;
coinex

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) ؛ استخراج، قیمت و نحوه خرید رمزارز Bittorrent

ارز دیجیتال بیت تورنت از جدیدترین رمزارزهای بازار است که محبوبیت زیادی دارد. در این جستار قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) بپردازیم.

امروزه ارزهای دیجیتال محبوبیت بسیار زیادی دارند. یکی دیگر از جدید‌ترین و بهترین رمز ارزها ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) است . این ارز دیجیتال یکی از گسترده‌ترین پروتکل‌های غیر متمرکز است که توسط برام کوهن در سال 2001 ساخته شده است. کلاینت بیت تورنت قابلیت توزیع نقطه به نقطه فایل‌های با حجم بالا به چندین مشتری را به وجود آورده است.

توکن بیت تورنت بر اساس ابزار توکن TRC-10 کار می‌کند که یکی از محبوب‌ترین و بهترین توکن‌های ارز دیجیتال است. ارز دیجیتال Bittorrent تحت مالکیت جاستین سان، بنیان گذار بلاک چین ترون در آمده است. به همین دلیل ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) در کنار پروژه‌های (Stemmit) و هایو (Hive) قرار می‌گیرد. در این گفتار قصد داریم به استخراج بیت تورنت، نحوه خرید ارز BTT ، قیمت رمز ارز بیت تورنت بپردازیم . با ما همراه باشید تا راهنمای شما باشیم.

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)

توکن بیت تورنت فقط یک توکن اشتراک گذاری نیست، بلکه تیم آن زیر ساخت‌های توزیع یافته را برای توسعه دهندگان آپ ایجاد می‌کنند تا بتوانند به راحتی آپ‌های خودشان را تولید کنند. ارز دیجیتال Bittorrent بر پایه DPoS استوار است. این قابلیت، مجوز رای دادن را به کاربران می‌دهد، این رای دادن می تواند موجب تغییرات بسیار زیادی در شبکه شود. توکن BTT برای ایجاد یک اقتصاد مبتنی بر توکن و شبکه سازی ساخته شده است. همین امر باعث شده کاربران و توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) آینده بسیار درخشانی را برای این رمز ارز پیش بینی کنند.

ارز دیجیتال بیت تورنت یکی از بهترین رمز ارز‌هاست که عملکرد بسیار خوبی از زمان ورودش در بازار ارز دیجیتال از خود نشان داده است. پلتفرم این رمز ارز از جمله پلتفرم‌های محبوب برای اشتراک گذاری فایل‌ها به صورت نظیر به نظیر است. توکن بومی این ارز دیجیتال بیت تورنت است که توسط پلتفرم این رمز ارز ارائه شده است. توکن BTT در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین پروتکل ارتباطات غیر متمرکز و نظیر به نظیر در جهان است که کاربران بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

ارز دیجیتال Bittorrent چیست؟

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)
قیمت رمز ارز بیت تورنت

ارز دیجیتال بیت تورنت یکی از جدیدترین رمزارزهاست. توکن بیت تورنت بر روی شبکه TRC-10 است که به صورت مستقیم بر روی بلاک چین ترون فعالیت می‌کند. توکن این ارز دیجیتال کارمزد دریافت نم‌یکند و باعث ایجاد انگیزه برای کاربران خود می‌شود. همچنین این رمزارز توسعه پایدار اکوسیستم دارد که کاربران در این اکوسیستم می‌توانند به عنوان درخواست کنندگان خدمات یا ارائه دهندگان خدمات عمل کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های این رمز ارز این است که متقاضی‌ها می‌توانند توکن BTT را در ازای منابعی مانند پهنای باند برای دریافت محتوا، فضای ذخیره سازی برای پشتیبان گیری از راه دور و یا خدمات غیر متمرکز به ارائه دهنده خدمات را ارائه دهند.

توکن این ارز دیجیتال در بلاک چین ترون نقش بسیار مهمی در پردازش معاملات توکن BTT دارد. این رمزارز یکی از پیشرفته‌ترین اپلیکشین‌ها را دارد که دارای ویژگی‌های بسیاری است برای مثال از سرعت دانلود بسیار بالایی برخوردار است و سیستم این اپلیکشین دارای توزیع پاداش بر اساس توکن است. این شرکت جا افتاده بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در 160 کشور مختلف دارد. این ارز دیجیتال برای اولین بار در سال 2001 ساخته شد و در سال 2018  توکن اشتراکی ترون را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

تاریخچه ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)

کمی قبل گفتیم که توکن بیت تورنت یکی از توکن‌های بلاک چین ترون است که در سال 2018 راه اندازه شده و برای اولین بار در صرافی بایننس عرضه شده است. این ارز دیجیتال در سال 2018 افتتاح شد و تمامی معامله‌های آن در ماه ژانویه 2019 شروع شد. این بدین معناست که این شرکت تنها در چهار ماه توانست به بازار ارز دیجیتال ورود پیدا کند و جایگاه 31 جدول ارز‌های دیجیتال را به خود اختصاص بدهد. همین امر باعث شده بیت تورنت یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری باشد و آینده بسیار درخشانی را داشته باشد.

بنیان گذار بیت تورنت Bram Cohen است. وی یکی از شناخته شده‌ترین افراد در عرصه رمز ارزهاست. پلتفرم بیت تورنت شاهد چند جنگ حقوقی بوده است. بنیان گذار این ارز دیجیتال متعقد است که قانون باعث کپی برداری از قوانین کپی رایت نمی‌شود به همین دلیل به کاربران خود مجوز اشتراک گذاری موسیقی و فیلم‌ها را بین خودشان می‌دهد. در سال 2018، TRON خرید بیت تورنت را به پایان رساند و بیت تورنت را تحت کنترل Justin Sun قرار داد.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

قیمت رمز ارز بیت تورنت

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)
قیمت رمز ارز بیت تورنت

از زمانی که ارز دیجیتالی بیت تورنت پا به عرصه بازار رمزارزها گذاشته، شاهد پستی و بلندی‌های بسیاری بوده است. توکن بیت تورنت از مارس 2019 تا می 2019 در بازه قیمتی 00065/0 دلار تا 00155/0 دلار نوسان داشته و پس از آن یک رشد قیمتی 69/2207% را تجربه کرد. این رشد قیمتی در کمتر از دو ماه اتفاق افتاده است و این بدین معناست که این ارز دیجیتال در مسیر لایت کوین و بیت کویت قدم گذاشته و آینده بسیار درخشانی برای آن پیش بینی می‌شود.

در حال حاضر حجم معادلات روزانه این رمز ارز به 207,890,000.00 هم رسیده و در رتبه 49 بازار قرار دارد و ۰.۱۴درصد از سهم کل بازار را به خود اختصاص داده است. تعداد واحدهای در گردش بیت تورنت ۶۵۹.۹۵ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۹۹۰ میلیارد است. قیمت رمز ارز بیت تورنت 0.003361 دلار است که با احتساب نرخ تتر ۲۳,۹۴۹ تومان معادل ۸۰ تومان معامله می‌شود. بالاترین نرخ قیمت بیت تورنت در 16 فروردین (05 April 2021) معادل ۰.۰۱ دلار بوده است اما در هفت روز گذشته شاهد افت بیش از اندازه قیمت این ارز بوده‌ایم. این مسئله باعث شده اکثر کاربران نگران سودهای سهام خود باشند. اگر بخواهیم یکی از فعال‌ترین صرافی‌های بیت تورنت را نام ببریم صرافی Huobi Global با سهم %۲۱.۲۲ از حجم معاملات روزانه است.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

نحوه خرید ارز BTT

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)
نحوه خرید ارز BTT

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با ارز دیجیتال کار کرده‌اید حتما تجربه انجام معادلات در حوزه رمزارزها را دارید. برای خرید و فروش و یا سرمایه گذاری ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) می‌توانید از طریق صرافی ها اقدام کنید. در حوزه ارزهای دیجیتال صرافی‌های بسیاری فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید به راحتی با انتخاب صرافی مناسب توکن‌های بیت تورنت خود را خرید و فروش کنید. اگر برای اولین بار است که وارد صرافی مورد نظر خود شده‌اید در اولین مرحله لازم است ثبت نام و احراز هویت کنید و پس از آن توکن خود را خرید و فروش کنید. در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین صرافی‌های بیت تورنت را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

  • صرافی Binance: اولین صرافی، صرافی Binance است که یکی از بهترین و معروف‌ترین صرافی ها در حوزه ی ارزهای دیجیتال است که حجم معاملاتی بسیاری را دارا است. همچنین از اکثر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.
  • صرافی Huobi Global: نمونه‌ای دیگر از بهترین صرافی‌ها هیوبی گلوبال است که علاوه بر رمز ارز بیت تورنت از رمز ارزهایی همچون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ایاس، کاردانو و نمونه‌های از این دست را پشتیبانی می کند .
  • صرافی HBTC : یکی دیگر از بهترین صرافی‌ها، صرافی HBTC است که توسط James Ju تاسیس شده است. این فرد مدیر سابق هیوبیی گلوبال نیز بوده است . این پلتفرم می تواند همزمان میلیون ها معامله را انجام دهد. این صرافی یکی از برترین صرافی‌هاست.
  • صرافی OKEx: از دیگر صرافی‌ها، صرافی OKEx است که از صرافی‌های آنلاین است و در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال بسیار توسعه یافته است .
  • صرافی Biki : یکی دیگر از بهترین صرافی‌هاست که بیشتر یک صرافی متمرکز است که یک بستر دارایی دیجیتال برای معامله بیش از 150 ارز رمز پایه و 280 جفت معاملاتی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بیت تورنت

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)
ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)

زمانی که توکن بیت تورنت را از صرافی خود خریداری کردید، شما نیازمند کیف پول دیجیتالی هستید تا رمز ارزهای خود را ذخیره کنید. یکی از بهترین و امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال TRON Android Wallet است. همانطور که از اسم این کیف پول پیداست، از جمله کیف پول‌های موبایلی بوده که برای سیستم عامل اندروید در دسترس است.

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های دیجیتالی را معرفی کنیم می‌توانیم به کیف پول  TRON Web Wallet اشاره کنیم که امکان دسترسی سریع به رمز ارز BTT را به کاربر می‌دهد و یکی از کیف‌ پول‌های آنلاین است. شما در این کیف پول اطلاعاتی در ارتباط با معاملات، مانده حساب و مواردی از این دست را در اختیار دارید.

نمونه‌ای دیگر از امن‌ترین و بهترین کیف پول‌ها در سال 2020، TRON Chrome Extension Wallet است که به راحتی در اختیار مرورگر کروم قرار گرفته است. TRON Ios Wallet چهارمین کیف پول ارز دیجیتال است که توسط بنیاد TRON پشتیبانی می شود و مخصوص کاربرانی است که از آیفون و سیستم عامل Ios استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

توکن وینک

توکن بن فایر

کیف پول دیجیتالی بعدی Atomic Wallet است که یکی از شناخته شده‌ترین کیف پول‌هاست و به طور خودکار از چند ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. ششمین کیف پول Trust Wallet است که یک اپلیکیشن تلفن همراه است. شما می‌توانید هنگام استفاده از این کیف پول به آسانی بلاک چین اتریوم خود را ارسال و دریافت و ذخیره کنید.

از قدیمی‌ترین و بهترین کیف پول‌ها Coinomi Wallet است. این کیف پوله رمزارزهای چند زنجیره‌ای و چند پلتفرمی است که بیش از 2.5 میلیون کاربر به آن اعتماد دارند و در رده استاندارد‌ترین کیف پول‌های امنیتی قرار دارد. کیف پول Coinomi Wallet متعلق به شرکت Metashares است که کاربران این کیف پول می‌تواند به آسانی این کیف را ایجاد کنند و ارزهای دیجتال خود را دریافت و ارسال کنند.

Sato Wallet نیز جزو بهترین کیف پول‌هاست. این کیف پول از 60 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و توانایی ذخیره سازی، تراکنش سریع، قابلیت تعویض خودکار و امنیت شگفت انگیز را داراست. این موارد تنها بخشی از کیف پول‌های مناسب برای ارز دیجیتال بیت تورنت است و شما می‌توانید از کیف پول‌های قابل اطمینان دیگر نیز استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

استخراج بیت تورنت

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)
استخراج بیت تورنت

اولین سوالی که در ذهن برخی کاربران ایجاد می‌شود این است که آیا استخراج بیت تورنت امکان پذیر است یا خیر؟ در جواب این سوال باید گفت توکنBTT از استاندارد TRC-20 استفاده می کند که مبتنی بر الگوریتم DPoS است. الگوریتم DPoS از جمله سیستم‌های رای دهی دموکراتیک است. سیستم این الگوریتم مقیاس بیشتری نسبت به دیگر الگوریتم‌ها دارد و همین امر باعث شده استخراج بیت تورنت امکان پذیر نباشد.

یکی از روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن ارز دیجیتال بیت تورنت بدست بیاورید، نرم افزار BitTorrent Speed است. شما با استفاده از نرم افزار BitTorrent Speed می‌توانید به راحتی از شبکه بیت تورنت خود استفاده کنید و به طور رایگان توکن BTT پاداش بگیرید. تنها کافیست این نرم افزار دانلود کنید و آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) چیست؟ به نظر شما این ارز در آینده چه عملکردی خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر