;
coinex

ایلان ماسک می‌خواهد دادگاه شکایت توییتر را به تعویق بیندازد و دلیل خوبی برای این کار دارد!

ایلان ماسک از خرید توییتر انصراف داد و توییتر هم در واکنش به این موضوع تصمیم گرفت که از ماسک شکایت کند. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ماسک می‌خواهد دادگاه شکایت توییتر تا فوریه 2023 (بهمن ماه) به تعویق بیفتد؛ اما چرا؟

تیم حقوقی ماسک در پاسخ به شکایت توییتر اعلام کردند که تقاضای توییتر برای برگزاری هرچه‌سریع‌تر دادگاه،‌ غیرمنطقی است. به گزارش بلومبرگ، تیم حقوقی ماسک درخواست کرده است که دادگاه شکایت توییتر از ایلان ماسک تا فوریه 2023 به تغویق بیفتد.

جزئیات دادگاه شکایت توییتر از ایلان ماسک

توییتر می‌خواهد این دادگاه در اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) برگزار شود؛ اما چرا؟ طبق توافقنامه ایلان ماسک و توییتر برای خرید این پلتفرم اجتماعی، همه‌چیز باید تا تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) نهایی شود؛ در غیر این‌صورت، همه‌چیز لغو می‌شود. اما تیم حقوقی ماسک درخواست کرده که دادگاه تا قبل از 13 فوریه (24 بهمن) برگزار نشود.

ایلان ماسک می‌خواهد دادگاه شکایت توییتر را به تعویق بیندازد و دلیل خوبی برای این کار دارد!

توییتر هنوز به درخواست تیم حقوقی ماسک واکنشی نشان نداده و به شکایت اولیه خود تاکید دارد.

پس از اینکه ایلان ماسک از پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود برای خرید توییتر صرف‌نظر کرد، توییتر تصمیم گرفت که رسما از او شکایت کند. رئیس توییتر، برت تیلور، به فاصله کوتاهی پس از انصراف ایلان ماسک اعلام کرد که توییتر شکایتی را علیه او مطرح می‌کند. این پلتفرم اجتماعی، روز سه‌شنبه گذشته تهدید خود را عملی کرده و رسما از ایلان ماسک شکایت کرد.

تا قبل از این اقدام تیم حقوقی ماسک در روز جمعه، خود ماسک شخصا واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده بود؛ البته به غیر از یک توییت که در روز سه‌شنبه منتشر کرد.

ادعای تیم حقوقی ماسک این است که توییتر، دسترسی و اطلاعات کافی برای ارزیابی مستقل حساب‌های کاربری جعلی و اسپم‌ها را به ماسک نداده است. آنها در دادخواست روز جمعه هم به این موضوع اشاره کردند. وال استریت ژورنال به نقل از تیم حقوقی ایلان ماسک گزارش کرده است که اختلاف اصلی که بر سر حساب‌های کاربری جعلی و اسپم‌هاست،‌ اهمیت زیادی در ارزش توییتر دارد و موضوعی تخصصی است که بررسی آن به زمان نیاز دارد.

به گزارش بلومبرگ و رویترز، دادگاهی در روز 19 ژوئیه (28 تیر) برگزار می‌شود که در آن به تاریخ برگزاری دادگاه محاکمه رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره درخواست تیم حقوقی ماسک برای به تعویق افتادن تاریخ دادگاه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر