 واحد راکد از سوی انجمن مشاوران مدیریت ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |