;
coinex

امکان ایجاد چند پروفایل در یک اکانت فیسبوک به زودی عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد متا تحت تاثیر تمایل عمومی کاربران تصمیم دارد تا به زودی امکان ایجاد چند پروفایل در یک اکانت فیسبوک را ارائه کند تا از رقبا عقب نباشد.

این روزها بسیاری از پیامرسان‌های محبوب و شبکه‌های اجتماعی، حتی خود اینستاگرام که تحت مالکیت متا است امکان ایجاد چند پروفایل با کاربری‌ها و مقاصد گوناگون را روی تنها یک حساب کاربری، به کاربران می‌دهند. اما متا در مورد فیسبوک کمی کند عمل کرده و عدم ارائه قابلیت‌های جدید برای این پلتفرم سابقا محبوب، حالا آن‌ را با بحران‌هایی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک

امکان ایجاد چند پروفایل در یک اکانت فیسبوک

اما بنابر جدیدترین گزارش‌ها متا در این باره کوتاه آمده و به نظر فیسبوک در حال آزمایش امکان ساخت حداکثر 5 پروفایل با دسترسی کامل روی یک حساب کاربری است. در نتیجه به نظر می‌رسد فیسبوک هم دقیقا مانند آنچه در تیک تاک و اینستاگرام رواج دارد، قصد دارد کاربران را به شخصی‌سازی نحوه استفاده‌شان از برنامه بر اساس چند پروفایل تشویق کند. البته که در حال حاضر تاریخ مشخصی برای عرضه این قابلیت تعیین نشده است.

امکان ایجاد چند پروفایل در یک اکانت فیسبوک به زودی عرضه می‌شود

البته اگر بگویید که فیسبوک عملا هیچ‌گاه مانع از اینکه کاربرانش چند اکانت داشته باشند نشده است درست می‌گویید، اما باید اذعان کرد که فیسبوک هیچگاه هم کاربران را به این مهم تشویق نکرده است. از سوی دیگر فلسفه فیسبوک این بوده که ویترینی جامع از زندگی و علایق شخصی افراد باشد اما همانطور که همه ما می‌دانیم روند دنیای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در سالیان اخیر تحولات زیادی داشته و بالطبع تمایلات کاربران هم متفاوت شده است. چیزی که فیسبوک از درک آن بسیار عقب است.

این روزها را باید عصر شخصی‌سازی نامید چراکه برای هیچکس، مدیریت چند حساب کاربری اینستاگرام که هر یک خط سیر متفاوتی دارند اصلا عجیب نیست و اتفاقا بسیار هم کاربردی است. اگرچه دیر، حالا فیسبوک هم متوجه این ضرورت شده و احتمالا به زودی قابلیت جدید عرضه خواهد شد.

بنابر اطلاعاتی که منتشر شده است، مدیریت این پروفایل‌های چندگانه بسیار ساده و با چند کلیک ساده خواهد بود. چیزی مانند اینستاگرم. حالا کاربران در فیسبوک می‌توانند پروفایل‌های گوناگونی برای سرگرمی‌ها و علایق خود ایجاد کنند و هر موضوعی را از یک پروفایل دنبال کنند.

البته متا همچنان الزام تعهد کاربران به قواعد استفاده از پلتفرم خود تاکید دارد و در نتیجه قرار نیست کسی با پروفایل‌های جدید، فرصت نفرت‌پراکنی یا جعل هویت دیگران را پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص امکان ایجاد چند پروفایل در یک اکانت فیسبوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر