;
coinex

شرکت وام دهی سلسیوس به زودی اعلام ورشکستگی می‌کند

یک منبع ناشناس به CNBC اعلام کرد شرکت وام دهی سلسیوس (Celsius) ورشکست شده و وکلای شرکت قصد دارند “به زودی” مدارک ورشکستگی را ثبت نمایند.

سلسیوس (Celsius)، پتلفرم وام‌دهی کریپتو ورشکستگی خود را اعلام کرده و وکلای این شرکت از روز چهارشنبه 13 ژوئن، فرآیند اطلاع رسانی به تنظیم‌کننده‌های ایالتی ایالات متحده را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال بیت تورنت

ورشکستگی شرکت وام دهی سلسیوس

خبر ورشکستگی شرکت وام‌دهی سلسیوس توسط خبرگزاری CNBC و به نقل از منبعی ناشناس منتشر شده است. به دلیل خصوصی بودن اطلاعات منتشر شده، منبع خبر از CNBC خواست که نام وی را فاش نکند. به گفته CNBC، شرکت سلسیوس قصد دارد اسناد فصل 11 را فوراً ثبت نماید.

شرکت وام دهی سلسیوس به زودی اعلام ورشکستگی می‌کند

این خبر تنها چند روز پس از جایگزینی شرکت حقوقی Akin Gump Strauss Hauer & Fedl LLP با شرکت Kirkland & Ellis LLP توسط سلسیوس منتشر شد. Kirkland & Ellis LLP همان شرکتی است که هفته گذشته در پرونده ورشکستگی Voyager Digital کمک به سزایی کرده بود.

اوایل امروز، سلسیوس آخرین بدهی دیفای خود را به Compound، Aave و Maker تسویه کرده و بدهی اولیه خود به مبلغ 820 میلیون دلار را طی یک ماه به 0.013 دلار کاهش داد. همچنان سرنوشت سرمایه‌گذارانی که دارایی‌های خود را بر روی پلتفرم وام‌دهی سلسیوس ققل کرده‌اند مشخص نشده است. شرکت سلسیوس و مدیرعامل آن، Alex Mashinksy، تا کنون هیچ اظهارنظر عمومی در مورد اینکه آیا سپرده گذاران درصدی از وجوه خود را پس خواهند گرفت یا خیر، ارائه نکرده‌اند.

هشدار دپارتمان ورمونت به شرکت سلیوس

روز سه‌شنبه، دپارتمان مقررات مالی ورمونت (DFR) هشداری علیه شرکت وام‌دهی سلسیوس صادر کرد. این دپارتمان به سرمایه‌گذاران یادآوری نمود که این شرکت مجوز ارائه خدمات در ایالات متحده آمریکا را ندارد.

به عقیده DFR، شرکت وام‌دهی سلسیوس “ورشکسته” شده و “دارایی و نقدینگی” کافی برای انجام تعهدات خود در قبال مشتریانش را ندارد. دپارتمان ورمونت سلسیوس را به سوء مدیریت وجوه مشتریان و تخصیص بی‌مورد آنها به سمت سرمایه گذاری های پرخطر متهم کرد.

ورمونت به ششمین ایالتی تبدیل شد که علیه شرکت وام‌دهی سلسیوس شکایت مطرح می‌کند. در گذشته ایالت‌های Alabama، Kentucky، New Jersey، Texas و Washington نیز از Celsius شکایت کرده بودند. شایعات مربوط به ورشکستگی سلسیوس ماه گذشته پس از اجبار این شرکت به توقف برداشت وجوه کاربران به بهانه “شرایط وخیم بازار” در تاریخ 13 ژوئن آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورشکستگی پلتفرم وام دهی سلسیوس چیست؟ این رویداد چه تأثیری بر بازار رمزارزها خواهد داشت؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر