;
coinex

جزئیات جدیدی از روند تولید خودرو توسط زرماکارون مشخص شد

چندی پیش برایتان از ورود جدی زرماکارون به صنعت تولید خودرو گفته بودیم. امروز اما قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی زر، جزئیات بیشتری از تولید خودرو توسط زرماکارون اعلام کرد.

چندی پیش اخبار ورود زر ماکارون به صنعت خودرو رسانه‌ای شد و امروز قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی زر ماکارون، از صدور مجوز رسمی وزارت سمت برای تولید خودرو توسط این شرکت خبر داده است. او همچنین در گفتگو با رسانه‌ها،‌ جزئیاتی از روند تولید خودرو توسط زرماکارون را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش ام وی ام X55 بدون قرعه کشی تیر 1401 + قیمت

فرایند تولید خودرو توسط زرماکارون

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی زر گفته که جواز تولید خودرو زر برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است. این مقام مسئول توضیح داده که زرخودرو، ساختمان مرکزی و زمینی به مساحت 440 هکتار در استان البرز، اتوبان کرج خریداری کرده و جواز ساخت یک میلیون دستگاه خودرو مختلف از جمله انواع خودرو اقتصادی تا خودرو سواری و انواع کامیون و کامیونت را دریافت کرده است.

مهدی امینی در پاسخ به این پرسش که آیا گروه زر، به عنوان تولیدکننده محصولات غذایی و ماکارونی،‌ آمادگی و پتانسیل لازم برای ورود به صنعت خودرو را دارد؟ گفت:

جزئیات جدیدی از روند تولید خودرو توسط زرماکارون مشخص شد

گروه صنعتی زر مطالعات و مذاکرات اولیه در زمینه طراحی، تولید و مهندسی در زمینه تولید خودرو را آغاز کرده است و در آینده نزدیک جزییات بیشتری از روند فعالیت ما در زمینه خودروسازی رسانه‌ای می‌شود.

امینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود،‌ هدف از ایجاد زرخودرو را، تولید خودروهایی بسیار باکیفیت قلمداد کرد و گفت که امیدوار است در این راستای این رسالت موثر و مفید باشند و بتوانند در میزان تولید و بهره‌وری صنعت خودرو، نقش مثبتی ایفا کنند.  او در پاسخ به پرسشی مربوط به توافق‌های اولیه برای تولید مدل خودرو گفت:

گزینه‌های مختلف در مجموعه در حال بررسی شدن است. ما به‌دنبال تولید خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب برای مردم هستیم.

زرخودرو، سهامدار خودروسازی کودال است

معاون شرکت زرماکارون نیز با بیان اینکه فعالیت این گروه صنعتی محدود به تولید غذا نیست گفته که این گروه صنعتی، اولین تولیدکننده میل‌لنگ خودرو در ایران است، پس نباید نگران تخصص زرخودرو باشیم. او افزود:

ما صنعتگر هستیم و صنعت‌گران می‌توانند اتفاق‌های بزرگی در کشور رقم بزنند.

او دغدغه اصلی خود و زرخودرو را تولید خودرو باکیفیت عنوان کرد و گفت که صنعتگران زمانی که در کشور خلائی احساس کنند باید به موقع ورود کرده و پژوهش‌ها را در این زمینه آغاز کنند. او افزود که گروه صنعتی زر خودرو نیز دقیقا با این ذهنیت قدم برمی‌دارد و تولید خودرو باکیفیت را وظیفه خود می‌داند.

جزئیات جدیدی از روند تولید خودرو توسط زرماکارون مشخص شد

به گفته عضو هیات مدیره گروه صنعتی زر؛ جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است. او افزود:

شرکت‌های ما سهام‌دار مجموعه خودروسازی کودال است و بارها خبر تولید خودرو از سوی مجموعه صنعتی ما اعلام شده است که در این صنعت ورود می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: «نمی‌توان زمان دقیق تولید خودرو در گروه صنعتی زر را اعلام کرد. موفقیت در این زمینه بستگی به مذاکرات تولیدی و تجاری ما دارد اما مردم امیدوار باشند که در آینده نزدیک گروه صنعتی زرماکارون یک خودرو باکیفیت تولید و باقیمت مناسب عرضه کند».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تولید خودرو توسط زرماکارون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (48 نظر)

    شب درازوقلندربیدارتولیدخودرویی که رضایت مردم رافراهم کندبارقبا بتواندرقابت کندتابه حیاتش ادامه دهدکاذپیچیده است وزمان برمخصوصا”برای ایرانی هاکه اکثرا”،یک پاکارشناسند

    پاسخ

    اگر زرخودرو می خواهد با چین کار کند با سایپا و ایران‌خودرو هیچ تفاوتی ندارد ولی اگر با ژاپن یا امریکا کار کند قول میدهم عرض ۵ سال حریفی برای کره جنوبی خواهد بود مردم هم از اتومبیل های روز دنیا لذت ببرند اما اگر با چین کار کنند مشخص می شود که ما زیر سلطه چین کمونیست رفته ایم

    پاسخ

    فقط امیدواربم به عمر ووقت وانسانیت وو..پایبندباشند وچیزهای خوب تولیدکنند مهم نیست چه شرکتی باشدمهم رعایت کیفیت بالا وعالی ورضایت مردم وماندگاربودن کاراست نه مثل کسانی که خیانت کردن بنجل فرانسه وبدترین وبیکیفیت ترین وزشت ترین خودروی ازرده خارج وبیخودفرانسه رابه مردم تحمیل واین جفا درذهن مردباقی خواهدماند ..فرانسه حتی خودروهای خوبش هم دردنیا بدترینند وحرفی برای گفتن ندارن باید فرانوشش کرد وهرگزسمت این استسمارننگین نرفت

    پاسخ

    چی زدی حرف الکب میزنیـــــــــــ؟ به حرفی بزن بشه اگر تو اومدی و به صورت رندوم. بیا پیش من در انبار هر روزی دوست داشتی هر کارتنب دوست داشتی باز کن یک گرم کم داشت یه ماظین دارم بخدا بهت میدم ولی اگر نداشت؟؟؟

    پاسخ

    ماکارونی گرون شد اینا اینقدر سود کردن که زدن تو کار تولید خودرو

    پاسخ

    انشالله موفق باشند

    پاسخ

    ی قیمت ماکارونی رو نتونستید بالا نبرید و چند برابرش نکنید چ برسه ب خودرو😂خر همون خره فقط پالونش عوض شده ،،

    پاسخ

    ما که نمیدونیم زر ماکرون مال کدوم ارگان نظامی هست …قرارم نیست اتومبیل گرون تولید کنه … اصلانم فساد نداشته و نداره …هه منم عامل خارجیم و اجنبی و اصلا معترض … تا ببینیم چی رو قراره درست کنه

    پاسخ

    مگه الکیه تکنولوژی ومهارت میخواد

    پاسخ

    هر خودرویی میخوای بسازی فقط حضرت عباسی
    چینی و روسی و ترکیه و هندی نباشه
    برو با مالزی قرارداد ببند با ژاپن با ایتالیا
    جون مادرت از سایپا و ایرانخودرو دزدی یاد نگیر واسه سود بیشتر از ضخامت بدنه ماشین کم نکن
    مردم جونشونو از سر راه نیاوردن
    لااقل زر خودرو تو یکم با شرفتر از بقیه باش

    پاسخ

    اگر استانداردهای جهانی روز رعایت شود ومردم از حیث کیفیت وقیمت وگارانتی واقعی بهره مند شوند بسیارعالیست که همه توانمندان عرصه تولید خودرو وارد رقابت شوند تا این صنعت از انحصار و رانت خواران خارج ورقابت در کیفیت وپشتیبانی اصل قرار گیرد تا مصرف کننده هم به آرامش دست یابد . ان شاالله

    پاسخ