;
coinex

کوین اولیری: وحشت عمومی قبل از بازیابی بازار کریپتوکارنسی ضروری است

کوین اولیری (Kevin O’Leary)، سرمایه‌گذار میلیونر، اعتقاد دارد کف بازار با ترس معامله‌گران مشخص شده و وحشت عمومی قبل از بازیابی بازار کریپتوکارنسی ضروری است.

کوین اولیری، سرمایه‌گذار معروف، اعتقاد دارد که کف بازار رمزارزها با “هراس کامل” معامله‌گران مشخص می‌شود. در این مرحله شرکت‌های ضعیف با “مدیران احمق” از بین رفته و صنعت رمزارزها به رشد خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

وحشت عمومی قبل از بازیابی بازار کریپتوکارنسی

کوین اولیری، سرمایه‌گذار برنامه تلویزیونی Shark Tank، معتقد است بروز “وحشت عمومی” و “نوسانات شدید قیمتی” قبل از حرکت بازار به سمت مقررات شفاف‌تر و بازیابی بازار کریپتوکارنسی ضروری است. علی‌رغم سقوط اخیر شرکت‌های مالی ارز دیجیتال نظیر Voyager Digital و Celsius، اولری در 13 ژوئن به کوین تلگراف گفت همانند حرکتی که در چرخه‌های قبلی بازار دیده شده بود، همچنان احتمال وقوع “رویداد بزرگ” قبل از حرکت صعودی بعدی وجود دارد.

برخی از سرمایه‌گذاران علت شرایط فعلی بازار را استفاده اهرم بیش از حد توسط شرکت‌های مالی متمرکز مانند Celsius و Voyager می‌دانند. اولری گفت که مشکلات شرکت‌های ذکرشده وجود “مدیران احمق” در این شرکت‌هاست. این شرکت‌ها می‌بایست برای بازیابی بازار کریپتوکارنسی از بین بروند.

بن سامارو (Ben Smaroo)، مدیرعامل شرکت پشتیبانی سرمایه‌گذاری WonderFi Technologies نیز که در مصاحبه با کوین تلگراف حضور داشت در این مصاحبه اعلام کرد که ورشکستگی‌های اخیر بخشی از “موج دوم بحران کریپتو” در تاریخ کشور کانادا به شمار می‌رود.

سامارو توضیح داد که اولین “بحران ارزهای دیجیتال” در کانادا با سقوط ناگهانی رمزارز QuadrigaCX در سال 2019 رخ داد. پس از مرگ جری کاتن (Gerry Cotten)، بنیانگذار QuadrigaCx، صد و چهل و پنج میلیون دلار سرمایه کاربران ناپدید شد. بن سامارو همچنین اعتقاد دارد که در موج دوم بحران کریپتو کانادا، تنظیم‌کنندگان بر روی محصولات کسب درآمد ارزهای دیجیتال مانند محصولات Voyager Digial متمرکز خواهند بود.

مقررات استیبل کوین یکی دیگر از موانع بزرگ پیش روی صنعت خواهد بود. اولری به صراحت اعلام کرد که به تعداد کالاهای موجود، به استیبل‌ کوین‌های بیشتری نیاز داریم. به عقیده اولری، سقوط اکوسسیستم ترا در ماه می، اتفاقی خوب تلقی می‌شود. شرکت‌های دیگر برای ادامه فعالیت خود در بازار نمی‌توانند همان مسیر تکراری را طی کنند. پس از سقوط تتر (USDT) به زیر 0.95 دلار، این استیبل کوین در ادامه با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد.

در حال حاضر، USDC استیبل کوین محبوب صرافی Bitbuy و Coinberry به شمار می‌رود. سامارو خاطرنشان کرد که صرافی‌ها می‌توانند برای جلوگیری از رویدادی فاجعه‌بار، استیبل کوین‌های دیگر را فهرست کنند.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، اولری و سامارو به رشد بلندمدت این صنعت توجه دارند، اما WonderFi اخیراً در 20 ژوئن در بورس اوراق بهادار تورنتو فهرست شده و با قیمت 38.4 میلیون دلار صرافی کانادایی Coinberry را خریداری کرده است. WonderFi در حال حاضر مالک هر دو صرافی Bitbuy و Coinberry به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال ترس عمومی قبل از بازیابی بازار کریپتوکارنسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر