;
coinex

تبلت شیائومی پد 6 (Xiaomi Pad 6) احتمالا در 4 نسخه رونمایی می‌شود

بنابر جدیدترین شایعات، شیائومی قصد دارد سری تبلت شیائومی پد 6 را در 4 نسخه رونمایی کند که حداقل یکی از آن‌ها تبلتی رده‌بالا برای رقابت برترین‌های بازار است.

شیائومی پد 5 و پد 5 پرو که سال گذشته رونمایی شدند توانستند به نوبه خود فروش خوبی ثبت کنند و حالا به نظر می‌رسد شیائومی تحریک شده تا سرمایه‌گذاری جدی‌تری در این حوزه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های 2021

تبلت شیائومی پد 6 (Xiaomi Pad 6)

بنابر اطلاعاتی که افشاگر معروف، Digital Chat Station فاش کرده است، شیائومی در سال جاری قصد دارد 4 تبلت را معرفی کند که در اندازه‌های 10.4، 11، 12.6 و 14 اینچ عرضه خواهند شد. مدل 11 اینچی احتمالا نسخه معمولی خواهد بود چراکه مدل معمولی خانواده پد 5 نیز دقیقا همین ابعاد را داشت.

تبلت شیائومی پد 6 (Xiaomi Pad 6) احتمالا در 4 نسخه رونمایی می‌شود

با این وجود،‌ سه مدل دیگر طبیعتا می‌توانند جذاب‌تر باشد. این افشاگر مدعی است که مدل 12.6 مدل پرو است و اطلاعات حاکی از آن است که تراشه‌های اسنپدراگون 870، اسنپدراگون 888 قطعا در این سری از محصولات شیائومی استفاده می‌شوند تا شاهد قدرت پردازشی بالاتری باشیم.

تبلت 14 اینچی این سری احتمالا پرچمدار خانواده پد 6 است و رقیب مستقیم گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ است. منطقا شیائومی باید در این مدل از یک پردازنده رده‌بالای اسنپدراگون، ترجیحا 8 پلاس نسل 1 یا در بدترین حالت 8 نسل 1 استفاده کند.

مدل 10.4 احتمالا ارزان‌ترین مدل است و با نام تجاری ردمی به فروش می‌رسد. از سویی احتمال دارد این مدل با تراشه‌ای جز تراشه اسنپداگون عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خانواده تبلت شیائومی پد 6 چیست؟ آیا شیائومی در این زمینه هم می‌تواند سامسونگ را به چالش بکشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر